fabtastic Geplaatst: 20 juli 2009 Geplaatst: 20 juli 2009 Hallo, Het is me net opgevallen dat de klok op mijn display 4 minuten achterloopt tov de klokvan de epg. Als ik ga kijken in de tijdinstellingen staat daar bvb 13u00 en op de display 12u56. Iemand een oplossing hoe ik beide klokken gelijk zet? Topfield 5000 PVR CD
fabtastic Geplaatst: 24 juli 2009 Auteur Geplaatst: 24 juli 2009 Origineel bericht van: Sjaak(k) Als je de tijd synchroniseerd met de Astra 19 tijd geeft zowel je klok als de epg dezelfde tijd aan Bij lokale tyd staat het juiste uur. De klok op het frontpaneel loopt nu al 6 min achter!! Het volgende is ingesteld bij de tijdsinstellingen: Modus: automatisch Tijdsverschil: 2u Verzamelen GMT: gebruikerskeuze Sat: Astra Transponder: 10773 22000 Zomertijd: aan Topfield 5000 PVR CD
fabtastic Geplaatst: 26 juli 2009 Auteur Geplaatst: 26 juli 2009 Hey Sjaak, jouw vorige oplossing hielp ook niet. Maar het probleem is nu opgelost! Ik heb gewoon de stekker een minuutje uit het stopcontact getrokken en alles werkte weer normaal. Dat ik daar niet vroeger aan gedacht had. Topfield 5000 PVR CD
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen