goto Geplaatst: 16 juli 2009 Geplaatst: 16 juli 2009 Na het oplopen van het virus "security systems "heb ik grote problemen met de compu. Ik kon geen programma's meer openen om het virus te verwijderen en op het nucia forum werd de tip gegeven om de Mbam exe te herbenoemen in winlogon maar dit had niet het beoogde resultaat en na opnieuw starten begonnen de problemen. Pc start en gaat naar een scherm met "vorige keer verkeerd opgestart"met de volgende opties :normale modus,veilige modus en laatst bekende werkende configuratie. Geen van allen werkt: windows start,een flits van een blauw scherm en daarna weer naar het hierboven genoemde scherm. Windows recover cd helpt ook niet,fixmbr en fixboot gedaan. Met PE builder kan ik de schijf benaderen maar brengt ook niks. Formateren en windows opnieuw installeren kan denk ik wel maar wil de 100 gig aan bestanden niet kwijt. Iemand een suggestie ? compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.
Hellum Geplaatst: 17 juli 2009 Geplaatst: 17 juli 2009 hdd in externe behuizing zetten, op virussen scannen en daarna terug zetten en opnieuw installeren. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
goto Geplaatst: 17 juli 2009 Auteur Geplaatst: 17 juli 2009 Die optie had ik al bedacht maar helaas is van de andere pc die ik heb de hdd kapot. Als het meezit heeft the iron maiden de oplossing voor mij,morgen even de post afwachten. compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.
Hellum Geplaatst: 18 juli 2009 Geplaatst: 18 juli 2009 Anders met een linux distro naar een externe hdd, iets als knoppix. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
goto Geplaatst: 20 juli 2009 Auteur Geplaatst: 20 juli 2009 Met behulp van de cd van iron maiden het meeste kunnen redden en daarna windows er overheen gedraaid. Loopt nu weer prima op het geluid na,kan niet de juiste driver vinden maar dat gaat nog wel lukken....hoop ik ! Mag wat mij betrefd een slotje op. compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen