Ga naar inhoud


Omruil TVV :Is de HD dsr 7121 een goeie ontvanger ?


lucdec2

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Homer
Een controle van identitiet zou op ten minst mogen hoor smirk!!.

Homer


Dat hoeft echt niet postbode gooit het briefje door je deur dus alleen je huisgenoten kunnen dat briefje hebben en het pakje ophalen.
Ook als het pakje aan huis afgeleverd wordt zou de post de identiteit van je huisgenoten moeten controleren, op zich kan het wel natuurlijk moet het anders verzonden worden met handtekening maar is het ook voor de afzender TVV dus duurder. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 106
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: aart44


Dat hoeft echt niet postbode gooit het briefje door je deur dus alleen je huisgenoten kunnen dat briefje hebben en het pakje ophalen.
Ook als het pakje aan huis afgeleverd wordt zou de post de identiteit van je huisgenoten moeten controleren, op zich kan het wel natuurlijk moet het anders verzonden worden met handtekening maar is het ook voor de afzender TVV dus duurder. laugh


Wel om maar even te zeggen dat ik al zo'n briefjes in mijn bus heb gehad van iemand anders in de straat, dus als ik dan even naar de post ga krijg ik dit zomaar mee! Een ander betalen ik halen, leuk. En om te zeggen het is al de eerste keer nie hoor.
Dus ik blijf er bij een id controlle op zijn minst
homer

80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab

 

Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja op de Post kan je rekenen (uit Het Nieuwsblad)

 

" Postbode die brieven weggooide moet terug aangenomen

De Post moet een ontslagen postbode uit Dilbeek, die in 2004 honderden poststukken in de haag smeet, terug in dienst nemen. Dat heeft de Raad van State beslist.

 

Volgens het rechtscollege was de man nog niet geheel hersteld van een zwaar ongeval toen hij terug aan de slag ging en had De Post daar rekening mee moeten houden, schrijft Het Laatste Nieuws. (belga/mvdb)"

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Paullo

Volgens het rechtscollege was de man nog niet geheel hersteld van een zwaar ongeval toen hij terug aan de slag ging en had De Post daar rekening mee moeten houden, schrijft Het Laatste Nieuws. (belga/mvdb)"[/i]
Greets

Dit lijkt me een kromme redening voor een bedrijf dat als core-business het bezorgen van post heeft. shocked

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Homer
Origineel bericht van: aart44


Dat hoeft echt niet postbode gooit het briefje door je deur dus alleen je huisgenoten kunnen dat briefje hebben en het pakje ophalen.
Ook als het pakje aan huis afgeleverd wordt zou de post de identiteit van je huisgenoten moeten controleren, op zich kan het wel natuurlijk moet het anders verzonden worden met handtekening maar is het ook voor de afzender TVV dus duurder. laugh


Wel om maar even te zeggen dat ik al zo'n briefjes in mijn bus heb gehad van iemand anders in de straat, dus als ik dan even naar de post ga krijg ik dit zomaar mee! Een ander betalen ik halen, leuk. En om te zeggen het is al de eerste keer nie hoor.
Dus ik blijf er bij een id controlle op zijn minst
homer


Komt hier ook vaak voor, maar dan met de "gewone" post. De mensen hebben dezelfde achternaam en de postbode kijk soms gewoon niet naar het huisnummer!

Maar ik heb vroeger toch al enkele keren mijn pas moeten laten zien als ik een pakje most gaan ophalen in het postkantoor, maar het zal misschien komen door de manier van verzenden (ze zullen wel de goedkoopste optie genomen hebben en als je bij Taxipost kijkt zie je dat handtekening bij ontvangst een optie is en dus niet de regel).

Trouwens ontvanger is vandaag geleverd met een "gewone" postwagen dus niet met Taxipost ! En de doos is nog te klein voor mijn oude ontvanger ook !!

Oh, en wat dat briefje betreft wij hebben een brievenbus aan de straat staan (en ik dacht dat de post dat wilde verplichten want dat werkt sneller) dus dan light dat briefje niet in je huis maar in je bus aan de straat en daar is het al wat sneller uitgehaald (als je slechte bedoelingen hebt).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: Paullo

Volgens het rechtscollege was de man nog niet geheel hersteld van een zwaar ongeval toen hij terug aan de slag ging en had De Post daar rekening mee moeten houden, schrijft Het Laatste Nieuws. (belga/mvdb)"[/i]
Greets

Dit lijkt me een kromme redening voor een bedrijf dat als core-business het bezorgen van post heeft. shocked


Ze hadden hem "aangepast" werk kunnen geven of zijn ronde kunnen beperken.

Trouwens ik had gehoord dat hij de reclame had weggegooid en dat zullen veel mensen niet zo erg vinden :D maar idd als je jeb het rondbrengen van poststukken is dan is het gewoon weggooien van die dingen idd wel een zware fout.

Maarja, we zitten hier dan ook in een apenland he wink
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: JPVSP
@Aston79

Volgens mij bestaat Taxipost niet meer,pakjes worden door de lokale postbodes gebracht.


Dan mogen ze bij de post hun site eens aanpassen want er staat nog overal TAXIPOST te lezen.

bijvoorbeeld :
Citaat:
Over Taxipost

Een nieuw aanbod onder het merk TAXIPOST

De Post biedt een nieuw aanbod inzake de levering van pakketten voor haar particuliere en professionele klanten aan. Deze nieuwe dienst wordt gelanceerd onder het merk TAXIPOST

Door gebruik te maken van het uitgebreide netwerk en de logistieke infrastructuur van De Post, kunnen we onze klanten een duidelijke meerwaarde bieden.

Zo worden de pakketten voortaan gegarandeerd al de volgende werkdag door de postbode afgeleverd.

Dankzij de introductie van het P-barcode etiket, dat voortaan op elk pakket wordt gekleefd, volgt de klant online de status van elke nationale verzending op (Track & Trace).

De klant zal kunnen kiezen uit een ruim modulair basisaanbod en tal van opties rond afhaling, levering, melding en verzekering.

De Post heeft bovendien zwaar geïnvesteerd in haar aanbod naar bedrijven toe. We lanceren producten en opties die een antwoord bieden op specifieke, logistieke behoeftes volgens type activiteit of type eindgebruiker.

We bieden aparte verzekeringen aan voor het versturen van waardevolle pakketten. We zorgen ervoor dat postorder klanten hun pakket op een afhaalpunt dichtbij werk of woonst kunnen komen halen).

En als het postorder bedrijf dat wenst, worden diezelfde klanten de dag voordien van de levering op de hoogte gebracht via mail of sms.

Met dit aanbod bevestigt De Post haar ambitie om als logistieke partner van bedrijven aantrekkelijke en solide oplossingen te bieden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Wildy
Heb vandaag eens manueel zitten zoeken naar de Nederlandse commercielen maar die vindt de box toch niet terug bij mij.

Zou dit kunnen ?

Grtz,
Wildy


Als je in het Philips forum zoekt op 7121 staat er een berichtje over een nieuwe ontvanger (van de omruilactie) die te koop staat omdat deze niet de TVV en Canal Digitaal zederlijsten kan inlezen (maar 1 van de 2)

Dus ik denk dat als je een TVV kaartje hebt het idd niet mogelijk is om deze zenders in te lezen (zal wel een beperking zijn van deze boxen maar dat is voor de meeste "gewone" kijkers geen probleem aangezien die toch niet 2 kaartjes hebben).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...