Gast ipaqlinux48 Geplaatst: 21 juli 2009 Geplaatst: 21 juli 2009 Ik heb afgelopen weekend de laatste gemini 4.4 erop gezet, de settings opnieuw in orde gemaakt en alles lukte van de eerste keer. Maar sinds vandaag ben ik erachter gekomen dat ik géén opnames meer kan bekijken. Opnemen doet hij prima (op een NAS), en ik kan ze ook afspelen op de PC e, zelfs op de Dreambox 600 die boven in de slaapkamer staat. Maar als ik een opname start, krijg ik een mooi zwart beeld. Zelfs opnames van enkele maanden oud kan ik niet meer bekijken sinds zondag. Opnemen is géén enkel probleem, alleen het afspelen wil niet lukken. De schrijfrechten zijn in orde. Heeft er iemand een tip voor mij? Alvast bedankt.
Gast ipaqlinux48 Geplaatst: 21 juli 2009 Geplaatst: 21 juli 2009 Bedankt! Dit heeft het probleem idd verholpen. Blijft alleen nog de vraag hoe de dreambox in deze situatie is terechtgekomen? Ik heb deze avond wel een zwaar onweer zien passeren. HEt beeld is enkele minuten uitgevallen. Mss dat dat de oorzaak was?
DeBeek Geplaatst: 21 juli 2009 Geplaatst: 21 juli 2009 Heb dit ook wel eens gehad, oorzaak ???? Veranderen van Image ?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen