EdjeKroketje Geplaatst: 9 februari 2010 Geplaatst: 9 februari 2010 Origineel bericht van: Murdock Volgens mij is dit geen versterker, maar slechts een voeding. Volgens mij is het allebei. Inderdaad een voeding maar er zit ook een splitter in zo te zien. Vanwaar anders 3 coax aansluitingen. Bij 1 zie in ant staan, bij een andere TV1 en bij de derde staat ook TV maar kan niet zien of daar TV2 staat.
Murdock Geplaatst: 9 februari 2010 Geplaatst: 9 februari 2010 Dat begrijp ik ook wel, ik wil alleen wel even voorkomen dat deze persoon >24V richting zijn antenne stuurt. Hij heeft gewoon zoiets nodig: (te koop van een paar euri) (en dan met 2 uitgangen uiteraard) Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
smoking Geplaatst: 9 februari 2010 Geplaatst: 9 februari 2010 Heb er hier zo'een van anntron , is inderdaad voeding + splitter. en dat bakje moet niet vlak na je antenne staan hoor , zolang uwe mast versterker maar kort genoeg bij de hark zit is het goed . vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen