Ga naar inhoud


CDS en HD Zenders


-Dennis-

Aanbevolen berichten

Dan alles naar andere satelliet als het maar met 1 lnb te ontvangen is.

 

En transponderruimte reserveren moet een ander ook. Sky duitsland zit toch ook op een satelliet?.

 

Je zegt zelf dat het duurste pakket € 45,00 kost dus zo duur is dat ook niet in vergelijking met CD.

 

Regeren is vooruit zien. Ze moeten gewoon van die korte termijn politiek.

 

Ze kunnen het niet iedereen naar de zin maken maar toch wel er na streven.

 

En laat het nou net zijn waar ze absoluut niet in uitblinken.

2x Dreambox DM800 and Wavefrontier.

------------------------------------

 

Assumption is the mother of all fuckups

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 101
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Jake Blues
Nou € 5,00 dan en veronica(ik denk € 7,50 dan stappen ze eerder over naar een pakket hoger). Waar het mij om gaat is dat CD eens wat aan zijn/haar imago en ondoorzichtelijkheid doet.


Dat zijn bedragen als je dat zou doen was het bedrijf binnen de kortste keren verleden tijd.
Kijk naar de landen om je heen die een satellietpakket hebben een basis pakket kost toch minimaal zo'n 15 euro.
Duitsland kun je niet echt vergelijken die hebben een hoop publieke en commerciele zenders FTA maar die betalen daar een hoge omroepbijdrage voor.

Vergelijken met de prijs van Digitenne met zijn slechte kwaliteit is ook geen optie.
Maar goed wij zitten niet op de stoel van de direktie van CDS dus ze zoeken het maar uit. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jake Blues
Dan alles naar andere satelliet als het maar met 1 lnb te ontvangen is.

En transponderruimte reserveren moet een ander ook. Sky duitsland zit toch ook op een satelliet?.

Je zegt zelf dat het duurste pakket € 45,00 kost dus zo duur is dat ook niet in vergelijking met CD.

Regeren is vooruit zien. Ze moeten gewoon van die korte termijn politiek.

Ze kunnen het niet iedereen naar de zin maken maar toch wel er na streven.

En laat het nou net zijn waar ze absoluut niet in uitblinken.


Inderdaad, CanalDigitaal geeft zijn kanalen nu ook niet bepaald voor niets door.
Met Toppakket, HD pakket en Eredivisie live zit je al ruim boven de 60 euro.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07

De keerzijde is dat de klant (veel) meer gaat betalen of minder krijgt als alle zenders op Astra1 moeten. Als daar al ruimte is.



Ja dat heb ik me al meerdere keren afgevraagd en niemand die er een antwoordt op heeft.
Een satelliet laten bouwen, lanceren en zijn levensduur onderhouden kost toch net zo veel als hij op 19.2 oost hangt als op 23.5 oost er zit toch geen ruimte belasting op als hij op 19.2 oost hangt. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Regionale zender zijn toch ook FTA in Nederland dus dat kan wel terwijl hun publiek in een nog kleiner gebied zit.

Als ik dat zie dan denk ik dat de transponderkosten nog wel meevallen.

 

De reden waarom De nederlandse zenders achter de decoder zit is dat er in de originele taal wordt uitgezonden en er alleen voor nederland rechten worden ingekocht.

 

Ook met digitenne moet je willen concurreren. Nogmaals je moet de beste willen zijn.

2x Dreambox DM800 and Wavefrontier.

------------------------------------

 

Assumption is the mother of all fuckups

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Stepdriver

Wat ik me steeds afvraag: waar is al dat geld wat CD aan ons verdient?????? Ik zie mijn investeringen niet terug in betere kwaliteit of goedkopere prijzen. Duurder, duurder en nog eens duurder, waar houdt dit op???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Stepdriver
Wat ik me steeds afvraag: waar is al dat geld wat CD aan ons verdient?????? Ik zie mijn investeringen niet terug in betere kwaliteit of goedkopere prijzen. Duurder, duurder en nog eens duurder, waar houdt dit op???


Wie zegt dat CDS geld aan ons verdient aan de klanten met de settop pakketjes lijkt het me al helemaal uitgesloten om daar iets aan te verdienen.
Ken je de jaarcijfers misschien zo ja maak ze eens bekend.
Kijk gewoon wat de concurentie kost en ook over de grens op de satelliet dan lijkt het me dat CDS één van de goedkoopste is. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Stepdriver

Goedkoop: dacht het niet. van 15 euro per jaar ( in 2002)stijgen naar een belachelijke 70 euro per jaar (op dit moment) voor dezelfde zenders vind ik toch echt veel te gortig. Sorry hoor voor mijn zienswijze, maar ik ben volledig afhankelijk van de schotel om ook maar iets te zien. Iedere keer weer nieuwe apparatuur kopen om te blijven kijken maakt het nog duurder. Nogmaals, waar blijft al dat geld???

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wie zegt dat er geen geld aan ons wordt verdient.

 

De concurrentie heeft strikt betaalzenders in hun pakket en geen zenders zoals ARD, ZDF, WDR. (allemaal nagesynchroniseerde zenders.

 

Dus als je dan gaat kijken wat er verdient wordt aan ons.

 

Achter de decoder NED 123. Lijken misschien gratis maar er moet altijd nog een CD kaart voor worden aangeschaft.

 

Er blijft maar een armtierig pakketje over en dat voor wat is het nu € 60,00 per jaar?

 

2x Dreambox DM800 and Wavefrontier.

------------------------------------

 

Assumption is the mother of all fuckups

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik erger me dood als iedereen denkt dat cds met het buitenland te vergelijken is.

 

Waarom kunnen Nederlandse voetbal clubs niet concurreren met het buitenland?? Omdat die ook minder inkomsten binnen krijgen door tv gelden en reclame inkomsten omdat het afzet gebied veel kleiner is dan in de grote landen!! we hebben tenslotte maar +- 7 miljoen huishoudens.

 

Deze vergelijking gaat ook op voor de tv aanbieders, Cds genereert veel minder inkomsten dan bijvoorbeeld een Sky(d)(uk)(it).

 

We vergeten dat cds een commerciëel bedrijf is die ook winst wil maken. Met het merendeel aan leden die alleen het basispakket afnemen valt dat niet mee. Neemt niet weg dat ik het ook liever anders had gezien maar het is niet anders.

Ik hoop ook dat de NL voetbalclubs het weer goed gaan doen in Europa!! is ook een illusie volgens mij!! crazy

 

Gr.Roymar

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Origineel bericht van: Eduard07

In Nederland willen we natuurlijk het pakket los kunnen bestellen voor €5, ook al staat er nog geen Settopbox op de kaart. :D


Denk je nu echt dat je voor iedereen spreekt.
Volgens mij roept je nu ook maar wat. laugh

Nee, dat leidde ik af uit de eerdere uitspraken hierboven. confused

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44
Origineel bericht van: Eduard07

De keerzijde is dat de klant (veel) meer gaat betalen of minder krijgt als alle zenders op Astra1 moeten. Als daar al ruimte is.



Ja dat heb ik me al meerdere keren afgevraagd en niemand die er een antwoordt op heeft.
Een satelliet laten bouwen, lanceren en zijn levensduur onderhouden kost toch net zo veel als hij op 19.2 oost hangt als op 23.5 oost er zit toch geen ruimte belasting op als hij op 19.2 oost hangt. laugh

Met dit verschil tot nu toe dat 23,5 afgedankte astraatjes krijgt die in de nadagen nog een paar centjes opbrengen.

En voor de rest willen de meeste providers natuurlijk op 19.2, en dan krijg je weer de marktwerking, dat klopt.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...