Gast sattaz Geplaatst: 23 juli 2009 Geplaatst: 23 juli 2009 Origineel bericht van: DVD Origineel bericht van: sattaz Origineel bericht van: DVD .....drugs, alcohol, steekpartijen, doodgeschopt, etc..... Wie durft mag contact opnemen met DVD. Mij spreekt het niet zo aan maar misschien wil Rene Froger wel?! dan heb ik daar 1 ding over tezeggen ga in een daklozen centrum bij jou in de buurt werken Uit mijn vorige reactie zou je kunnen afleiden dat ik mij daarvoor niet de geschikte persoon acht. Maar misschien voelen anderen zich wel aangesproken en ervoor geschikt.
Gast DVD Geplaatst: 23 juli 2009 Geplaatst: 23 juli 2009 Origineel bericht van: sattaz Origineel bericht van: DVD Origineel bericht van: sattaz Origineel bericht van: DVD .....drugs, alcohol, steekpartijen, doodgeschopt, etc..... Wie durft mag contact opnemen met DVD. Mij spreekt het niet zo aan maar misschien wil Rene Froger wel?! dan heb ik daar 1 ding over tezeggen ga in een daklozen centrum bij jou in de buurt werken Uit mijn vorige reactie zou je kunnen afleiden dat ik mij daarvoor niet de geschikte persoon acht. Maar misschien voelen anderen zich wel aangesproken en ervoor geschikt. juist wel waar woon je ik meld je aan!!!
Gast sattaz Geplaatst: 23 juli 2009 Geplaatst: 23 juli 2009 Origineel bericht van: DVD juist wel waar woon je ik meld je aan!!! Je hebt wel gevoel voor humor, dat moet ik je nageven
Gast DVD Geplaatst: 23 juli 2009 Geplaatst: 23 juli 2009 Origineel bericht van: sattaz Origineel bericht van: DVD juist wel waar woon je ik meld je aan!!! Je hebt wel gevoel voor humor, dat moet ik je nageven echt wel kijk je PM
Marco275 Geplaatst: 24 juli 2009 Auteur Geplaatst: 24 juli 2009 Origineel bericht van: DVD Origineel bericht van: sattaz Origineel bericht van: DVD juist wel waar woon je ik meld je aan!!! Je hebt wel gevoel voor humor, dat moet ik je nageven echt wel kijk je PM Ze laten zich niet zo makkelijk afschepen, kijk maar uit sattaz voor je het weet sta je op straat.
Ome Merde Geplaatst: 24 juli 2009 Geplaatst: 24 juli 2009 dit topic gaat helemaal nergens (meer) over. er is vast wel een forum wat gerelateerd is aan dit topic. closed, merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten