Ga naar inhoud

[8121] Hoe zenderlijst naar ontvanger downloaden?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb net mijn nieuwe 8121 binnen en wat problemen met de zenderlijst, het is allemaal niet zo eenvoudig als de humax.

Dus een paar vraagjes:

Kan je ook zender lijsten naar de ontvangen downloaden ?

Hoe ?

Waar kan ik een zenderlijst vinden met de 3 Astra satelieten

ronst

Geplaatst:

Nog een vraag je werken de Ethernet poort en de USB poort ?

Geplaatst:

Zenderlijsten kan je enkel via OTA downloaden op je DSR 8121 en zijn niet te veranderen.(qua schikking, posities enz..) Ethernet en USB werken niet bij de DSR7121 en 8121.

Geplaatst:

Dank je wel, fantastisch, lekker zo'n box canaal digitaal.

Geplaatst:

Het is me gelukt om alle Astra 1, 2 en 3 kanalen erin te krijgen, maar wat een gedoe.

Ik zag dat dit een Pace box is, weet iemand welk type pace dit is en werkt bij de Pace de USB en ethernet poort wel ?

Geplaatst:

Nee toch niet, na het aanmaken favorieten lijsten hing de hele box weer en kan ik weer opnieuw beginnen.

Het wordt tijd dat philips of Pace met een firmware update komt die de USB en Ethernet poort opent en wat handige utilties om de setting lijsten te laden. dat maakt het leven een stuk makkelijker.

Laten we hopen dat het vanavond allemaal gaat lukken en dat hij niet weer gaat hangen.

Geplaatst:

Hij draait nu stabiel, alle zender geladen, Favorieten lijsten aangemaakt.(alleen jammer dat je maar 5 lijsten kan maken).

Ik zal vandaag eens proberen om 1 kanaal (ITV HD) toetevoegen, eens kijken hoe dat gaat.

Ronst

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen