Ga naar inhoud


Dit kan allemaal in nederland


1pm

Aanbevolen berichten

Wil eens ffe wat van mijn hart af hebben en wel et volgende :

 

3 jaar geleden ben ik gescheiden mijn oudste dochter woont bij mij , de ex van me woont al lekker samen met haar nieuwe vriend 3 jaar dus en die vriend woont er illegaal in .

Mijn ex krijgt huursubsidie gedeeltelijke vrijstelling van belastingen en nog wat dingen .

Dit weet ik omdat toen mijn oudste terug kwam van mijn ex (had haar eruit gegooid) per ongeluk papieren van haar erbij gedaan had ex dus .

 

Dus in nederland kun je dit allemaal presteren zonder dat iemand ernaar omkijkt neem ik aan , en wij maar belasting betalen en ali wie het moet .

 

We gaan de goede kant op hier , dit wou ik ffe van mijn hart hebben

 

1pm

 

 

 

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Even de kliklijn bellen zou ik zeggen. Of even zoeken op sociale fraude. Per slot van rekening betalen wij ( = belastingbetaler ) er voor.

 

Succes!

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wist van een paar personen die ook zoiets deden, ik kan je vertellen zonder dat er een kliklijn is gebeld waren na een x aantal jaren toch erbij.

 

Moesten toen een dikke boete betalen en zitten nu nog meer in de shit als toen. Moeten nu van een klein weekbudget rondkomen met een dochter van zo'n 16 jaar, een dochter van zo ongeveer 8 jaar en een pasgeboren zoon.

 

Om het verhaal kort te maken, de pakkans is reëel aanwezig en dan kan jij lachen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon lekker laten zitten voorlopig.

Dat moet je volgend jaar pas doen zodat het niet in verband met je dochter gebracht word.

Dan doe je bij de gemeente en de belastingdienst aangifte van VERMOEDE van fraude.

Det woordje vermoede is heel belangrijk want dan beschuldig je haar namelijk niet,

maar het word wel allemaal uitgezocht.

Mijn ex en haar vriendje hebben toen maar één maand plezier gehad van hun nieuwe auto

en konden door de schulden verhuizen naar een 2 kamer appartementje

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast lientje.

Natuurlijk is het zwaar frauderen als iemand huursubsidie ontvangt op basis van 1 inkomen en er onofficieel iemand bij in woont. Maar het steekt je vooral omdat het je ex is. Misschien heb je alles nog niet goed verwerkt? Ik zou als ik jou was me persoonlijk meer druk maken als de kinderen een moeder hadden die het financieel erg krap heeft, dat komt de kinderen dan ook niet ten goede toch? Het is en blijft een statistisch feit dat na een scheiding de vrouw er financieel het meest negatief uitspringt als er nog kleine kinderen zijn is het erg moeilijk om direct full-time te werken en dat zou de kinderen ook niet ten goede komen toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Agent Mike
Origineel bericht van: Mojo
Het is je EX . Kan jou het schelen wat ze doet? Of toch wel.....


ex of niet.
fraude is fraude.

ik kan er erg slecht tegen, tegen mensen die willens en wetens de boel bedotten zodat de belastingbetaler mag schokken.
dat mag maar 1 club en die zit in den Haag.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast lientje.

Ik kan er ook verdomd slecht tegen. We hebben een kennis die in de bijstand is beland. Hij zit nu in een of ander project van de gemeente Arnhem en daar moet hij 4 uur per dag dingen in een zakje stoppen. Hij vertelde me dat er in de pauzes aan tafel veel verteld wordt. Onder andere vertelde hij ons van een of andere Ali die verschillende bedrijfjes bij zijn neven en nichten heeft ondergebracht (op naam) en vervolgens ook nog een bijstandsuitkering heeft. Ik kan hier ook goed kwaad over worden en heb dan echt de neiging om die gemeente Arnhem op te bellen.

Weer een ander heeft een handeltje Tom toms op de kop getikt die hij vervolgens met winst op marktplaats verkoopt. Nepscheidingen en andere woonruimte onderverhuren, het is daar allemaal al in de pauze besproken. WALGELIJK GEWOON!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...