Ga naar inhoud


[Satelliet] Nu ook omruilactie bij CanalDigitaal


Noordzee

Aanbevolen berichten


  • Reacties 102
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ben ik ook wel benieuwd naar, wat hebben mensen allemaal ingestuurd voor troep om een nieuwe receiver te krijgen en werd het geaccepteerd?

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Stepdriver

Eens kijken wat we hier nog hebben in ons ruime magazijn: een nog steeds goed werkende amstrad, een ouwe pace, een nog goed werkende maar zonder kaart van CD nutteloze Asscom Reference, een luxcrypt decoder + een aantal gebruikte en waardeloze LNB's + nog twee analoge ontvangers waar geen merk op staat. Op dit moment in gebruik voor CD: een CubeRevo die niet gecertificeerd is, dus voor de toekomst zie ik de bui al weer hangen dat die over een jaar of twee ook weer niet goed zal zijn. Kan er even een vrachtwagen van CD deze kant op komen???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ze vragen wat je wil inleveren dus als je iemand met verstand van de materie treft blijft er niet veel over.

Ja de Asscom is niet meer goedgekeurd die zou je kunnen ruilen voor een Thomson voor 0 euro. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ontvangers waarvan zij de certificering hebben ingetrokken

worden zeker wel geaccepteerd.

Een Echostar DSB2000 is ook geen punt,

dus de Asscom ook zeker niet.

 

Origineel bericht van: Stepdriver
Kan er even een vrachtwagen van CD deze kant op komen???

 

Denk dat ze dan vrachtkosten gaan berekenen :D


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij een shop bij mij in de buurt vragen ze doodleuk 20 euro voor het omruilen.

Dit zouden algemene kosten zijn voor het doorfaxen van gegevens en het terugsturen van de ontvanger, daarnaast zetten ze er de nieuwste software in en zenderlijst. Alsof je dat laatste zelf niet allemaal (automatisch) zou kunnen.

 

best duur een faxbericht hoor wink En het opsturen is gratis naar een antwoordnummer. Blijkbaar gaat het erg slecht met deze dealer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: supercop1973
Bij een shop bij mij in de buurt vragen ze doodleuk 20 euro voor het omruilen.
Dit zouden algemene kosten zijn voor het doorfaxen van gegevens en het terugsturen van de ontvanger, daarnaast zetten ze er de nieuwste software in en zenderlijst. Alsof je dat laatste zelf niet allemaal (automatisch) zou kunnen.

best duur een faxbericht hoor wink En het opsturen is gratis naar een antwoordnummer. Blijkbaar gaat het erg slecht met deze dealer.


Op de site van die winkel hebben ze al een berichtje geplaatst over de aanvullende kosten. Op zich wel een klein beetje te begrijpen, maar toch.
Ik zou de ontvanger dan zelf naar CDS opsturen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb vanmorgen ook maar even met C+ gebelt, ging vrij vlot (binnen 2 min) een medewerker aan de telefoon, en ook nog een vriendelijk (mocht ook wel een keer na al die andere verwoede pogingen cry).

 

Krijg de plips opgestuurd, dus die kan mooi ... ja moet maar even een plekkie opzoeken (hij hoeft niet in de kast te staan zoals de asscom)

 

Ze krijgen een asscom reverence retour die alleen nog maar beeld uitzend in donkerrood laugh (was geen probleem die viel ook onder de ruilhandel)

 

Woaghalz

Langzaam begin ik het te snappen

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Edwinmtb

Op de site van die winkel hebben ze al een berichtje geplaatst over de aanvullende kosten. Op zich wel een klein beetje te begrijpen, maar toch.
Ik zou de ontvanger dan zelf naar CDS opsturen.


Die 20 euro voor het omruilen zijn gewoon de kosten die de winkel maakt.
Verkoop heeft hij hier niet van waar hij zijn kosten van kan betalen.

Wel grappig om te lezen hoe hij de Philips 7121 'aanprijst' op zijn website.
Citaat:
Philips DSR 7121 CD
HDTV. met Canal Digitaal goedkeuring TUNER ZIT nog VOL BUGS!!!

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat Canal Digitaal de dealers schadeloos moet stellen voor de kosten, zeker omdat er maar een aantal dealers aan de actie meedoen. Nu wordt de winkel genoodzaakt de kosten te verhalen op de klant. Ik begrijp het standpunt van de winkel wel, maar ik kan me voorstellen dat mensen dit vreemd en ook duur vinden.

 

Toch blijft de actie, hoe dan ook, een positief gebaar Canal Digitaal.

 

Ik heb mijn oude ontvanger nog niet omgeruild, maar ik ben wel in die winkel geweest voor info. Twijfel nog of ik nu al in HD wil kijken. In de winkel adviseerde ze me overigens een andere ontvanger. Misschien ivm de bugs :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Origineel bericht van: joost1963
Ik blijf het wel raar vinden dat de ene winkel €20.00 vraagt en de andere het kostenloos omruild.


Regel het omruilen via CDS zelf.
Die sturen jou een tuner en een retourbon.
Zijn jouw kosten iets van 6,50 aan postzegels.
Zo heb ik het ook gedaan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...