Dutchsat Geplaatst: 30 juli 2009 Geplaatst: 30 juli 2009 Iz een low profile S2 card: Terratec Cinergy S2 PCI HD Ik heb zelf deze low profile card gekocht op een bekend duitse veilingsite voor Euro 45,00. Voor de CI heb ik Euro 15,00 betaald, dus totaal Euro 60,00. Je moet dan wel zelf een CI module erin doen. Kaart komt in ieder geval heel goed uit de tests, maar helaas geen hardware matige MPEG4 decodering, zoals de meesten. VU+ Duo2 met 4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.
Gast zzzzzzz Geplaatst: 31 juli 2009 Geplaatst: 31 juli 2009 Origineel bericht van: Dutchsat1 Kaart komt in ieder geval heel goed uit de tests, maar helaas geen hardware matige MPEG4 decodering, zoals de meesten. Zijn er dan die wel hardwarematige H264 decoderen ? Ik heb alleen links gezien naar 2 jaar oude reference designs van Micronas, maar nooit reclame voor een echte kaart die ze gebruikt.
Gast zzzzzzz Geplaatst: 31 juli 2009 Geplaatst: 31 juli 2009 Origineel bericht van: Niels Wagenaar Er zijn inderdaad problemen met een VGA-SCART kabel, dit komt voornamelijk door de refreshrate die niet goed doorgegeven. Kun je dat niet met Powerstrip wat bijregelen ? Ik heb zelf zo'n kabel en dat werkt toch redelijk goed. Ik heb ook een Grand Ultimate Vision, zo'n convertor box die SCART RGB ondersteunt, en dat is veel slechter qua beeldkwaliteit, video komt schokkerig over. Er zal wel geen connectie zijn op mijn TV die ik niet geprobeerd heb.
moonchild Geplaatst: 31 juli 2009 Geplaatst: 31 juli 2009 Origineel bericht van: zzzzzzz Zijn er dan die wel hardwarematige H264 decoderen ? Ik heb alleen links gezien naar 2 jaar oude reference designs van Micronas, maar nooit reclame voor een echte kaart die ze gebruikt. technotrend 6400, met twin tuner. Leverdatum is onzeker. VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
Gast zzzzzzz Geplaatst: 31 juli 2009 Geplaatst: 31 juli 2009 Origineel bericht van: moonchild Origineel bericht van: zzzzzzz Zijn er dan die wel hardwarematige H264 decoderen ? Ik heb alleen links gezien naar 2 jaar oude reference designs van Micronas, maar nooit reclame voor een echte kaart die ze gebruikt. technotrend 6400, met twin tuner. Leverdatum is onzeker. Tja, zolang ze nog niet op de site staan van Technotrend kun je niet echt zeggen dat die er is. Technotrend is trouwens overgenomen, hee, dus wie weet komt dat er nog ooit.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen