Ga naar inhoud


[6072] philips dsx7072/03a weer orgineel maken voor cd?


Gast mike20

Aanbevolen berichten

Gast Ronaldinho-

En als je de seca3 van de slaap kamer in de woonkamer doet en de seca 2 van de woonkamer in de slaap kamer doet dan is het toch tijdenlijk opgelost. smile

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi Ronaldinho, ja ik kan die kaarten wel om wisselen maar ik krijg voor de andere ook een seca 3 kaart mag ik aan nemen(en het overal lees) dus moet ik als nog de stap ondernemen smile

 

@ Johan, bedankt voor de handleiding ik heb hem opgeslagen dus. Ik ben toch eerst voor de orginele gegaan,

 

Hij hangt er nu 15minuten aan, de handleiding uitgeprint voor de zekerheid om alles nogmaals keer over telezen :D er zat alleen geen losse kanalen lijst bij maar na verder lezen begreep ik dat die erbij in zat dus hoefde ik die niet in tevoeren en vinkje ervoor weg te laten. de waardes enz stonden goed en heb op conect gedrukt. serielport COM1 brand groen en in het tekst vakje eronder staat het volgende:

 

*** close all other active applications ***

*** Deco must be standby or -SE- ***

*** [Connect] before [Read] or [write] ***

Display of deco must show -SE-

DSX6072/19A/0260CC+23/005=> block 18 protect

set baudrate 115200

initalizing deco

OK

 

 

op de decoder brand nu -SE-

 

op mijn monitor zie ik tot heden nog geen balkje lopen ,klopt dat?

 

Alvast bedankt

 

Groetjes Mike

 

EDIT: ik moest nog op de knop write drukken blush van alle spanning vergeten haha. heb nu 2 blokjes onderin de balk staan dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeden morgen allen, Volgens mij is het gelukt jippie smile

 

Hij was gister avond om bijna 11uur klaar en en dus gelijk aan gesloten was zo benieuwd, seca3 erin slot2 en opgestart, zwart beeld.. alle zenders behalve de free tot air dus bvn had ik wel,

 

dus dacht dat ik toch wat fout had gedaan dus mijn seca2 kaart erbij gepakt en die er eens in gestopt en toen kreeg ik wel beeld dus dacht ik misschien toch de software dat die seca 3 niet lekker vind maar leek me sterk omdat er op at topic bij stond ook voor de seca3 dus..

 

dus seca 3 kaart in mijn eigen ontvanger gestopt(thomson,zelfde menu trouwens) en kreeg ik ook geen beeld,dus waarschijnlijk is die kaart geblokeert op 1 of andere manier...

 

We hebben die seca3 kaart gekregen en er stond nog voor 2 maand abbonement op en daarna zou ik mijn eigen abbonement erop kunnen zetten, maar nu doet die het al niet meer,ook opnieuw activeren werkt niet helaas.zelfs ned 1,2,3 heb ik niet op de seca3 dus neem aan dat die geheel geblokeert staat,normaal moet je toch ten alle tijden ned 1,2,3 moeten kunnen ontvangen?

Had ook al via de site proberen te registreren maar ook dat lukt niet.

 

alvast bedankt voor de super hulp want software is al gelukt smile

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...