Gast codain Geplaatst: 18 juli 2009 Geplaatst: 18 juli 2009 Hallo, Ik heb hier een Telenet Digicorder (Belgie). Hiermee kan ik gewoon naar de EPG gaan en kiezen voor opnemen, dan kan ik selecteren of ik alleen deze aflevering wil opnemen of alle afleveringen. Is zoiets mogelijk met de Dreambox, zoja met welke firmware. Ik heb al gegoogled en heb iets van AutoTimer gevonden. Misschien kan het wat simpeler dmv van ingebakken in firmware. Is het ook mogelijk dat wanneer de harddisk vol zit, hij automatisch oude/reeds bekeken opnames wist? Met de digicorder kan ik ook terugspoelen, dus bvb kan ik alles van de laatste 30 min bvb terugzien. Wanneer je bvb in die 30min ook een andere zender hebt gekozen, zal hij ook de beelden van die zender tonen. Dit alles is mogelijk door gewoon op de terugspoelen toets te drukken. Ik doe de digicorder weg, omdat ik verhuis naar een plaats waar er geen coax ligt. De Dreambox heb ik al, het betreft een 600. Alvast bedankt!
boaz Geplaatst: 18 juli 2009 Geplaatst: 18 juli 2009 Als de uitzendtijden constant zijn, geen probleem via herhaalfunctie. Is standaard. Verder, neem een image met timeshift. Automatisch wissen is er volgens mij nog niet, maar met de huidige HD's, die krijg je niet snel vol en via netwerk opname kun je in de terabytes opnemen. BTW, welkom op het forum. Wel is hier een voorkeur voor 1 vraag per topic. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
ranico Geplaatst: 19 juli 2009 Geplaatst: 19 juli 2009 Origineel bericht van: codain Met de digicorder kan ik ook terugspoelen, dus bvb kan ik alles van de laatste 30 min bvb terugzien. Wanneer je bvb in die 30min ook een andere zender hebt gekozen, zal hij ook de beelden van die zender tonen. Dit alles is mogelijk door gewoon op de terugspoelen toets te drukken. Deze feature wordt PT (permanent timeshift) genoemd. In dit forum vind je al heleboel info hierover. DM8000 1Tb 2,5"HDD (Openpli2.1)2xGigaBlue HD Quad Plus 1Tb (Openmips 4.2)Wavefield T90(Astra1-2-3 Hotbird)Synology DS214+
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen