Angeline Geplaatst: 22 juli 2009 Geplaatst: 22 juli 2009 Sinds een paar weken valt het me op dat BBC 1 2 3 4 geen automatische ondertitels mee meezenden. Ze zijn ook niet aanwezig als je op het knopje ondertitels drukt. Terwijl de ziggo ontvanger, ze wel degelijk heeft. Weet iemand dus waar de ondertitels gebleven zijn? Ik heb niets veranderd aan mijn instellingen. ze waren zomaar ineens verdwenen.
dutchandrew Geplaatst: 22 juli 2009 Geplaatst: 22 juli 2009 Over dit onderwerp lopen al verschillende draadjes. Zelfs bij ergenissen op tt. Bij mijn weten is men gestopt of aan het afbouwen met teletext in deze vorm. Volgens sommigen zijn er nog plaatsen waar teletext nog wel werkt. Of die dan een andere feed gebruiken weet ik niet.
Alfons Verbiest Geplaatst: 22 juli 2009 Geplaatst: 22 juli 2009 Origineel bericht van: Angeline Sinds een paar weken valt het me op dat BBC 1 2 3 4 geen automatische ondertitels mee meezenden. Ze zijn ook niet aanwezig als je op het knopje ondertitels drukt. Terwijl de ziggo ontvanger, ze wel degelijk heeft. Weet iemand dus waar de ondertitels gebleven zijn? Ik heb niets veranderd aan mijn instellingen. ze waren zomaar ineens verdwenen. De teletext bij BBC is inderdaad onlangs verdwenen, maar bij mijn Topfield kan ik nog steeds de ondertiteling zien. Zowel DVB als de gewone.
Angeline Geplaatst: 22 juli 2009 Auteur Geplaatst: 22 juli 2009 gaat inderdaad niet specifiek om de teletekst, maar om de automatisch meekomende ondertitels van de topfield. ook ik heb een topfield. en die werkte altijd prima met ingebouwde ondertitels. nu dus niet meer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen