Catastrofus Geplaatst: 2 augustus 2009 Geplaatst: 2 augustus 2009 Origineel bericht van: simcat Iemand wel eens een netwerk test gedaan met dit Image. bij mij crashed het systeem. Ik, alleen bij mij liep ie vast in die test. Helemaal dood dus, met de schakelaar aan de achterkant weer tot leven gewekt... Had toen Pli er op staan vanwege het geluid bij Discovery HD. Nu niet meer, dus doet de netwerktest het gewoon in Milo. Gert. 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
xilorp Geplaatst: 2 augustus 2009 Geplaatst: 2 augustus 2009 Origineel bericht van: Catastrofus Origineel bericht van: simcat Iemand wel eens een netwerk test gedaan met dit Image. bij mij crashed het systeem. Ik, alleen bij mij liep ie vast in die test. Helemaal dood dus, met de schakelaar aan de achterkant weer tot leven gewekt... Had toen Pli er op staan vanwege het geluid bij Discovery HD. Nu niet meer, dus doet de netwerktest het gewoon in Milo. Gert. Welke skin heb jij in de PLi draaien dan........skins moeten up to date worden gehouden om dit soort dingen uit te sluiten. Zoals Pieterg al aan gaf zet die dtv-hd skin er eens in...dan ben je van het probleem af. Dreambox 500c, 8000ss/cc, Nokia DboxII, VU+DUO Wavefrontier T90, 10 dual lnb`s, Microclient PLi Image
Gast pieterg Geplaatst: 2 augustus 2009 Geplaatst: 2 augustus 2009 Origineel bericht van: Catastrofus Origineel bericht van: simcat Iemand wel eens een netwerk test gedaan met dit Image. bij mij crashed het systeem. Ik, alleen bij mij liep ie vast in die test. Helemaal dood dus, met de schakelaar aan de achterkant weer tot leven gewekt... Had toen Pli er op staan vanwege het geluid bij Discovery HD. Nu niet meer, dus doet de netwerktest het gewoon in Milo. Gert. netwerktest kunnen runnen is uiteraard veel belangrijker dan geluid op discovery hd, en een image vervangen is makkelijker dan een skin vervangen
Gast pieterg Geplaatst: 2 augustus 2009 Geplaatst: 2 augustus 2009 En eigenlijk bedoel je dus: "zolang ze de enige zijn met een fix maken we daar mooi gebruik van, maar zodra de rest de fix heeft overgenomen kunnen ze een trap nakrijgen." Als er steeds minder animo is om kostbare vrije tijd te stoppen in het maken van oplossingen en nieuwe features, wel, hier is een nog maar eens een schoolvoorbeeld voor een reden waarom dat is.
Artist Geplaatst: 3 augustus 2009 Geplaatst: 3 augustus 2009 Ik hoop niet dat je je laat ontmoedigen door dit soort "uitspraken". Ik ben nog steeds van mening dat het PLi team de stabielste images maakt waar ik al jaren gebruik van maak. Ik zou het dan ook zeer betreuren wanneer PLi geen bestaansrecht meer zou hebben....... Voor mij in ieder geval geen andere image meer.... You can get anywhere in 10 minutes if you drive fast enough. P.S. Alles werkt hier PLi ma DM800(0)- Visiosat Bi-satellite H1/A1/A2/A3
arie kanarie Geplaatst: 3 augustus 2009 Geplaatst: 3 augustus 2009 @pieterg Citaat: Als er steeds minder animo is om kostbare vrije tijd te stoppen in het maken van oplossingen en nieuwe features, wel, hier is een nog maar eens een schoolvoorbeeld voor een reden waarom dat is. Nee, net als mijn voorganger spreekt, "laat je niet ontmoedigen om door te gaan". grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
Dream1975 Geplaatst: 3 augustus 2009 Geplaatst: 3 augustus 2009 Idd één roepende spreekt niet voor alle dankbare gebruikers. Ik blijf ook bij PLI en zou het liefste een samenwerking van Milo en PLI zien. Hoop nog steeds dat dat er ooit eens van komt opdat beiden hun kennis gebruiken voor één monsterimage met een Nederlands tintje (met forks werk je toch minder efficient en vaak met meerderen aan hetzelfde probleem).
Catastrofus Geplaatst: 3 augustus 2009 Geplaatst: 3 augustus 2009 Origineel bericht van: pieterg En eigenlijk bedoel je dus: "zolang ze de enige zijn met een fix maken we daar mooi gebruik van, maar zodra de rest de fix heeft overgenomen kunnen ze een trap nakrijgen." Als er steeds minder animo is om kostbare vrije tijd te stoppen in het maken van oplossingen en nieuwe features, wel, hier is een nog maar eens een schoolvoorbeeld voor een reden waarom dat is. Hallo zeg, mag het ietsje minder? Ik vind (ik dus en spreek dus voor mijzelf en niet namens anderen) persoonlijk Milo wat fijner werken dan Pli. Is daar wat mis mee dan? Dat ik tijdelijk switch naar Pli omdat daar een probleem is gefixed zie jij dus 'als een trap na'? Wel wat kortzichtig. Ik wil een image gebruiken dat mij het best bevalt en ben dus geswitched van Gemini naar Milo (en inderdaad 2 weken Pli vanwege die fix). Gert. 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
xilorp Geplaatst: 3 augustus 2009 Geplaatst: 3 augustus 2009 Iets minder ? Dat begrijp ik niet......Bedankt Pli team voor de fix !!!! :D Dreambox 500c, 8000ss/cc, Nokia DboxII, VU+DUO Wavefrontier T90, 10 dual lnb`s, Microclient PLi Image
MR_B Geplaatst: 3 augustus 2009 Geplaatst: 3 augustus 2009 Origineel bericht van: Artist Ik hoop niet dat je je laat ontmoedigen door dit soort "uitspraken". Ik ben nog steeds van mening dat het PLi team de stabielste images maakt waar ik al jaren gebruik van maak. Ik zou het dan ook zeer betreuren wanneer PLi geen bestaansrecht meer zou hebben....... Voor mij in ieder geval geen andere image meer.... Ook voor mij niks anders, heb zelf al eens goed gedoneerd :-) Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Gast MiLo Geplaatst: 3 augustus 2009 Geplaatst: 3 augustus 2009 Origineel bericht van: hemertje ...er zit nog geen Mike in het PLi team... nog?
simcat Geplaatst: 3 augustus 2009 Geplaatst: 3 augustus 2009 Problemen met netwerk test lag aan de skin die ik geladen had. Nadat ik de geadviseerde skin (dTV-HD) had geinstalleerd werkt ie goed. Ook had ik incidenteel wat netwerk probleempjes. Na booten geen IP adres terwijl mijn dreambox een vast IP Adres zou moeten krijgen. Dit heb ik met de nieuwe skin niet meer gehad. Bedankt voor de tip. SimCat ET9000 Open PLI DM800 Open PLI DM500 Open PLI Visiosat Astra 1+2+3
hemertje Geplaatst: 11 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 11 augustus 2009 Origineel bericht van: MiLo Origineel bericht van: hemertje ...er zit nog geen Mike in het PLi team... nog? ja nog, er komen zo nu en dan wel eens nieuwe leden bij maar een Mike zit er nog niet tussen... DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Littlesat Geplaatst: 11 augustus 2009 Geplaatst: 11 augustus 2009 Wilt Mike dan? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen