Ga naar inhoud


CDS en HD Zenders


-Dennis-

Aanbevolen berichten

Nee dat is het niet, en nog even over de afdankertjes van 23,5, zolang deze het gewoon doen is er niks mis mee.

Laat ze om de paar jaar maar satellieten doorschuiven van 19,2 dan hebben ze toch nog geld terug voor hun dure satelliet positie.

2x Dreambox DM800 and Wavefrontier.

------------------------------------

 

Assumption is the mother of all fuckups

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 101
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Stepdriver
Goedkoop: dacht het niet. van 15 euro per jaar ( in 2002)stijgen naar een belachelijke 70 euro per jaar (op dit moment) voor dezelfde zenders vind ik toch echt veel te gortig. Sorry hoor voor mijn zienswijze, maar ik ben volledig afhankelijk van de schotel om ook maar iets te zien. Iedere keer weer nieuwe apparatuur kopen om te blijven kijken maakt het nog duurder. Nogmaals, waar blijft al dat geld???


Jonge waar hebben we het over toch geen 70 euro p/m maar per jaar.
Waar blijft dat geld daar worden de salarissen van betaald van de medewerkers het pand de helpdesk en transponderhuur gaat naar SES Astra in Luxemburg. sick
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44


Jonge waar hebben we het over toch geen 70 euro p/m maar per jaar.
Waar blijft dat geld daar worden de salarissen van betaald van de medewerkers het pand de helpdesk en transponderhuur gaat naar SES Astra in Luxemburg. sick


Is maar hoe je het bekijkt natuurlijk.
Zeventig euro per jaar lijkt weinig maar je krijgd er dan ook wel erg weinig voor.
Of je moet ook willen betalen voor de reclame, dan krijg je wel weer veel voor je 70 euro. wink

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jake Blues
Nog even en het is een geweldige aanbieder met dito pakketten. cool


Noem maar op buitenlandse satellietaanbieders die goedkoper zijn een voorbeeld het basispakket van Sky Italia naar 28 euro ik ga ze niet allemaal opzoeken maar Engeland zal niet veel goedkoper zijn Sky Duitsland nu dacht ik ook iets van 16 euro. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu spring je nog van de hak op de tak ook, het settop pakket kun je toch niet vergelijken met Basis pakket van Sky Italie of Sky Duitsland. Zelfs het basis pakket van CD is niet te vergelijken.

2x Dreambox DM800 and Wavefrontier.

------------------------------------

 

Assumption is the mother of all fuckups

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jake Blues
Nu spring je nog van de hak op de tak ook, het settop pakket kun je toch niet vergelijken met Basis pakket van Sky Italie of Sky Duitsland. Zelfs het basis pakket niet.


Daar heb je gelijk in dat settop moeten ze er ook uitgooien daarvoor in de plaats gewoon het basispakket en degene die het te duur vinden gewoon naar Digitenne gaan.
Pas gelezen dat KPN op iedere klant van Digitenne twee euro per maand bij moet leggen. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan moet de KPN dat niet doen als ze daar zo'n problemen mee hebben. Is toch al zo'n geweldige aanbieder met hun HD pakket, dus niet.

 

En volgens mij ging het draadje over € 10,00 voor 5 HD kanalen maar wel themakanalen erbij.

 

Dan kijk maar eens bij Sky duitsland hoe ze dit oplossen en hoe overzichtelijk dit is.

 

Pak hun duurste pakket + HD en wat ben je dan kwijt?

 

€ 59,90

 

Meer voor minder zou ik zeggen.

 

En geen gekoketteer met zenders van andere aanbieders (FTA)die de duitsers ook kunnen ontvangen.

 

Of van die geweldige acceptgiro's die je niet hoeft te betalen maar wel de indruk wekt dat het zo hoort.

 

Ik zal het zo zeggen. Alle aanbieders zowel kabel, Digitenne en Satelliet een standaard prijs voor een basis pakket met daarin allemaal dezelfde zenders.

 

Het enige waar iedereen standaard recht op heeft zijn NED 123, en de regionale zenders maar daarvoor betaal je wel de aansluitkosten.

 

 

2x Dreambox DM800 and Wavefrontier.

------------------------------------

 

Assumption is the mother of all fuckups

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Origineel bericht van: ceesv
Dit was het antwoord van Canaaldigitaal aan mij:

Eurosport HD is te ontvangen met alle pakketten waarmee ook Eurosport SD is te ontvangen. Dat is het Basis-pakket of hoger. Formeel behoort het HD-pakket daar niet bij.

We zullen de mogelijkheid voor het HD-pakket laten onderzoeken.


Bij mijn weten besluit Canaaldigitaal over de zenderpakketten van Canaaldigitaal.

Door het aanbieden van een Canaaldigitaal HD pakket wek je de verwachting, dat je daarmee de HD zenders kunt ontvangen, die Canaaldigitaal aanbiedt.
De praktijk is dat je dan alle Canaaldigitaal HD zenders kunt ontvangen, behalve EUROSPORT HD.

Voor Eurosport HD moet je het Basispakket aanschaffen.


Is in mijn optiek volkomen van de zotte. Een HD zender die je niet mag zien met het HD pakket??? Ze beginnen bij CDS steeds meer de weg kwijt te raken.


Wel een beetje raar dat MTVN HD wel in het HD pakket zit.
Uit het oogpunt van Canal Digitaal gezien dan omdat alle MTV zenders ook in het basispakket zitten.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Origineel bericht van: aart44
Origineel bericht van: Jake Blues
Nu spring je nog van de hak op de tak ook, het settop pakket kun je toch niet vergelijken met Basis pakket van Sky Italie of Sky Duitsland. Zelfs het basis pakket niet.


Daar heb je gelijk in dat settop moeten ze er ook uitgooien daarvoor in de plaats gewoon het basispakket en degene die het te duur vinden gewoon naar Digitenne gaan.
Pas gelezen dat KPN op iedere klant van Digitenne twee euro per maand bij moet leggen. laugh


Settop box pakket: € 5,83/ maand - 7 zenders.
Basispakket : € 9,95/ maand - 22 zenders.

Wie betaalt er nu meer per zender / transponder.

Ik denk niet, dat Canaaldigitaal de inkomsten zou willen missen van de settop box abonnees

Origineel bericht van: dwendy
Wel een beetje raar dat MTVN HD wel in het HD pakket zit.
Uit het oogpunt van Canal Digitaal gezien dan omdat alle MTV zenders ook in het basispakket zitten.

Wanneer ik mij niet vergis geldt hetzelfde voor Één en Één HD.

Bij al hun commerciele beslissingen schrofferen ze wel een deel van hun klanten.


Vraag klant aan Canaaldigitaal: Ik wil HD kijken, welk pakket moet ik nemen?
Antwoord: Het HD Pakket.Vraag: En kan ik dan ook Eurosport HD kijken?
Antwoord: Nee, daarvoor moet u het basispakket afnemen.

Ik snap het niet(meer).

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv

Settop box pakket: € 5,83/ maand - 7 zenders.
Basispakket : € 9,95/ maand - 22 zenders.

Wie betaalt er nu meer per zender / transponder.

Ik denk niet, dat Canaaldigitaal de inkomsten zou willen missen van de settop box abonnees


Ja maar zo moet je niet rekenen of er nu 500.000 abonnees naar de zenders kijken of 1 miljoen per zender transponder kost het hetzelfde en CDS zou dan veel meer inkomsten hebben. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Maar de settop klanten betalen wel significant mee aan de transponderhuur.

En ik ga ervan uit, dat wanneer het settop pakket zou vervallen, mede door het veranderde aanbod van de kabelaars en digitenne, er veel klanten gaan weglopen, en het Basispakket dan onbetaalbaar gaar worden.

 

In de economie is 80% van je klanten voor het dekken van de kosten, en komt de winst van de laatste 20%.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Origineel bericht van: Eduard07

Je roept maar wat. frown


Dat vindt ik niet.!



Dat vind ik dus ook niet.

Voor het huidige HD pakket vragen ze ook € 5,-- extra als toeslag op het themapakket. Hieruit leidt ik af dat ze de zenders van 1 transponder voor € 5,-- kunnen aanbieden. En voor zenders als Nederland 1/2/3 en de Belgen zullen door Canal Digitaal waarschijnlijk minder kosten gemoeid zijn dan voor zenders als NGC en Discovery.

Bovendien zal de animo hiervoor vele malen hoger zijn.

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast calculator

Van mij mogen de themazenders er zo af, ten gunste van Nederland 2 en 3 en de RTL' zenders in HD.

 

Ik kijk praktisch nooit naar die zenders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...