Happy2000 Geplaatst: 24 juli 2009 Geplaatst: 24 juli 2009 Origineel bericht van: Apple740 Wat betreft het flikkeren van de Panasonic, is dit geen instellingsprobleem? Mogelijk dat ie in de winkel op 50hz staat ingesteld, in het menu kun je dit hoger instellen. Nee is het niet, is mij ook al vaak opgevallen toen we de nieuwe panasonics uitleverde, dat het beeld soms wel een stroboscoop lijkt. Maar dit kan ook komen omdat de plasma cellen nog niet ingespeeld zijn en dus nog zeer actief zijn. Mijn px80 had hier in het begin ook last van bij bepaalde beelden bv een bewolkte lucht, maar het was niet zo erg als bij de G10, echter nu is het niet meer te zien. VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image. Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E
alfadude Geplaatst: 24 juli 2009 Geplaatst: 24 juli 2009 Ik heb een Panasonic 46PZ85 die in het begin ook wel wat flikkerde. Na een paar maanden kan ik dat niet meer waarnemen. Dus ofwel zijn mijn ogen het gewoon geworden ofwel is de TV ingespeeld ondertussen. Het enige nadeel van die TV dat ik heb kunnen ontdekken is dat ik bij vrienden bijna gillend wegloop van hun flatscreen. Quo signo nata es?
aukemuis Geplaatst: 24 juli 2009 Geplaatst: 24 juli 2009 Na vraag bij Panasonic leerde mij dat het een week of drie duurt en dan is die flikkering weg.
yerphi Geplaatst: 24 juli 2009 Auteur Geplaatst: 24 juli 2009 Origineel bericht van: HD_freak Heb je de Pansonic TX-P50GW10 ook al overwogen?http://www.panasonic.de/html/de_DE/Produkte/TV-Ger%C3%A4te/Viera+Plasma+TV/TX-P50GW10/%C3%9Cbersicht/2204186/index.html Nee, maar zo te zien zit hij boven mijn buget. En... is de GW10 niet dezelfde als de G10 maar dan met SAT tuner? Azbox Elite, SAB explorer PVR SC
yerphi Geplaatst: 24 juli 2009 Auteur Geplaatst: 24 juli 2009 Origineel bericht van: aukemuis Na vraag bij Panasonic leerde mij dat het een week of drie duurt en dan is die flikkering weg. En als het niet weg is..... dan geld terug? Ik zag gisteren ook een S10 met hetzelde probleem. Ik weet niet hoelang deze al stond te spelen.. de V10 lijkt er weer geen last van te hebben. Azbox Elite, SAB explorer PVR SC
yerphi Geplaatst: 24 juli 2009 Auteur Geplaatst: 24 juli 2009 Op de diverse AV-fora komt de LG 50PS8000 er wel goed uit. En heeft ook een Best buy Award van AV Forum. http://www.avforums.com/reviews/LG-50PS8000-THX-Certified-50inch-Plasma-Review.html en ... een Media Total award 2009 http://www.mediatotaalawards.nl/ Ik ben een beetje terughoudend om een LG (Lucky Goldstar) te kopen, maar is misschien toch de best keuze? Azbox Elite, SAB explorer PVR SC
Gast hagar Geplaatst: 24 juli 2009 Geplaatst: 24 juli 2009 Origineel bericht van: yerphi Ik zag gisteren ook een S10 met hetzelde probleem. Ik weet niet hoelang deze al stond te spelen.. de V10 lijkt er weer geen last van te hebben. De V10 is ook 2 x zo duur.
HD_freak Geplaatst: 24 juli 2009 Geplaatst: 24 juli 2009 Origineel bericht van: yerphi Origineel bericht van: HD_freak Heb je de Pansonic TX-P50GW10 ook al overwogen?http://www.panasonic.de/html/de_DE/Produkte/TV-Ger%C3%A4te/Viera+Plasma+TV/TX-P50GW10/%C3%9Cbersicht/2204186/index.html Nee, maar zo te zien zit hij boven mijn buget. En... is de GW10 niet dezelfde als de G10 maar dan met SAT tuner? Jazeker !! Da's toch prachtig? volledige DVB-S2 tuner. Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.
Edmund Geplaatst: 26 juli 2009 Geplaatst: 26 juli 2009 Origineel bericht van: HD_freak Origineel bericht van: yerphi Origineel bericht van: HD_freak Heb je de Pansonic TX-P50GW10 ook al overwogen?http://www.panasonic.de/html/de_DE/Produkte/TV-Ger%C3%A4te/Viera+Plasma+TV/TX-P50GW10/%C3%9Cbersicht/2204186/index.html Nee, maar zo te zien zit hij boven mijn buget. En... is de GW10 niet dezelfde als de G10 maar dan met SAT tuner? Jazeker !! Da's toch prachtig? volledige DVB-S2 tuner. Nee, dat zuigt. Net zo min als ik een fiets "gratis" krijg bij een bankstel. Ik heb al een sat tuner en ik heb ook al een geluidsinstallatie, dus het is waanzin om alles een keer of tig in verschillende behuizingen aan te schaffen voor een hoop extra geld. Geef mij -tenminste- de keuze tussen "kale" toestellen van goede kwalitiet en andere met toeters en bellen die ik niet nodig heb. Edmund
HD_freak Geplaatst: 26 juli 2009 Geplaatst: 26 juli 2009 Origineel bericht van: Edmund Nee, dat zuigt. Net zo min als ik een fiets "gratis" krijg bij een bankstel. Ik heb al een sat tuner en ik heb ook al een geluidsinstallatie, dus het is waanzin om alles een keer of tig in verschillende behuizingen aan te schaffen voor een hoop extra geld. Geef mij -tenminste- de keuze tussen "kale" toestellen van goede kwalitiet en andere met toeters en bellen die ik niet nodig heb. Edmund Ja, maar er zijn er ook onder ons die iemand op de bank hebben zitten die de extra kastjes vervloekt..... laat staan 2 (óf meer) AB's om de boel te bedienen.... Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.
yerphi Geplaatst: 26 juli 2009 Auteur Geplaatst: 26 juli 2009 Origineel bericht van: HD_freak Ja, maar er zijn er ook onder ons die iemand op de bank hebben zitten die de extra kastjes vervloekt..... laat staan 2 (óf meer) AB's om de boel te bedienen.... Nou moet ik zeggen dat ik naar de de G15 heb zitten kijken. De GW is in Nederland niet te koop. De G15 heeft DVB-C/DVB-S en netwerk aansluiting, dus losse sat ontvanger niet meer nodig en ..... alles op één afstandsbediening! Kost iets meer, maar dan heb je alles in één! De vraag is... is die meerprijs de moeite waard? Azbox Elite, SAB explorer PVR SC
aukemuis Geplaatst: 28 juli 2009 Geplaatst: 28 juli 2009 Kijk dan ook naar de V10. Design is naar mijn mening mooier
yerphi Geplaatst: 28 juli 2009 Auteur Geplaatst: 28 juli 2009 Origineel bericht van: aukemuis Kijk dan ook naar de V10. Design is naar mijn mening mooier Helaas, dit is toch echt boven mijn budget... Azbox Elite, SAB explorer PVR SC
HD_freak Geplaatst: 30 juli 2009 Geplaatst: 30 juli 2009 Origineel bericht van: yerphi Origineel bericht van: HD_freak Ja, maar er zijn er ook onder ons die iemand op de bank hebben zitten die de extra kastjes vervloekt..... laat staan 2 (óf meer) AB's om de boel te bedienen.... Nou moet ik zeggen dat ik naar de de G15 heb zitten kijken. De GW is in Nederland niet te koop. De G15 heeft DVB-C/DVB-S en netwerk aansluiting, dus losse sat ontvanger niet meer nodig en ..... alles op één afstandsbediening! Kost iets meer, maar dan heb je alles in één! De vraag is... is die meerprijs de moeite waard? het loont écht de moeite om 'm in Duitsland te gaan kopen; service en garantie lopen perfect via panasonic NL. Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.
yerphi Geplaatst: 29 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 29 augustus 2009 Besloten om voor de Samsung te gaan vanwege een aantal goede recensies. Gisteren kwam mijn nieuwe 50B650 dan eindelijk binnen! Ik heb nog geen Ziggo Cam+, dus nog maar even op de SAT ontvanger (AZbox) aangesloten. Als ik heel dicht op het scherm sta zie ik, in de donkere gebieden, een soort ruis. Ook in de menu's van de TV zelf, is donkergrijs niet strak grijs maar een een soort pixel ruis die er donker rijs uitziet. Vanaf twee meter is dit niet te zien, je moet er met je neus op staan. Dit heb ik niet bij mijn JVC LCD, is dit iets typisch plasma of samsung , of is er gewoon iets fout? Azbox Elite, SAB explorer PVR SC
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen