unique Geplaatst: 21 juli 2009 Geplaatst: 21 juli 2009 Hallo mensen, ik heb nu al een aantal malen meegemaakt dat mijn SRT8000 met orginele V20 software spontaan in virgin mode valt. hebben hier meer mensen last van en is hier een oplossing voor? groet, Unique
Hellum Geplaatst: 23 juli 2009 Geplaatst: 23 juli 2009 Dan moet je de condensator naast het display vervangen. ook kun je er sattracker op zetten (=andere software) waarmee het ook opgelost is. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
unique Geplaatst: 23 juli 2009 Auteur Geplaatst: 23 juli 2009 Thanks voor je oplossing! Wat ik alleen niet begrijp waarom het met de Sattracker software wel werkt. .....schrijft deze de zenderslijst ergens anders weg?
interpol Geplaatst: 23 juli 2009 Geplaatst: 23 juli 2009 Het kan ook dat Canaal digitaal een stream verzendt die de deco in standby doet vallen. Ik neem aan dat je standby met virgin mode bedoeld. Ik heb dit voorheen ook wel eens gehad, regelmatig viel dan de deco in stanby rond 22:00 uur. Welke kaart heb je, de Merlin of de seca kaart? Openbox sg9 HD PVR
unique Geplaatst: 23 juli 2009 Auteur Geplaatst: 23 juli 2009 het betreft hier een merlin kaart. Ik bedoel niet het uitvallen maar dat ie in het menu terecht komt en eerstopnieuw kanalen moet zoeken wil ik iets anders kunnen doen. Virgin mode bedoel ik "maagdelijke" mode mee (zoals af fabriek)...
interpol Geplaatst: 23 juli 2009 Geplaatst: 23 juli 2009 Ooo, ben je de kanalen kwijt na het uitschakelen van de deco met de aan en uit knop (harde uit)? Openbox sg9 HD PVR
unique Geplaatst: 23 juli 2009 Auteur Geplaatst: 23 juli 2009 nee, spontaan. vandaag gekeken, morgen zenders weg.... nu moet ik zeggen dat ik het ok ooit gezien heb nadat de schakelaar op het apparaat gebruikt is (220 schakelaar).
interpol Geplaatst: 23 juli 2009 Geplaatst: 23 juli 2009 Harde uit via de schakelaar, dan kunnen de kanalen idd uit het geheugen wegvallen. Zet hem eens weg op standby met de afstandsvbediening en kijk of je de volgende ochtend hetzelfde probleem hebt. Openbox sg9 HD PVR
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen