Gerard 76 Geplaatst: 23 juli 2009 Geplaatst: 23 juli 2009 Spongebob. kleine moeite om die keymap.xml er zelf ff in te zetten toch? Voor de rest een prima image. Wat ik wel hoop is dat binnenkort ook de ondertitels op bvb. History HD en Animal Planet HD (Thor 0,8 w) ook op HD skins verschijnen. Nu werkt dat nog niet. Geldt ook voor andere images trouwens. Denk dat de imagemakers hier weinig aan doen kunnen.
hemertje Geplaatst: 23 juli 2009 Auteur Geplaatst: 23 juli 2009 zoals je hierboven kunt lezen zijn dat mijn persoonlijke meningen, zoals je zelf al aangeeft zit het er op dit moment nog niet in PLi verwerkt, we kunnen je dus je niet geven wat je op dit moment van ons vraagt. wellicht in de toekomst, wie weet... Aken is ook niet in 1 dag gebouwd dus geef ons de tijd! wel kan ik je aangeven dat we als PLi team Enigma2 niet willen omzetten naar een lelijke Enigma1 look-a-like voorzien van allerlei hacks en grafische prullaria, Enigma1 is daar een mooi voorbeeld van. DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
hemertje Geplaatst: 23 juli 2009 Auteur Geplaatst: 23 juli 2009 Origineel bericht van: Gerard 76 Spongebob. kleine moeite om die keymap.xml er zelf ff in te zetten toch? Voor de rest een prima image. Wat ik wel hoop is dat binnenkort ook de ondertitels op bvb. History HD en Animal Planet HD (Thor 0,8 w) ook op HD skins verschijnen. Nu werkt dat nog niet. Geldt ook voor andere images trouwens. Denk dat de imagemakers hier weinig aan doen kunnen. zoals al eerder aangeven zijn er nog problemen hiermee, dit zaken die DMM zal moeten verwezenlijken, de provider zal DVB en Teletext ondertiteling dan uiteraard wel moeten uitzenden, die kunnen wij er niet bij verzinnen! DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
MR_B Geplaatst: 23 juli 2009 Geplaatst: 23 juli 2009 Ik krijg hem niet gedownload hier..... Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
hemertje Geplaatst: 23 juli 2009 Auteur Geplaatst: 23 juli 2009 wat is hem? wat is niet, wat is de foutmelding? waar is hier? DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
ferrarisat Geplaatst: 23 juli 2009 Geplaatst: 23 juli 2009 heb pli er vanavond erop gezet moet zeggen wat een verbetering bedankt mooi DM 800HD open pli T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West Amiko Alien Samsung LE40A856
rudrood Geplaatst: 23 juli 2009 Geplaatst: 23 juli 2009 Ik kan met de beste wil in dit prima image nergens een EPG settings instelmenu vinden (MHW epg en epg cache instellen e.d.). Iemand die mij de weg kan wijzen? DM800 PLi Jade3 Enigma2.
Littlesat Geplaatst: 24 juli 2009 Geplaatst: 24 juli 2009 Kijk eens bij diversen. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast Strandbal Geplaatst: 24 juli 2009 Geplaatst: 24 juli 2009 Ik heb het probleem na deze update dat mijn dvdrewriter in me DM8000 niet meer opstart, weet niet of andere er ook last van hadden ?
looney2 Geplaatst: 24 juli 2009 Geplaatst: 24 juli 2009 Heb het nu even aan gezien,maar deze versie is voor mij niet het gene wat ik kan gebruiken. Het constante crashen bij de zap history browser i.s.m. een HD skin en een halve weergave met een normale skin is me een doorn in het oog Heb ergens gelezen dat er een image is die de crashes met een HD skin onder de knie heeft. Ben benieuwd of deze ook de zap history browser goed laat werken,of dat de z.h.b. een stief kindje van de nieuwe image`s is. HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
hemertje Geplaatst: 24 juli 2009 Auteur Geplaatst: 24 juli 2009 kan je hier eens screenshots plaatsen van je zap historie dinges...? DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
looney2 Geplaatst: 25 juli 2009 Geplaatst: 25 juli 2009 Origineel bericht van: hemertje kan je hier eens screenshots plaatsen van je zap historie dinges...? Daar is tie dan. HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
Marc put Geplaatst: 25 juli 2009 Geplaatst: 25 juli 2009 Het half in beeld (zie screenshot) komt niet alleen voor in de zaphistory maar ook met de plugings RSdownloader en Partnerbox en misschien nog andere. Ik heb ergens gelezen dat dit aan de plugin zelf zou liggen. Doch ik vind het raar dat meerdere plugins hier last van hebben. Ik overweeg ook om naar de vorige versie van PLI te gaan waar dit probleem zich niet voordoet. DM800PVR - met OpenPLI. Vu+Duo2 - met OpenPLI
hemertje Geplaatst: 25 juli 2009 Auteur Geplaatst: 25 juli 2009 is er verschil in de positie tussen een normale en HD skin of beeld instellingen, bv 576p of 1080i? wellicht leest de plugin dan andere coordinaten uit waardoor ie uit het beeld loopt! DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Gerard 76 Geplaatst: 25 juli 2009 Geplaatst: 25 juli 2009 Heb hier de Merlin Magic skin. Erg overzichtelijke en rustige skin. Staat niet tussen de PLi downloads volgens mij. Simpel met DCC tussen de andere skins te zetten. Merlin Magic.zip
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen