M_Z Geplaatst: 19 juli 2009 Geplaatst: 19 juli 2009 -several smartcard fixes -via emm fixes -seca emm fixes -added SMARTCARD SID ASSIGN, see CCcam.cfg for details -TNT sat -double login loop fix -serverside emm overload fix
chrisch Geplaatst: 19 juli 2009 Geplaatst: 19 juli 2009 En dan nu met attachment CCcam.ppc.zip CCcam.cfg.zip CCcam.mipsel.zip CCcam.x86.zip CCcam.armeb.zip Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
chrisch Geplaatst: 19 juli 2009 Geplaatst: 19 juli 2009 en de rest CCcam.armeb.eabi.zip CCcam.x86_64.zip ChangeLog.zip Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
peterksr Geplaatst: 19 juli 2009 Geplaatst: 19 juli 2009 hallo, lost dit ook de freezes op die ik heb met de tvvlaanderen kaart en de c+ kaart in de interne slots ? en zo ja welke files moet ik dan naar de box zenden ? ik heb een dreambox 7000 met de laatste pli immage er op. ik heb geprobeert deze CCcam te proberen via de bekende blauwe knop maar ondanks het vernieuwen van het menu niet gelukt want hij staat er helaas niet tussen. gr peter 1 maal VU+ DUO +
Hoeba Geplaatst: 19 juli 2009 Geplaatst: 19 juli 2009 Hallo, Klopt het dat alleen kaarten en cs in deze versie werken en keys niet? Groetjes,HoebaDM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b
D_liver Geplaatst: 19 juli 2009 Geplaatst: 19 juli 2009 yep gerucht gaat dat een fix eraan zit te komen 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
hemertje Geplaatst: 19 juli 2009 Geplaatst: 19 juli 2009 online in PLi Jade3 Enigma1 images... DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
hemertje Geplaatst: 19 juli 2009 Geplaatst: 19 juli 2009 Origineel bericht van: peterksr hallo, lost dit ook de freezes op die ik heb met de tvvlaanderen kaart en de c+ kaart in de interne slots ? en zo ja welke files moet ik dan naar de box zenden ? ik heb een dreambox 7000 met de laatste pli immage er op. ik heb geprobeert deze CCcam te proberen via de bekende blauwe knop maar ondanks het vernieuwen van het menu niet gelukt want hij staat er helaas niet tussen. gr peter niet iedereen is op de zondagochtend voor 10 uur uit zijn bed maar zoals hierboven aangegeven kanje nu wel updaten vanuit het download menu DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Murdock Geplaatst: 19 juli 2009 Geplaatst: 19 juli 2009 Heb de Pli download geprobeert, die werkte niet. Daarna de PPC geladen, die werkt wel (verschil in bestandsgrootte). Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
peterksr Geplaatst: 19 juli 2009 Geplaatst: 19 juli 2009 Origineel bericht van: hemertje Origineel bericht van: peterksr hallo, lost dit ook de freezes op die ik heb met de tvvlaanderen kaart en de c+ kaart in de interne slots ? en zo ja welke files moet ik dan naar de box zenden ? ik heb een dreambox 7000 met de laatste pli immage er op. ik heb geprobeert deze CCcam te proberen via de bekende blauwe knop maar ondanks het vernieuwen van het menu niet gelukt want hij staat er helaas niet tussen. gr peter niet iedereen is op de zondagochtend voor 10 uur uit zijn bed maar zoals hierboven aangegeven kanje nu wel updaten vanuit het download menu mijn nederige exuces als vervente pli fan gr peter 1 maal VU+ DUO +
Harley Geplaatst: 19 juli 2009 Geplaatst: 19 juli 2009 Milo zat ie ook al in de update's VU+ Duo2 - PrismCube
5620_gek Geplaatst: 19 juli 2009 Geplaatst: 19 juli 2009 klopt verkeerde versie in de pli download daar staat versie 2.0.11 ipv 2.1.2
oldebroek Geplaatst: 19 juli 2009 Geplaatst: 19 juli 2009 Sat4all Freak *lost dit ook de freezes op die ik heb met de tvvlaanderen kaart en de c+ kaart in de interne slots ?* Bij mij wel, freezes zijn verdwenen (op newnigma, via het menu gedownload) Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.
5620_gek Geplaatst: 19 juli 2009 Geplaatst: 19 juli 2009 Origineel bericht van: Murdock Heb de Pli download geprobeert, die werkte niet. Daarna de PPC geladen, die werkt wel (verschil in bestandsgrootte). klopt verkeerde versie in de pli download daar staat versie 2.0.11 ipv 2.1.2 Dus heb ik ook maar de PPC versie in mijn db gezet en nu werkt het prima
Littlesat Geplaatst: 19 juli 2009 Geplaatst: 19 juli 2009 Hebben jullie die downloads bij PLi wel geupgrade? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen