leo1949 Geplaatst: 21 juli 2009 Geplaatst: 21 juli 2009 In december en januari was ik in Douar Sidi Boumoussa. Daar kwam ik dit soort dingen inderdaad tegen. Vrachtwagens die met 120 door de berpassen van het Atlasgebergte rossen. Ook reed ik eens op de weg van Taroudant naar Agadir dat is een 100 km weg en moest vol in remmen omdat een ezelwagen op de linkerbaan reed om een kudde schapen te passeren Ook reed er iemand op een brommer met een schaap voorop de tank. De schapen zitten daar zelfs in de boom Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Gast hummiesat Geplaatst: 21 juli 2009 Geplaatst: 21 juli 2009 Ach, zo kun je daar nog wel meer tegenkomen:
vGnp Geplaatst: 21 juli 2009 Geplaatst: 21 juli 2009 Wat ik me afvraag over die eerste foto van Drs. IJzerbout is of geiten/bokken in Afrika al zover geëvolueerd zijn dat ze zichzelf vasthouden, of dat stiekem toch de pootjes aan elkander gebonden zijn vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
satvet Geplaatst: 21 juli 2009 Geplaatst: 21 juli 2009 In de boom zijn het toch echt geiten hoor. En die kunnen uitstekend klimmen, geeft alleen wel aan hoe weinig er te vreten is voor ze.
Gast Ronaldinho- Geplaatst: 21 juli 2009 Geplaatst: 21 juli 2009 Ja ik had ook al zoiets van dat zijn toch geen schapen.. En met die geit op de rug.. Ze zullen wel gehecht aan elkaar zijn , of goede sex hebben :D
leo1949 Geplaatst: 21 juli 2009 Geplaatst: 21 juli 2009 Klopt het zijn ook geiten foutje maar kon het niet meer veranderen. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
satvet Geplaatst: 21 juli 2009 Geplaatst: 21 juli 2009 Origineel bericht van: leo1949 Klopt het zijn ook geiten foutje maar kon het niet meer veranderen. Nou ja, in de bijlagenaam had je 't al goed, dus 1/2 vautje. maar zoals gezegd, voor geiten is dit vrij natuurlijk gedracht.
minplus Geplaatst: 21 juli 2009 Geplaatst: 21 juli 2009 Nog een paar: 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
vGnp Geplaatst: 21 juli 2009 Geplaatst: 21 juli 2009 vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
alx Geplaatst: 21 juli 2009 Geplaatst: 21 juli 2009 Ik kijk m'n ogen uit! Dit ben ik zelfs in Pakistan nog nooit tegen gekomen! Geweldig die foto's. Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
leo1949 Geplaatst: 23 juli 2009 Geplaatst: 23 juli 2009 Een rit op een olifant is ook wel leuk want in Afrika kan alles. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Gast aart44 Geplaatst: 23 juli 2009 Geplaatst: 23 juli 2009 Origineel bericht van: leo1949 Een rit op een olifant is ook wel leuk want in Afrika kan alles. Dat is toch echt Azie kijk naar de grootte van de oren van de olifant eerst de Afrikaanse olifant:
Moderator Matchless Geplaatst: 23 juli 2009 Moderator Geplaatst: 23 juli 2009 behalve dat zie je het ook aan het gezicht van de "bestuurder?ruiter? " van de achterste olifant. Dat is duidelijk aziatisch. Ook de huidskleur van beide is niet afrikaans. Maar leuk is die foto wel Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen