Gast Geplaatst: 18 juni 2002 Geplaatst: 18 juni 2002 Na twee en halve maand zonder key wissel is via aan het doordraaien 3 x in 1 week, leuk. Maar op de spaanse sites staan de nieuwe keys direct na de wissel dus even met de editor spelen en weer kijken. Geen probleem. Als er leden zijn met problemen om de keys te vinden dan hoor ik het wel. Saludos
Gast Geplaatst: 18 juni 2002 Geplaatst: 18 juni 2002 ISVedit 2.0 doet het prima. Aangepaste hex saven en dan gewoon met een apolo en funprom of funmagic laden en draaien, alles bij elkaar duurt het nog geen 5 min. Als je problemen hebt dan hoor ik het wel Saludos
Gast Geplaatst: 18 juni 2002 Geplaatst: 18 juni 2002 ik moet de site weten waar jij de key vandaan hebt ik ben hem kwijt hier en heb all gezocht kan je dat regelen voor mij
Gast Geplaatst: 18 juni 2002 Geplaatst: 18 juni 2002 @Topcad, heb het via meel gestuurd de pm werkt nog niet goed( zou wel tijdelijk zijn)
Gast Geplaatst: 18 juni 2002 Geplaatst: 18 juni 2002 Hallooo jongens ,ik wordt ook langzamerhand gek Wie kan mij de side opsturen?
Gast Geplaatst: 18 juni 2002 Geplaatst: 18 juni 2002 Ik heb hem onder downloads en links gezet: spaanse link met veel info. Kijk daar even en dan vindt je alles wat je nodig hebt. Saludos
Gast Geplaatst: 19 juni 2002 Geplaatst: 19 juni 2002 Deze site was mij ook bekend, maar voor de niet Spaanssprekenden kom je hier niet uit. Je zal toch wat directere info moeten aanleveren. De naam die je aangeeft, ik weet dat deze goed is, maar hier haal je bniet de 5 in 1 voor Funcard uit. Ik neem aan dat je onder de "links" aan kunt geven welke link men bij bijv. de verschillende kaarten zou moeten aanklikken.
Gast Geplaatst: 19 juni 2002 Geplaatst: 19 juni 2002 hallo even een vraagje! nu via digital gek geworden is, is het dan niet mogelijk een autoupdate kaart te maken of via de magic module een en ander te realiseren?waarom kan dit wel bij seca en irdeto?
Gast Geplaatst: 19 juni 2002 Geplaatst: 19 juni 2002 Ik heb deze link alleen doorgegeven om de keys snel te kunnen vinden,en dan zelf met isvedet te editeren. En dat is eenvoudig. Eerst oude hex-file openen, dan druk je op edit, op het volgende scherm dat zich dan opent druk je op nagra, dan provider 02 is van Via, daar verander je de key in de nieuwe, na veranderen druk je op select all ( dan winkt alles aan), en dan druk je op write to memory ( ik druk daar altijd 2x om zeker te weten dat het naar het geheugen geschreven wordt), dan sluit je dit venster en save je de aangepaste file met bv. een datum aanduiding, Daarna gewoon met funprom of funmagic de fun-card laden met de zelfde flash en de aangepaste ext-hex en thats all. Om een 5-1 file te vinden die na de keywissel van nagra al is aangepast is lastig en moet je vaak lang zoeken, het probleem van de 5-1 files is dat er veel codes instaan en er eigenlijk altijd wel 1 is die veranderd en dat is bijna niet bijtehouden vooral na deze snelle key wissels van Via de laatste dagen. Over een auto update file, zijn er natuurlijk maar jammer genoeg niet voor de 5-1 files, wel voor de universeel cam en de escas cam maar heb daar maar even mee gespeelt en omdat ik met mijn fs reciever 5-1 inbeddet heb blijf ik daar bij zolang het werkt. Binnen 5 minuten is de code handmatig aangepast en als je weet waar je de nieuwe keys snel kan vinden is dat makkelijker, dat is mijn mening tenminste. Ik hoop dat de uitleg een beetje duidelijk is als er problemen zijn of nog vragen dan hoor ik het wel. Saludos
Gast Geplaatst: 19 juni 2002 Geplaatst: 19 juni 2002 hallo hagar, bedankt voor je uitleg ben al de hele middag de spaanse site aan het zoeken nou ja bijna heb deze site gehad moest toen tot zes tellen en je had de nieuwe gegevens wil deze site doormailen? ...vraagje..kan ik deze gegevens via isvedet en de mastera2 bewerken? gracias!
Gast Geplaatst: 19 juni 2002 Geplaatst: 19 juni 2002 mastera 2 weet ik niet ik heb alleen de mastera 3 en daar kan het wel met de fun
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen