Ga naar inhoud


[6073] Hoe snelzoeken kanalen op orginele DSX6073


Gast Frankb1

Aanbevolen berichten

Hallo,

Weet er iemand hoe het snelzoeken van kanalen op een DSX6073/03 werkt? Als ik het probeer probeert hij even en dan krijg ik de foutmelding "Geen signaal gevonden." Het heeft ooit wel gewerkt. Maar nu dus al meer dan een week niet. Het is met een TVVlaanderen kaart. En natuurlijk met de orginele software.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zo simpel is het hier blijkbaar niet. Dat had ik enkele dagen geleden ook al gedaan. Ook de tuner een tijdje zonder spanning gezet. Ook de zenders opnieuw laten zoeken met de trage methode heb ik al 2x gedaan. Zonder resultaat. Nog iets wat ik een tijd geleden had, was dat als ik de tuner opzette uit standby, dat het dan duidelijker wat langer duurde vooraleer ik beeld had. Dat was verholpen met de kanalen opnieuw te laten zoeken. Dit moest dan wel op de trage manier. Nu weet ik niet hoe het snel zoeken technisch in zijn werk gaat, zit het signaal dat hij niet kan vinden ergens op een bepaalde transponder? en zo ja dewelke?

Ik weet niet of dit hetzelfde werkt voor canaldigitaal en voor tvvlaanderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Misschien wat laat, maar het onderwerp is nog steeds actueel.

 

De snelscan funcie werkt wel op de oudere type's Philips.

Vandaag zelfs een 5816/03g nieuwe firmware laten updaten via het download kanaal op 498.

Ik ontvang nu zelfs astra1 en astra3 met de snelscan kanalenlijst met deze oude decoder.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...