Ga naar inhoud


Omdat hij zo goed is!! Neumo 3.1.1 R3561


roymar

Aanbevolen berichten

Ben hem nu een tijdje aan het testen , maar werkt hier perfect.

Ik gebruik hem met CCcam 1.7.0.

hij zapt snel, opnames gaan perfect, ook 2 tegelijk.

Hij is stabiel en heeft toppers als Nagraguide bij CDS en instelbare sprongen bij afspelen van opnames en je kunt nu rechtsteeks streamen van de box.

Als je nagaat dat hij nog in beta fase is, maar door iedereen goed te gebruiken.

 

Om hem te kunnen downloaden, moet je even aanmelden bij het neumoteam. Bij Denktenk vind je de manier hoe.

 

Er is toch nog een 2e leven voor de 400S.

 

Groeten Roymar

 

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat wordt dan eindelijk eens testen deze week, enigma 1 werkt wel heel perfect en alleen al om deze reden heb ik deze box aangehouden. Enigma2 heeft mij nooit niet kunnen bekoren, dus wellicht toch eens Neumo testen.

 

Wordt wel veel lezen, of zit er een EMU tool in deze versie?

 

 

 

 

VU+ Duo2 met  4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter

Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: roymar
Ben hem nu een tijdje aan het testen , maar werkt hier perfect.
Ik gebruik hem met CCcam 1.7.0.
hij zapt snel, opnames gaan perfect, ook 2 tegelijk.
Hij is stabiel en heeft toppers als Nagraguide bij CDS en instelbare sprongen bij afspelen van opnames en je kunt nu rechtsteeks streamen van de box.
Als je nagaat dat hij nog in beta fase is, maar door iedereen goed te gebruiken.

Om hem te kunnen downloaden, moet je even aanmelden bij het neumoteam. Bij Denktenk vind je de manier hoe.

Er is toch nog een 2e leven voor de 400S.

Groeten Roymar


@Roymar

Kan jij of iemand anders even een kleine workaround maken hoe dit te edoen? Ik heb "relook400s.relook.3.1.1.pal.r3561" gedownload,maar ik heb op de box nog abcom staan,ik weet dat er een andere uboot in moet,maar hoe verder? Wellicht dat dit de box weer een nieuw leventje inblaasd:)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe je van Enigma terug gaat weet ik niet zo, maar volgens mij kun je hem zo laden via Flashtools. Verder kunnen de emu's gewoon als bij de oude versie geïnstalleerd worden.

 

Gr.Roymar

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sweedwood
misschien toch sparen voor een 8000 ??????


@sweedwood,

Waarom zou je roymar willen aanraden te sparen voor een 8000?
Hij is heel tevreden over zijn Relook 400, lees maar zijn postings in dit topic.

Tussen haakjes, de opvolger van de Relook 400 heet geen 8000 maar ABCom IPBox 9000 smile


Met vriendelijke groeten wink

sattaz
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: roymar
Verder kunnen de emu's gewoon als bij de oude versie geïnstalleerd worden.


Hoi,

ik kom van de fantacy-images, maar wil deze van nuemo wel eens proberen, gezien de positieve reacties.
Ik slaag er evenwel niet in de cccam en newcs te installeren. Kan iemand mij wat vooruithelpen aub?

Met vriendelijke groet,

Pepolleke
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een 400s hier en geflast met deze Neumo. Na het booten staat er POWER ON op het frontje. Wat moet ik doen? Ik heb al geprobeerd op power te drukken maar er gebeurt niets....

Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet dan een tijdje wachten,want hij veranderd de indeling van de HDD, dit duurt een tijdje, maar na dit werkt het perfect.

 

Wat betreft CCcam, moet je de gebruikelijke bestanden in de juiste mappen zetten, net als de bij de andere firmwares en dan CHmod 755 (CCcam + capmtserver in /var/emu 2.1.sh en 3.1.sh in /var/bin CCcam.cfg + CCcam.prio in /var/etc)

 

Gr.Roymar

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...