Ga naar inhoud


beelduitval tv vlaanderen


Gast indiaantje

Aanbevolen berichten

Gast indiaantje

sinds een uurtje hebben wij geen beeld meer op alle posten van tv vlaanderen.

 

Weet er iemand of er een algemeen probleem is ?

 

Wij hebben een dreambox en hebben nooit problemen gehad met de nieuwe gecodeerde tvv kaart.

 

alvast bedankt

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dan lijkt het erop dat er iets mis is met de smartcarddecodering.

 

Ik dacht gelezen te hebben dat met een bepaald type CCCam er geen enkel probleem was, maar met de andere wel.

 

Ik dacht dat het CCCAM 2.1.1 was die werkte, maar iemand met een Dreambox kan dat misschien bevestigen of de juiste versie van CCCam vermelden.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spijtig voor jou, het ligt in elk geval niet aan de verbinding, zoals indertijd met het Scarlet datacenter.

Net eventjes naar VTM gezapt, en die geeft beeld.

Het zou ook heel raar zijn dat ineens ALLE zenders eruit liggen,inclusief bijv. NED1,2,3 die op CDS transponders zitten.

 

Ik kijk via PC, met een paar Aston cammetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast indiaantje

volledig akkoord maar we kijken reeds 3 maanden met deze nieuwe kaart en nu pas valt hij uit ???

Ned 1 2 3 kunnen we trouwens kijken, het gaat om vtm, vt4, Een, enz enz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: indiaantje
volledig akkoord maar we kijken reeds 3 maanden met deze nieuwe kaart en nu pas valt hij uit ???
Ned 1 2 3 kunnen we trouwens kijken, het gaat om vtm, vt4, Een, enz enz

Kijk eens naar die cccam versie, ik heb zelf geen Dreambox, ik kan dat niet checken.
Maar ze zijn de laatste tijd bij TVV volgens mij wel aan het spelen met de codering.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast indiaantje

en hoe doe ik dat ? Nog nooit gedaan met de dreambox, dus als iemand me even op weg wil zetten, stap voor stap :-)

 

groetjes

 

Annick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke image heb je geïnstalleerd? Afhankelijk van het image kan je de softcam verwijderen en een nieuwe versie downloaden.

 

Heb je ook eens naar de geldigheid van je kaartje gekeken? Die van mij stond op 19/7/2009... even heractivatie via de website van TVV gedaan en binnen de minuut opnieuw beeld (datum is nu 19/9/2009). Misschien ook in uw geval van toepassing?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cccam 2.12 ophalen bij Gemini

De dreambox moet wel aan het internet hangen.

 

blue panel (blauwe toets)>> toevoegingen >> download gemini server >> cam >> CCcam2.12 >>oke toets en bevestigen dat je wil instaleren.

 

Druk op EXIT en kies dan weer blue panel (blauwe toets)>>neem nu de bovenste lijn en met de rechtse of linkse pijtjes op je remote kies je CCcam 2.12, ga naar de onderliggende lijn start /restart camd.

Nu moet alles werken.om de cccam vast te houden nog één bewerking.

Druk daarna heel lang op de UIT knop tot je een scherm krijgt en kies dreambox herstarten.

 

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mebo870
Cccam 2.12 ophalen bij Gemini
De dreambox moet wel aan het internet hangen.

blue panel (blauwe toets)>> toevoegingen >> download gemini server >> cam >> CCcam2.12 >>oke toets en bevestigen dat je wil instaleren.

Druk op EXIT en kies dan weer blue panel (blauwe toets)>>neem nu de bovenste lijn en met de rechtse of linkse pijtjes op je remote kies je CCcam 2.12, ga naar de onderliggende lijn start /restart camd.
Nu moet alles werken.om de cccam vast te houden nog één bewerking.
Druk daarna heel lang op de UIT knop tot je een scherm krijgt en kies dreambox herstarten.


verwijder eerst je oude cccam ,met de delete knop ,
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast indiaantje

Bedankt Mebo870 voor de stap voor stap uitleg ;-) het downloaden en installeren is zeer goed verlopen met jouw postje.

 

Probleem lag dus toch niet aan de Cam aangezien ik daarna nog steeds geen beeld had, maarja nu is de cam toch updated.

 

Het lag effectief aan de tvv kaart zelf want na heractivatie had ik na 3 minuutjes terug beeld.

 

Heel hartelijk bedankt om ons opnieuw op weg te helpen

 

Groetjes

 

Annick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Paullo
Maar de heractivatiepuls kon volgens mij maar doorkomen met de nieuwe soft.
Greets

Allombekende verwarring tussen oorzaak en gevolg/symtoom.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...