skipdaflip Geplaatst: 20 juli 2009 Geplaatst: 20 juli 2009 Ik heb een proef abbo mogen ontvangen van Sky. Alle kanalen lijken goed te zijn en ontvang ik perfect met mijn Visiosat G3. Alleen als ik een HD kanaal ontvang hapert het beeld regelmatig. De signaalsterkte is op zo'n kanaal gemiddeld rond de 10db. Weet iemand of dit een algemeen probleem is in NL? Of ligt dat aan mijn dreambox 8000 die ik toevallig net nieuw heb? Ik heb de LNB nog wat proberen te verplaatsen op de schotel om te zien of ik een verbetering zou krijgen, maar helaas geen resultaat! NL1, EEN of Discovery HD btw geen probleem. Wie o wie heeft ervaring met dit probleem en kan mij hier iets meer over vertellen?
skipdaflip Geplaatst: 20 juli 2009 Auteur Geplaatst: 20 juli 2009 Ik had camd3 geinstalleerd, maar dan kreeg ik geen beeld met m'n kaartje. Nu heb ik CCc*m geinstalleerd en heb ik direct beeld. Alle zenders zijn goed en alle overige HD kanalen ook. Het gaat specifiek om de Sky HD kanalen die haperen!
Neptunus Geplaatst: 20 juli 2009 Geplaatst: 20 juli 2009 Welk image gebruik je? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Codx Geplaatst: 20 juli 2009 Geplaatst: 20 juli 2009 Sinds wanneer heeft SKY proef abo's of zit je via CS ? SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
Gerard 76 Geplaatst: 20 juli 2009 Geplaatst: 20 juli 2009 Lijkt wel echt iets te zijn wat met CS ook gebeurt...
skipdaflip Geplaatst: 20 juli 2009 Auteur Geplaatst: 20 juli 2009 Ik gebruik Gemini 4.30 voor de 8000. Daarnaast heb ik deze kaart via de fam. Dus proef wil niet zeggen dat ik 'm echt op proef heb via Sky! Verder hoef ik daar geen uitleg aan te geven... ik heb liever dat de haperingen ophouden, als het me namelijk bevalt, dan ben ik van plan zo'n kaartje aan te schaffen (voor een schappelijke prijs), maar zoals het er nu uitziet... ben ik nog niet echt happy!
Big fellow Geplaatst: 20 juli 2009 Geplaatst: 20 juli 2009 Origineel bericht van: skipdaflip Verder hoef ik daar geen uitleg aan te geven... Dus wel, want als het een geval van WAN card sharing geweest zou zijn dan was het tegen de board regels in. Dus ik vind het wel degelijk terecht dat er wordt gevraagt hoe je een "proef" abo op Sky hebt... “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Happy2000 Geplaatst: 21 juli 2009 Geplaatst: 21 juli 2009 Welke sky heb je? En ik weet zo niet wat de grens is bij de dreambox met ontvangst maar misschien is 10db net te laag. VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image. Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E
spongebob Geplaatst: 21 juli 2009 Geplaatst: 21 juli 2009 tja, dan kan ik je op een briefje geven waaraan die haperingen liggen... dus niet bij sky en ook niet bij jouw lnb dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47 visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28 TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat
Gait33 Geplaatst: 22 juli 2009 Geplaatst: 22 juli 2009 Origineel bericht van: skipdaflip Ik heb een proef abbo mogen ontvangen van Sky. Alle kanalen lijken goed te zijn en ontvang ik perfect met mijn Visiosat G3. Alleen als ik een HD kanaal ontvang hapert het beeld regelmatig. De signaalsterkte is op zo'n kanaal gemiddeld rond de 10db. Weet iemand of dit een algemeen probleem is in NL? Of ligt dat aan mijn dreambox 8000 die ik toevallig net nieuw heb? Ik heb de LNB nog wat proberen te verplaatsen op de schotel om te zien of ik een verbetering zou krijgen, maar helaas geen resultaat! NL1, EEN of Discovery HD btw geen probleem. Wie o wie heeft ervaring met dit probleem en kan mij hier iets meer over vertellen? Volgens mij staat er duidelijk alle kanalen werken, behalve sky HD. "Ik heb een proef abbo mogen ontvangen van Sky. Alle kanalen lijken goed te zijn en ontvang ik perfect met mijn Visiosat G3. Alleen als ik een HD kanaal ontvang hapert het beeld regelmatig." Dus de andere sky kanalen werken wel goed, als het WAN-Sharing was geweest, hadden de Sky-SD kanalen ook moeten haperen, en daar lees ik dus niks over. Vu+ Solo, Vu+ Duo, Vu+ Duo2, 1x Delta Star 120cm draaibaar, 1x Delta Star 90 draaibaar, 2x Delta Star 55 vast ( Astra 1 en 3 )
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen