Ga naar inhoud


CDS en HD Zenders


-Dennis-

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Neptunus

Als de massa te klein is voor deze kwaliteiten zoek dan coalities.

Over het algemeen zou CDS moeten gaan voor kwaliteit en zich moeten afzetten en distantiëren van Digitenne. Ga voor de veeleisende doelgroep.

Voor een groot deel ben ik het eens met je verhaal.
Coalities zoekt CDS toch al? Zoals die met UPC?

Als CDS moet gaan voor een meereisende doelgroep, vrees ik dat in Nederland de markt te klein wordt.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 101
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: Neptunus

Als de massa te klein is voor deze kwaliteiten zoek dan coalities.

Over het algemeen zou CDS moeten gaan voor kwaliteit en zich moeten afzetten en distantiëren van Digitenne. Ga voor de veeleisende doelgroep.

Voor een groot deel ben ik het eens met je verhaal.
Coalities zoekt CDS toch al? Zoals die met UPC?

Als CDS moet gaan voor een meereisende doelgroep, vrees ik dat in Nederland de markt te klein wordt.


Die markt is eigenlijk te klein, vandaar die coalities.

Mijn stelling is ook niet om de gemiddelde tv kijker te laten schieten, die zijn prima te bedienen met het basispakket. Het gaat mij meer om de veeleisende kijker, zeg maar de gemiddelde sat4all'er. Om die te behouden en niet weg te laten lopen naar andere platforms moet je die kwaliteit bieden.

Je zag het al gebeuren na het wegvallen van twee zenders en de gebrekkige communicatie daarover.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv
Vraag klant aan Canaaldigitaal: Ik wil HD kijken, welk pakket moet ik nemen?
Antwoord: Het HD Pakket.Vraag: En kan ik dan ook Eurosport HD kijken?
Antwoord: Nee, daarvoor moet u het basispakket afnemen.

Ik snap het niet(meer).


En doet hij het nu wel??
Nu lees ik toch dat het schijnt te werken als je het HD pakket hebt. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er al meerdere emails aan gewaagd naar CDS en kreeg telkens een nietszeggend antwoord.

 

Naar het schijnt is dit onlangs gewijzigd en ik constateer dat ik nu inderdaad Eurosport HD op het HD pakket krijg wat m.i. ook vanaf de start zo had moeten zijn.

 

Ik vermoed dat zij veel pissige emails hebben ontvangen. :D

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Aart, ik ben een paar dagen onderweg, vrijdag kan ik het controleren.

Ik zie wel, dat er in de thread, die ik daarover geopend had, volgens een kijker licht zou zijn in de duisternis.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Aart, ondertussen vastgesteld, dat Eurosport HD inderdaad werkt met een HD-Pakket.

Canaaldigitaal had mij een paar weken geleden laten weten, dat ze er naar zouden kijken, en hebben kennelijk de redelijkheid van onze argumenten ingezien.

 

Al met al een positieve ervaring.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satwatcher
NOS gebruikt de registratie van Eredivisie Live. Dus alleen als die registratie in HD is kan de NOS deze HD uitzenden. Dus reken er maar niet op smile


Verwacht van de NOS niets.

De NOS heeft, ondanks dat zij vroeg waren begonnen met teletekst, pas heel laat teletekst officieel ingevoerd.
Boven in stond altijd "PROEF" vermeld.

Hoe lang geleden is dat de NOS eindelijk eens is over gestapt om uit gaan zenden in 16:9 beeldformaat?

Nieuwe ontwikkelingen in de media gaat de NOS totaal aan voorbij. Dat was vroeger ook al. Dankzij Philips is de introductie van de televisie er ooit eens doorgegooid. Anders bleef het maar klungelen, en pompen en nat houden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...