Marco275 Geplaatst: 21 juli 2009 Geplaatst: 21 juli 2009 Voor de eerste keer vindt dinsdag in Amsterdam een herdenking plaats voor de mensen die overleden zijn door drank- en drugsgebruik. Moet toch niet gekker worden. bron:nu.nl
Gast DVD Geplaatst: 21 juli 2009 Geplaatst: 21 juli 2009 Origineel bericht van: Marco275 Moet toch niet gekker worden. ik vind het eigenlijk een goed idee je moet eens weten hoeveel mensen daaraan overlijden het zijn in mijn vrienden kring nu al 7 dit jaar
Gast hummiesat Geplaatst: 21 juli 2009 Geplaatst: 21 juli 2009 Origineel bericht van: Marco275 Moet toch niet gekker worden. +1
Mojo Geplaatst: 21 juli 2009 Geplaatst: 21 juli 2009 Citaat: Voor de eerste keer vindt dinsdag in Amsterdam een herdenking plaats voor de mensen die overleden zijn door drank- en drugsgebruik. Moet toch niet gekker worden. Ik moet ineens denken aan een stukje uit Dit was het nieuws waarin Raoul Heertje helemaal uit zijn dak gaat over dit soort dingen. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Neptunus Geplaatst: 21 juli 2009 Geplaatst: 21 juli 2009 Origineel bericht van: Sjaak(k) Origineel bericht van: DVD Origineel bericht van: Marco275 Moet toch niet gekker worden. ik vind het eigenlijk een goed idee je moet eens weten hoeveel mensen daaraan overlijden het zijn in mijn vrienden kring nu al 7 dit jaar Lekkere vriendenkring heb je dan Inderdaad! Maar wel even de opmerking dat bij velen de verslaving min of meer genetisch is bepaald, veel jongeren drinken op een bepaalde leeftijd veel alcohol maar zij worden niet verslaafd. Bij diegene bij wie dat wel gebeurt kan je gerust spreken over een ziekte. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gast DVD Geplaatst: 21 juli 2009 Geplaatst: 21 juli 2009 Origineel bericht van: Sjaak(k) Origineel bericht van: DVD Origineel bericht van: Marco275 Moet toch niet gekker worden. ik vind het eigenlijk een goed idee je moet eens weten hoeveel mensen daaraan overlijden het zijn in mijn vrienden kring nu al 7 dit jaar Lekkere vriendenkring heb je dan krijg je als je 20 jaar op straat heb geleeft
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 21 juli 2009 Geplaatst: 21 juli 2009 Moet toch niet gekker worden. Drank en drugsverslaving is een ziekte, net als iedere andere ziekte. Het is één van de ergste ziektes die er is.
Gast Ronaldinho- Geplaatst: 21 juli 2009 Geplaatst: 21 juli 2009 Bovendien steken degene er iets mee op die zich nu nog bezig houden met drugs en coma drinken.
looney2 Geplaatst: 21 juli 2009 Geplaatst: 21 juli 2009 Bedoelen ze nou de doden die dóór drugs/drank verslaafden vallen of........... de grote groep die het eerste gebruik spannend en stoer vonden en later er niet meer vanaf konden blijven ? HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
Gast hummiesat Geplaatst: 21 juli 2009 Geplaatst: 21 juli 2009 Origineel bericht van: Ronaldinho- Bovendien steken degene er iets mee op die zich nu nog bezig houden met drugs en coma drinken. Dat is natuurlijk slechts suggestief en als het werkelijk zo was dan hadden we al lang geen alcoholisten en junks meer. Ik kan voor een groep mensen waarvan de meerderheid zelf willens en wetens de risico's aan de laars lapt niet voldoende respect op brengen om ze te gaan herdenken. Dan kun je voortaan overal wel een herdenkingsdag voor verzinnen.
Marco275 Geplaatst: 21 juli 2009 Auteur Geplaatst: 21 juli 2009 Origineel bericht van: Drs. IJzerbout Moet toch niet gekker worden. Drank en drugsverslaving is een ziekte, net als iedere andere ziekte. Het is één van de ergste ziektes die er is. Roken is ook een ziekte dan? Zo lust ik er nog wel een. Alcohol en drugs zijn gewoon verslavende middelen dat is een bekend gegeven, als je niet verslaafd wilt raken moet je er vanaf blijven. Er zijn ziektes genoeg die men geheel schuldeloos krijgt, daar zijn ook geen herdenkingsdagen voor.
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 22 juli 2009 Geplaatst: 22 juli 2009 Je moet niet zo boos worden. Ik heb niet eens mijn mening over die herdenkingsdag naar voren gebracht. Ik heb alleen maar gezegd dat alcoholisme een ernstige ziekte is.
Marco275 Geplaatst: 22 juli 2009 Auteur Geplaatst: 22 juli 2009 Origineel bericht van: Drs. IJzerbout Je moet niet zo boos worden. Ik heb niet eens mijn mening over die herdenkingsdag naar voren gebracht. Ik heb alleen maar gezegd dat alcoholisme een ernstige ziekte is. Ehh, boos? Welnee. Je hebt jouw mening en die respecteer ik, ik heb de mijne, het spijt me dat het uiten daarvan in jouw ogen boos overkwam. Je word niet verslaafd geboren, iedereen die ergens verslaafd aan raakt heeft dat middel bewust tot zich genomen en vervolgens geen maat weten te houden, ik het geval van alcohol, als je drugs te gaat gebruikten ben je in mijn ogen sowieso fout bezig omdat je dan van tevoren weet dat je daar 100% zeker aan verslaafd raakt. Laten we een herdenkingsdag houden voor mensen met MS, Parkinson, ALS.. etc.
Aanbevolen berichten