Gast Paullo Geplaatst: 3 september 2009 Geplaatst: 3 september 2009 Ik had een keer of drie uitval op Canvas in die periode, maar dacht dat het aan het weer lag, hoewel het gestopt was met regenen. Ook op VTM en EEN geen beeld. De rest van de zenders heb ik toen niet bekeken. Greets
matthew_be_wvl Geplaatst: 3 september 2009 Geplaatst: 3 september 2009 Godverdomme, en ik maar vloeken op mijn multytenne! Ik was net Los Zand aan het volgen op één HD. Telkens ik naar de gewone één overschakelde, viel een paar seconden later daar ook het beeld weg. Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Gast Paullo Geplaatst: 3 september 2009 Geplaatst: 3 september 2009 Ik was er ook van overtuigd dat het een combinatie was van mijn Multytenne met het slechte weer, maar blijkbaar dus niet. Greets
Simean Geplaatst: 4 september 2009 Geplaatst: 4 september 2009 vreemd, ik had ook het idee dat echt het signaal dropte. Zelfs op bvn wilde hij niet op dat moment. Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W
Gast SatMann Geplaatst: 4 september 2009 Geplaatst: 4 september 2009 het signaal was inderdaad effen voor 7 min. weg. het was hier in kortrijk ook net gestopt met regenen. op alle 4 de sats was al het signaal volledig weg, ook op de fta zenders. dus er zijn twee oorzaken : het onweer die nog hoger in de wolken zat? (ook fta lag eruit, dus ik gok dit) of een totale uitval bij tv-vlaanderen? of als we Engeland zijn of Polen was het misschien een Yetti die een ufo had genomen richting mars Ik gok op het weer. SatMann
Gast Paullo Geplaatst: 4 september 2009 Geplaatst: 4 september 2009 Het is toch eigenaardig dat dit fenomeen zich op hetzelfde moment voordeed zowel in West-Vlaanderen als in Limburg. Moest het nu alléén West-Vlaanderen zijn geweest of alléén Limburg dan zou het een plausibele verklaring zijn, maar over zo'n grote afstand ... Eigenaardig allemaal. Greets
voodoodoll Geplaatst: 4 september 2009 Geplaatst: 4 september 2009 De zenders op de TP van TV Vlaanderen lagen er allemaal uit, of toch een paar keer gedurende een paar seconden. Daarvoor en -na waren er wat blokjes in beeld. Het signaal dropte en steeg ook constant gedurende een tiental minuten. Ook de zenders op de TP van Ned1/2/3 hadden op dat moment last van een drop in het signaal maar gingen er niet uit! Zenders op andere TP's zoals die van Eurosport, ESPN America, France2 werkten nog zonder drop.
Simean Geplaatst: 4 september 2009 Geplaatst: 4 september 2009 Ze waren misschien geswitched naar de satellietwagen en die gast die erin zat wist het nog niet Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W
digitaal kijker Geplaatst: 4 september 2009 Geplaatst: 4 september 2009 was er toevallig in luxemburg geen felle regen of onweer zodat het uitviel. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen