Ga naar inhoud

[Release!] [19-07-2009] PLi® Jade3 Enigma2 images updated (rev.6555)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: simcat
Iemand wel eens een netwerk test gedaan met dit Image. bij mij crashed het systeem.

Ik, alleen bij mij liep ie vast in die test. Helemaal dood dus, met de schakelaar aan de achterkant weer tot leven gewekt... Had toen Pli er op staan vanwege het geluid bij Discovery HD. Nu niet meer, dus doet de netwerktest het gewoon in Milo.

Gert.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

• Reacties 93
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:
Origineel bericht van: Catastrofus
Iemand wel eens een netwerk test gedaan met dit Image. bij mij crashed het systeem.

Ik, alleen bij mij liep ie vast in die test. Helemaal dood dus, met de schakelaar aan de achterkant weer tot leven gewekt... Had toen Pli er op staan vanwege het geluid bij Discovery HD. Nu niet meer, dus doet de netwerktest het gewoon in Milo.

Gert.

Welke skin heb jij in de PLi draaien dan........skins moeten up to date worden gehouden om dit soort dingen uit te sluiten.
Zoals Pieterg al aan gaf zet die dtv-hd skin er eens in...dan ben je van het probleem af.

Dreambox 500c, 8000ss/cc, Nokia DboxII, VU+DUO Wavefrontier T90, 10 dual lnb`s, Microclient

PLi Image

Geplaatst:
Origineel bericht van: Catastrofus

Gert.

netwerktest kunnen runnen is uiteraard veel belangrijker dan geluid op discovery hd, en een image vervangen is makkelijker dan een skin vervangen smile
Geplaatst:

En eigenlijk bedoel je dus: "zolang ze de enige zijn met een fix maken we daar mooi gebruik van, maar zodra de rest de fix heeft overgenomen kunnen ze een trap nakrijgen."

Als er steeds minder animo is om kostbare vrije tijd te stoppen in het maken van oplossingen en nieuwe features, wel, hier is een nog maar eens een schoolvoorbeeld voor een reden waarom dat is.

Geplaatst:

Ik hoop niet dat je je laat ontmoedigen door dit soort "uitspraken". Ik ben nog steeds van mening dat het PLi team de stabielste images maakt waar ik al jaren gebruik van maak. Ik zou het dan ook zeer betreuren wanneer PLi geen bestaansrecht meer zou hebben.......

Voor mij in ieder geval geen andere image meer....

You can get anywhere in 10 minutes if you drive fast enough.

P.S. Alles werkt hier PLi ma

DM800(0)- Visiosat Bi-satellite H1/A1/A2/A3

Geplaatst:

@pieterg

Citaat:
Als er steeds minder animo is om kostbare vrije tijd te stoppen in het maken van oplossingen en nieuwe features, wel, hier is een nog maar eens een schoolvoorbeeld voor een reden waarom dat is.

Nee, net als mijn voorganger spreekt, "laat je niet ontmoedigen om door te gaan".

grtz arie

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Geplaatst:

Idd één roepende spreekt niet voor alle dankbare gebruikers. Ik blijf ook bij PLI en zou het liefste een samenwerking van Milo en PLI zien. Hoop nog steeds dat dat er ooit eens van komt opdat beiden hun kennis gebruiken voor één monsterimage met een Nederlands tintje (met forks werk je toch minder efficient en vaak met meerderen aan hetzelfde probleem).

Geplaatst:
Origineel bericht van: pieterg
En eigenlijk bedoel je dus: "zolang ze de enige zijn met een fix maken we daar mooi gebruik van, maar zodra de rest de fix heeft overgenomen kunnen ze een trap nakrijgen."

Hallo zeg, mag het ietsje minder? Ik vind (ik dus en spreek dus voor mijzelf en niet namens anderen) persoonlijk Milo wat fijner werken dan Pli. Is daar wat mis mee dan? Dat ik tijdelijk switch naar Pli omdat daar een probleem is gefixed zie jij dus 'als een trap na'? Wel wat kortzichtig. Ik wil een image gebruiken dat mij het best bevalt en ben dus geswitched van Gemini naar Milo (en inderdaad 2 weken Pli vanwege die fix).

Gert.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Geplaatst:

Iets minder ? Dat begrijp ik niet......Bedankt Pli team voor de fix !!!! :D :D

Dreambox 500c, 8000ss/cc, Nokia DboxII, VU+DUO Wavefrontier T90, 10 dual lnb`s, Microclient

PLi Image

Geplaatst:
Origineel bericht van: Artist
Ik hoop niet dat je je laat ontmoedigen door dit soort "uitspraken". Ik ben nog steeds van mening dat het PLi team de stabielste images maakt waar ik al jaren gebruik van maak. Ik zou het dan ook zeer betreuren wanneer PLi geen bestaansrecht meer zou hebben.......

Voor mij in ieder geval geen andere image meer....

Ook voor mij niks anders, heb zelf al eens goed gedoneerd :-)

Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....

Geplaatst:
Origineel bericht van: hemertje
...er zit nog geen Mike in het PLi team...

nog?
Geplaatst:

Problemen met netwerk test lag aan de skin die ik geladen had. Nadat ik de geadviseerde skin (dTV-HD) had geinstalleerd werkt ie goed. Ook had ik incidenteel wat netwerk probleempjes. Na booten geen IP adres terwijl mijn dreambox een vast IP Adres zou moeten krijgen. Dit heb ik met de nieuwe skin niet meer gehad. Bedankt voor de tip.

SimCat

ET9000 Open PLI

DM800 Open PLI

DM500 Open PLI

Visiosat Astra 1+2+3

Geplaatst:
Origineel bericht van: MiLo
Origineel bericht van: hemertje
...er zit nog geen Mike in het PLi team...

nog?

ja nog, er komen zo nu en dan wel eens nieuwe leden bij maar een Mike zit er nog niet tussen...

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen