Ga naar inhoud


[Satelliet] Nu ook omruilactie bij CanalDigitaal


Noordzee

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Elwin
Haha, je kan toch het toch ook via internet doen?


Dacht het niet je moet bellen en smartkaartnummer bij de hand houden, en welke optie het is weet ik niet "maar dat je vragen hebt over de faktuur" dan krijg je iemand aan de lijn de rest is uitleg hoe een kaart aktiveren enzovoort.

Ontvanger moet je binnen twee weken opsturen (op de site staat twee maanden) naar een antwoordt nummer dat kost dus ook niets. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 102
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Zojuist gedaan, mijn werkloze topfield 5000CI gaat naar CD (module had ik al verkocht)

Je belt het service nummer, optie 2 (ontvangstproblemen). Paar minuutjes in de wacht gestaan. Gemeld dat ik van de omruilactie gebruik wilde maken. Ze vroegen mijn klantnummer en het type ontvanger dat ik ging opsturen en welke ik wilde hebben. Mijn abo loopt eind deze maand af, wordt nu een jaar verlengd.

 

Binnenkort verwacht ik dus een philips HD ontvanger met een retourprocedure :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Origineel bericht van: Elwin
Ik heb nog een oude Nokia staan, maar die doet het nog wel, heb ook nog een gepatchte Philips-ontvanger staan. Verder nog een Aston Wamba met kapotte voeding(?). Zou ik één van die ontvangers kunnen inruilen voor een Thomson ontvanger? Of zou CDS daar niet intrappen?


Tuurlijk wel joh! :D


Ik zou daar toch niet zo zeker van zijn. Het gaat om niet gecertificeerde ontvangers die problemen hebben met de nieuwe smartcard. Dus een Irdeto ontvanger inleveren lijkt me niet binnen de actievoorwaarden vallen. Ook een niet meer werkbare ontvanger lijkt me niet binnen die actievoorwaarden vallen.

Dus je zou wel eens een factuurtje kunnen krijgen waarop de aangegeven waarde van de verkregen decoder bijgeplaatst zijn.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik stel me zo het volgende voor bij de ontvangst van de retourpakketten met oude ontvangers:

Een balie ergens in een fabriekshal waar wat ingehuurde studenten de pakketten van TNT in ontvangst nemen. Ze hebben een lijstje met RMA nummers die ze aankruisen. Dit om de administratie van CD te plezieren. De ontvangers die ze krijgen gaan linea recta de container in. Ze letten alleen op de RMA nummers, en dat er een apparaat in het pakket zit en geen bakstenen.

Het gaat nl om de VERKOOP van ontvangers!

Ik zou me dus geen zorgen maken over het opsturen van 'oude' of 'niet werkende' ontvangers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies. Maar dan gaat het dus echt alleen om de ontvangers die het niet meer doen, en waar ook geen software fix meer voor komt?

 

Dan vind ik het wel prima zo. Ga het niet riskeren dat ik dadelijk een factuur krijg voor een ontvanger die ik niet nodig heb...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Je zegt "voor jan l*l naar Alkmaar geweest".

Maar je woont toch in Alkmaar? confused


Jullie hebben gewoon geen idee hoe groot de "wereldstad" Alkmaar is ! :D
Eigenlijk woon ik in Oudorp en dat is dan weer gemeente Alkmaar.

Frank

Xtrend ET-8000 met openPli, Visiosat Big Bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

De aktie voorwaarden zijn aangescherpt de site is aan gepast dus geen settop klanten en klanten die nog een seca2 kaart hebben.

 

B. Speciale omruilactie in combinatie met abonnementsverlenging (tot en met 31 juli a.s en zolang de voorraad strekt).

Deze actie geldt onder de volgende voorwaarden:

- De actie geldt alleen voor abonnees met een MG3 Smartcard

- De abonnee heeft minimaal 1 Smartcard geregistreerd op het Basis-pakket of hoger

- Abonnementsverlenging met 1 jaar na de lopende einddatum

- De niet gecertificeerde ontvanger dient binnen twee maanden te worden opgestuurd aan CanalDigitaal

- Betaling geschiedt door eenmalige machting aan CanalDigitaal

- Bij het niet op tijd ontvangen van de niet gecertificeerde ontvanger wordt de normaal geldende prijs afgeschreven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zonde van de Max, Geohaai. Denk dat je hem nog beter kunt verkopen en via internet zo'n Flips kopen, ben je met de HD niet duurder uit, mogelijk goedkoper.

Houd er trouwens als ik het goed heb rekening mee dat je de Engelsen van 28 oost op de Flips kunt vergeten, het wordt Astra 1 en 3 in vaste volgorde.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: minplus

Houd er trouwens als ik het goed heb rekening mee dat je de Engelsen van 28 oost op de Flips kunt vergeten, het wordt Astra 1 en 3 in vaste volgorde.


Waarom hebben ze er dan nieuwe soft opgezet om een multytenne aan te sluiten, of zit ik ergens verkeerd. confused

Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: minplus
Houd er trouwens als ik het goed heb rekening mee dat je de Engelsen van 28 oost op de Flips kunt vergeten, het wordt Astra 1 en 3 in vaste volgorde.


Die info is verouderd.

Heb hem gisteren gehaald en men kan met Diseqc de vier Sat posities (19,23,28 en 13) in willekeurige volgorde instellen.

Werkt zelfs beter dan bij de Dreambox, want daar ben je na het veranderen van je Diseqc instellingen je kanalen kwijt (tenzij je het truukje kent).

VU+Solo², DM-800HD, T90

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...