Gast sattaz Geplaatst: 22 juli 2009 Geplaatst: 22 juli 2009 Nieuwe Toolbox versie 1.2 voor AZBox HD Elite/Premium Met vriendelijke groeten sattaz
bliksem Geplaatst: 22 juli 2009 Geplaatst: 22 juli 2009 hier geeft de virus melder het zelfde Dreambox DM8000HD AZBOX Premium +
Cobus R Geplaatst: 22 juli 2009 Geplaatst: 22 juli 2009 Hier kreeg ik iets dat hij iets niet kon vinden over firefox terwijl ik ie heb. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Satlook Geplaatst: 22 juli 2009 Geplaatst: 22 juli 2009 Hier gaan ook alle toeters en bellen af, Mcafee hier heeft het over een "MOB" DM8000 HD - Newnigma VU+ duo - PLI Triple dragon - PICmod cronbear1 image Echostar 7000 viaccess Gregorian 120 & 90 cm Visiosat bisat
Gast sattaz Geplaatst: 23 juli 2009 Geplaatst: 23 juli 2009 Het is uiteraard nooit mijn bedoeling geweest om iets te uploaden waar mogelijk een virus in zit. Dus a.u.b. de bijlage niet downloaden of zelfs maar toepassen. Mijn excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten sattaz
Jap Geplaatst: 23 juli 2009 Geplaatst: 23 juli 2009 Deze is wel te downloaden zonder alarm bellen. Toolbox v1.3 Is overigens wel versie 1.2, maar in de filenaam staat 1.3, vreemd. Om volledige controle te hebben, van te voren even uitpakken met 7-zip. Er staat b.v. niet de laatste versie van AZBox Edit op, dus let op de versies als je iets installeerd. AZBoxHD : 19.2 - 23.5 - 28.2 (T55) DSR2210 : 19.2 - 28.2
Gast sattaz Geplaatst: 23 juli 2009 Geplaatst: 23 juli 2009 Origineel bericht van: sattaz Het is uiteraard nooit mijn bedoeling geweest om iets te uploaden waar mogelijk een virus in zit. Dus a.u.b. de bijlage niet downloaden of zelfs maar toepassen. Mijn excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten sattaz @allen, Alstublief niet de bijlage downloaden uit mijn eerste posting! Ik heb vanmorgen omstreeks 08:25 uur via de knop "Waarschuw moderator" gevraagd om de bijlage te verwijderen. Hierop heb ik (nog) geen reactie gekregen en ik zie dat de bijlage helaas ook nog steeds te downloaden is. Uiteraard is dat niet mijn bedoeling. Nogmaals excuses voor het eventuele ongemak Met vriendelijke groeten sattaz
michel130 Geplaatst: 23 juli 2009 Geplaatst: 23 juli 2009 Origineel bericht van: sattaz Origineel bericht van: sattaz Het is uiteraard nooit mijn bedoeling geweest om iets te uploaden waar mogelijk een virus in zit. Dus a.u.b. de bijlage niet downloaden of zelfs maar toepassen. Mijn excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten sattaz @allen, Alstublief niet de bijlage downloaden uit mijn eerste posting! Ik heb vanmorgen omstreeks 08:25 uur via de knop "Waarschuw moderator" gevraagd om de bijlage te verwijderen. Hierop heb ik (nog) geen reactie gekregen en ik zie dat de bijlage helaas ook nog steeds te downloaden is. Uiteraard is dat niet mijn bedoeling. Nogmaals excuses voor het eventuele ongemak Met vriendelijke groeten sattaz Is ook al : AZBox HD toolbox v.1.2.zip (86 downloads) mensen lezen niet.. Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4
bliksem Geplaatst: 25 juli 2009 Geplaatst: 25 juli 2009 ach als je goed virus melder heb valt alles nog wel mee. Dreambox DM8000HD AZBOX Premium +
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen