Ga naar inhoud


Arion niet meer te verkrijgen ?


Gast pesseyur

Aanbevolen berichten

Gast pesseyur

Hallo iedereen,

 

is er iets aan de hand met Arion ? In verschillende shops heb ik gemerkt dat ze geen Arion meer verkopen of toch "voorlopig" uit hun aanbod gehaald hebben.

 

Weet iemand iets meer ? Dank voor eventuele antwoorden,

 

pesseyur

Link naar reactie
Delen op andere sites


Er zijn volgens mij geen nieuwe modellen die stabiel zijn en/of iets toevoegen aan de Nederlandse markt...

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

In duitsland zijn ze nog volop te bestellen. Volgens het duitse arionboard komt er in augustus een nieuwe update uit voor de Arion AF9400 HDMI.

 

Enkele verbeteringen zijn dan, dat de ruisonderdrukking geheel is uit te schakelen in het dhmi menu en dat bij het inschakelen meteen beeld verschijnt en het opstarten van de harde schijf (ongeveer 20 sec) dan op de achtergrond gebeurt.

 

Persoonlijk hoop ik dat ze ook aandacht hebben voor de aston cam. Deze loopt nog steeds niet helemaal lekker in de arion.

 

Groet,

 

Raantje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Volgens mijn satboer (ik noem de naam niet, maar het is die in Dronten, Flevoland)zou Arion opgedoekt zijn, en wel weer, in het klein, opgestart zijn.

Vandaar de kleine produktie, en het bijna niet meer verkrijgbaar zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gorefest
Arion staat gewoon met een grote stand op de IBC in Amsterdam op dit moment.

In Duitsland zijn ze inderdaad volop verkrijgbaar. Weet zo niet wie in Nederland de distributeur is.


Mag geen reclame voeren maar het een pseudoniem zou kunnen zijn
"kaart schrijver". Het is wel een club die in mijn beleving
alleen de CD versies levert maar daar kan ik naast zitten.
Ik heb hem in ieder geval in Duitsland gekocht, dus niet de
nederlandse versie.

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de website die hierboven gesuggereerd wordt, kan ik geen Arion meer ontdekken. Maar op de website van de importeur/distribiteur (waarvan ik de naam niet mag noemen) zie ik nu wel (weer?) een Arion 9400 HDMI. Inderdaad een CD/TVV-versie.

Het zou goed zijn als er duidelijkheid kwam over de toekomst van Arion in Nederland. Klanten zullen geen Arions kopen als de ondersteuning (denk aan nieuwe firmware) onzeker is.

TV Vlaanderen Duo LNB Twin

B&R 65

VU+ Solo2

M7 SAT801 (niet in gebruik; reserve)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik trek mijn keutel in, inderdaad daar wordt de Arion óók

niet meer genoemd, ik had beter huiswerk moeten doen.

 

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...