hemertje Geplaatst: 11 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 11 augustus 2009 ach, iemand riep de naam 'Mike', ik heb alleen aangegeven dat er nog geen 'Mike' in de PLi vereniging aanwezig is DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
xilorp Geplaatst: 11 augustus 2009 Geplaatst: 11 augustus 2009 Origineel bericht van: Dream1975 Ik hoop het wel Heet jij soms Mike Dream1975 ???? :D Dreambox 500c, 8000ss/cc, Nokia DboxII, VU+DUO Wavefrontier T90, 10 dual lnb`s, Microclient PLi Image
Dream1975 Geplaatst: 11 augustus 2009 Geplaatst: 11 augustus 2009 Helaas kan ik niet programmeren anders had ik graag mijn steentje bijgedragen, maar zoals ik in een eerdere posting al aangaf: Origineel bericht van: Dream1975 Idd één roepende spreekt niet voor alle dankbare gebruikers. Ik blijf ook bij PLI en zou het liefste een samenwerking van Milo en PLI zien. Hoop nog steeds dat dat er ooit eens van komt opdat beiden hun kennis gebruiken voor één monsterimage met een Nederlands tintje (met forks werk je toch minder efficient en vaak met meerderen aan hetzelfde probleem).
Gast MiLo Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 Eigenlijk is die samenwerking er al, maar daar zie je van buiten niet zoveel van. De freesat EPG en de EPS importer patch bijvoorbeeld zijn van PLi afkomstig, en in PLi zitten ook een aantal wijzigingen die van mij afkomstig zijn, al dan niet via de centrale dream repository.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen