maja Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 Op een van jouw foto's zie ik dat je het onderste stuk van de beugel verkeerd om hebt gemonteerd. De schroef moet aan de achterkant. Je hebt zo in ieder geval verschil in hoogte. Het bovenste stuk zit zo niet precies in de midden. Kijk ook eens naar de foto's van Henksat in de galerie. Hij heeft ze wel goed gemonteerd.
Tonskidutch Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 UH, ikke? mijn nieuwe wok staat helemaal gereed voor montage op 12 hoog en alle schroefjes en boutjes zitten helemaal goed? kom maar kijken. ciao Coles Corner Richard Hawley
Daveys Geplaatst: 22 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2009 Origineel bericht van: maja Op een van jouw foto's zie ik dat je het onderste stuk van de beugel verkeerd om hebt gemonteerd. De schroef moet aan de achterkant. Je hebt zo in ieder geval verschil in hoogte. Het bovenste stuk zit zo niet precies in de midden. Kijk ook eens naar de foto's van Henksat in de galerie. Hij heeft ze wel goed gemonteerd. Hoi Maja, WTF, dat meen je niet. Ik heb beeld maar ik ga op zeker overnieuw beginnen als ik weet dat er wat fout zit. Zou je a.u.b. de foto die je bedoeld willen posten hier en omcirkelen wat er verkeerd zit? Groet, Dave VU+ Solo2 - WaveFrontier T90 - Spaun 4/1 SAR 411 WSG - Inverto Quad Black Ultra - Belden H125 - LG 60PM6700 - 13E-19.2E-23.5E-28.2E
Tonskidutch Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 schroef voor als het de LNBklem betreft met de schroef aan de voorzijde dan is er helemaal niks verkeerd mede wegens de vette quad lnb kun je niet eens aan de achterzijde schroeven en de klem heeft voor EN achter een gaatje ter fixering aan de LNB-mount ciao Coles Corner Richard Hawley
Daveys Geplaatst: 22 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2009 Origineel bericht van: Tonskidutch schroef voor als het de LNBklem betreft met de schroef aan de voorzijde dan is er helemaal niks verkeerd mede wegens de vette quad lnb kun je niet eens aan de achterzijde schroeven en de klem heeft voor EN achter een gaatje ter fixering aan de LNB-mount ciao Ah, pffftttt..... Klopt. Ik kan ze alleen maar op die manier fatsoenlijk vastzetten omdat die LNB's zo groot zijn. Is dat wat je bedoelde Maja? VU+ Solo2 - WaveFrontier T90 - Spaun 4/1 SAR 411 WSG - Inverto Quad Black Ultra - Belden H125 - LG 60PM6700 - 13E-19.2E-23.5E-28.2E
vGnp Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 Origineel bericht van: Daveys Ah, pffftttt..... Klopt. Ik kan ze alleen maar op die manier fatsoenlijk vastzetten omdat die LNB's zo groot zijn. Die schroef is niet het probleem. Als de schaal maar goed zit. Dat is tenminste mijn ervaring vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Daveys Geplaatst: 22 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2009 Ik had namelijk vanmiddag anders nog het dak opgegaan VU+ Solo2 - WaveFrontier T90 - Spaun 4/1 SAR 411 WSG - Inverto Quad Black Ultra - Belden H125 - LG 60PM6700 - 13E-19.2E-23.5E-28.2E
Tonskidutch Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 als ik het aan de hand van de klem bekijk waarbij er een iets dikker randje= twee schroefgaten voor, tov een minder dik randje = een schroefgat achter, zit kun je ze ook omgedraaid toepassen daar er geen enkel effect uit voortvloeit maar de aanduiding r20 en l20 op het klemmetje zou wel ook van achter de wok leesbaar moeten zijn ciao Coles Corner Richard Hawley
vGnp Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 Als je het onderste deel, dat over de rail schuift, verkeerd om hebt zitten, dan valt het deel dat de LNB klemt over de nullijn van die schaalverdeling heen, en kijkt de LNB onder een verkeerde hoek in de subreflector. Als het wel goed is dan komt het LNB klem deel precies aan de nullijn. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Daveys Geplaatst: 22 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2009 De schaalverdeling zit bij mij allemaal aan de kant van de subreflector. De voetjes zitten ook allemaal hetzelfde volgens mij want aan de ene kant heb je 1 gaatje en aan de andere kant 2 en die laatste zit aan de kant van de subreflector. VU+ Solo2 - WaveFrontier T90 - Spaun 4/1 SAR 411 WSG - Inverto Quad Black Ultra - Belden H125 - LG 60PM6700 - 13E-19.2E-23.5E-28.2E
Tonskidutch Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 je bedoeld dat ik ze met het knikje naar voren had moeten fotograferen? (dat klopt) Coles Corner Richard Hawley
Tonskidutch Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 dus rechts is de juiste afbeelding van de klem ciao Coles Corner Richard Hawley
Tonskidutch Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 ja, als je de laatste afbeelding ziet en dan de rechter klem... staat de schaalverdeling aan de zijde die afleesbaar is, van achter de wok gezien (anders staat ie op de kop) toch als je maar weet wat we bedoelen beste lezers. ciao Coles Corner Richard Hawley
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen