Gast istanbul Geplaatst: 5 november 2009 Geplaatst: 5 november 2009 Ik weet genoeg dank allen. Ik denk dat het het proberen wel waard is met deze schotel. Ik mag geen schotel op mijn balkon dus dit wordt hem met motor
Obi Wan Geplaatst: 5 november 2009 Geplaatst: 5 november 2009 Als jij een schotel plaatst die klein genoeg is om te verbergen of niet op te vallen, heb je hetzelfde bereikt als die selfsat voor minder kosten en betere performance. Vandaar dat ik je aanraad om een conventionele opstelling te nemen met een sterke lnb en gevoelige tuner want net zoals andere mensen aangeven, is de selfsat erg zwak en eigenlijk niet bruikbaar voor jouw doeleinden namelijk turksat of eutelsat ontvangen. Dus ik hoop niet dat als je straks de selfsat met motor hebt geplaatst en 300 euro lichter bent, dat je erachter komt dat je amper signaal hebt.. Want dat ga je geheid krijgen. Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E
Gast istanbul Geplaatst: 6 november 2009 Geplaatst: 6 november 2009 Welke onopvallende conventionele schotel en onopvallende LNB raad je me aan dan? Ik heb namelijk de 13, 19, 23,5 28 42 en 7 oost ontvangen, dus een motor is een pre.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen