Ga naar inhoud


CDS en HD Zenders


-Dennis-

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: calculator
Van mij mogen de themazenders er zo af, ten gunste van Nederland 2 en 3 en de RTL' zenders in HD.

Ik kijk praktisch nooit naar die zenders.


Ik kijk regelmatig naar de themazenders... van mij mogen de sportzenders plaats maken voor HD versies van NL2,3 en RTL 4 t/m 10


iRuud
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 101
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dit soort discussie's lijd tot niks.

Eentje vind de themakanalen niks, de andere weer wel!

Eentje vind de hd zenders niks en de andere weer wel.

Met dit soort berichten lijd dus tot niks, word ook helemaal niet naar gekeken, kan er alleen groot om lachen.

Zoals je gewoon ziet is er voor elk wel wat wils bij canal digitaal of Tv vlaanderen.

Je zult altijd mensen hebben die meer meer en nog eens meer wilt hebben.

Hier is het geen amerika!!

Maar daar moet je weer voor elk kanaal flink in de buidel tasten!!

En dat willen de zuinige hollanders of belgen ook weer niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof dat CDS denkt dat de kosten boven de baten gaan

wanneer ze 2 transponders erbij zou huren

om een flink aantal geweldige extra (HD) kanalen op te zetten.

Volgens mij is CDS bang dat het gewoon niet genoeg abonnees oplevert

om rendabel/winstgevend te zijn.

 

Anders hadden ze het al wel gedaan,toch?


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Canal Digitaal mag noet op eigen houtje kanalen toevoegen.

Hiervoor hebben ze een overeenkomst nodig met de zender zelf. Daarnaast zijn er dan ook nog andere bijkomende kosten dan alleen transponderhuur. Denk aan auteursrechten, transportkosten etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast calculator

Maar ja, CDS moet toch wel ?

Binnen twee maanden of zoiets komt RTL met vier zenders in HD?

Je kan toch moeilijk blijven zeggen als aanbieder, wij doen alleen RTL4?

Dan hebben de kabelklanten straks 5 Nederlandse HD zenders meer. (RTL5,7,8 en Nederland 2 en 3)

 

En dan maar nog niet te spreken over de kavel waar Canvas en VTM al tijden in HD te zien zijn via de kabel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom vragen ze niet gewoon wat de klanten willen? Ikzelf wil best betalen voor bijv. SCi-Fi channel en een fatsoenlijk HD aanbod. Naar mijn smaak krijg ik nu veel te veel snertzenders waar ik uiteraard niet voor wil betalen. Ik weet, ieder zijn smaak, maar de kwaliteit die ik zoek ontbreekt.

 

Ik heb begin vorig jaar het HD abo genomen, maar deze na enkele maanden al weer opgezegd. Dit omdat het aanbod het geld echt niet waard was. Dus uit voorzorg meteen maar weer opgezegd zodat ik het niet zou vergeten, en in de gedachte dat als het aanbod zou verbeteren ik de opzegging altijd nog ongedaan zou kunnen maken. Niet dus! In een jaar tijd is er in mijn ogen geen enkele fatsoenlijke content bijgekomen. Bovendien blijkt nu dat Eurosport HD niet eens in dat zelfde HD pakket zit. Daarmee zou ik mij nu inderdaad flink bekocht voelen!

 

Laat men dus gewoon onderzoeken wat de klant wil, en daar een pakket op samenstellen. Ik wil beste enkele tientjes per maand meer betalen voor iets dat me aanstaat, en daar zullen dan vast wel enkele zenders tussen zitten die mij niet bevallen, maar voor mijn gevoel betaal je nu in verhouding teveel geld voor derderangs film- en muziekzenders met tenenkrommend slechte programma's, en bitrates zo laag dat er geen beeld meer overblijft. Momenteel kijk ik dan ook steeds meer op de Astra 2. BBC HD heeft ondanks vele herhalingen meer te bieden dan alle HD zenders van het huidige CD aanbod bij elkaar. Gratis en zonder reclameonderbreking, en deels met DD 5.1 geluidsspoor. Tel daar alle andere FTA zenders bij en ik overweeg sterk CD er helemaal uit te gooien.

 

Aan jullie de keuze CD: "clean up your act or say goodbye"

Xtrend ET10000 triple tuner / 3 x Selfsat-H50D / 3 x Triax MFD-41D / Johansson 9640

LG 65EF950V / Onkyo TX-NR747 / 2 B&W DM 603 S3 / 2 x B&W DM 601 S3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Lord Humungus
Aan jullie de keuze CD: "clean up your act or say goodbye"


Angst om klanten te verliezen als ze veranderen maar soms is het beter om niet te veranderen maar helemaal opnieuw te beginnen. Dan zouden er mooie dingen kunnen ontstaan.

Geloof me dat wanneer een speler als Sky of soortgelijk CD overneemt zel alles eruit gooien, schoon schip maken, een paar knalaanbiedingen voor de vaste klanten en gaan met die banaan. Angst is altijd een slecht raadgever.

VU+ Solo2 - WaveFrontier T90 - Spaun 4/1 SAR 411 WSG - Inverto Quad Black Ultra - Belden H125 - LG 60PM6700 - 13E-19.2E-23.5E-28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat

en de commercielen gratis. Hier in Nederland moeten we ook daarvoor betalen... De tijd dat RLT-4 enzo nog gratis waren is voorbij....

Gratis commercielen kijken komt in Duitsland nu ook snel een einde aan als het aan RTL-VOX ligt.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

En tel dan de tarieven er weer bij...

 

Vroeger betaalde RTL aan CDS voor de noodzakelijke satelliet distributie. Ook betaalde RTL aan de kabelaars voor doorgifte. Momenteel is dat andersom...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: Littlesat

en de commercielen gratis. Hier in Nederland moeten we ook daarvoor betalen... De tijd dat RLT-4 enzo nog gratis waren is voorbij....

Gratis commercielen kijken komt in Duitsland nu ook snel een einde aan als het aan RTL-VOX ligt.


Alleen in HDTV
Eerste jaar zou gratis zijn, daarna moet je betalen en je wordt verplicht voor aanschaf van een door hun goedgekeurde ontvanger.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jake Blues
Dan moet de KPN dat niet doen als ze daar zo'n problemen mee hebben. Is toch al zo'n geweldige aanbieder met hun HD pakket, dus niet.

En volgens mij ging het draadje over € 10,00 voor 5 HD kanalen maar wel themakanalen erbij.

Dan kijk maar eens bij Sky duitsland hoe ze dit oplossen en hoe overzichtelijk dit is.

Pak hun duurste pakket + HD en wat ben je dan kwijt?

€ 59,90

Meer voor minder zou ik zeggen.

En geen gekoketteer met zenders van andere aanbieders (FTA)die de duitsers ook kunnen ontvangen.

Of van die geweldige acceptgiro's die je niet hoeft te betalen maar wel de indruk wekt dat het zo hoort.

Ik zal het zo zeggen. Alle aanbieders zowel kabel, Digitenne en Satelliet een standaard prijs voor een basis pakket met daarin allemaal dezelfde zenders.

Het enige waar iedereen standaard recht op heeft zijn NED 123, en de regionale zenders maar daarvoor betaal je wel de aansluitkosten.



Helemaal mee eens. Als er iemand voor de Premium gaat voor zo'n 60 euro per maand dan moeten daar geen beperkingen inzitten.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het Premium of Platinum of Top of hoe ze het ook noemen moet gewoon alles inzitten wat zou mogen verwachten. Ik hoef denk ik niet uit te leggen wat er dan allemaal in moet zitten wink

VU+ Solo2 - WaveFrontier T90 - Spaun 4/1 SAR 411 WSG - Inverto Quad Black Ultra - Belden H125 - LG 60PM6700 - 13E-19.2E-23.5E-28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Amager95

Alleen in HDTV
Eerste jaar zou gratis zijn, daarna moet je betalen en je wordt verplicht voor aanschaf van een door hun goedgekeurde ontvanger.

En daar zou het dan bij blijven? frownconfused
Voorbeeld:
Bij DVB-T werden commerciele zenders (plaatselijk) gesubsidieerd. Dat is nu niet meer zo. Gevolg commerciele zenders: stoppen of coderen.
Tendens in Duitsland: coderen. Satelliet, kabel, DVB-T.
Niet anders als in Nederland.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie het zo:

 

velen raken al helemaal overstuur als de prijs bijvoorbeeld met 50 cent omhoog gaat. De prijs van TV kijken in Nederland is niet al te hoog, je moet daarbij ook nog eens bedenken dat minder gebruikers de omzet moeten genereren. Wij hebben hier geen tientallen miljoenen inwoners zoals in Duitsland, Spanje, Italië, Frankrijk en de UK.

 

Mijn stelling is dan ook dat de prijs best nog wel iets omhoog kan en mag maaaarrrrrr: dan moet dus wel de kwaliteit worden geboden die daarbij hoort:

 

- volwaardig HD aanbod

- geen deeltijdzenders

- als je ECV 1 en 2 biedt moet je ook de rest van dit pakket bieden

- idem dito Sport1

- juist die zenders die ervoor gemaakt zijn in HD aanbieden: sport 1 en film 1, en niet Brava, History en zeker niet gaan lopen pronken met andermans veren.

- open standaard EPG

- vroeger stond hier ook nog beeldkwaliteit bij maar die is al aanzienlijk verbeterd.

 

Als de massa te klein is voor deze kwaliteiten zoek dan coalities.

 

Over het algemeen zou CDS moeten gaan voor kwaliteit en zich moeten afzetten en distantiëren van Digitenne. Ga voor de veeleisende doelgroep.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...