Johan45 Geplaatst: 21 augustus 2009 Geplaatst: 21 augustus 2009 Origineel bericht van: RVP Origineel bericht van: joost1963 Ik blijf het wel raar vinden dat de ene winkel €20.00 vraagt en de andere het kostenloos omruild. Regel het omruilen via CDS zelf. Die sturen jou een tuner en een retourbon. Zijn jouw kosten iets van 6,50 aan postzegels. Zo heb ik het ook gedaan. Je krijgt een antwoord nummer van CanalDigitaal om je oude decoder terug te sturen dus terug sturen kost niets.. Vult u rustig aan !!!
RVP Geplaatst: 21 augustus 2009 Geplaatst: 21 augustus 2009 Origineel bericht van: Johan45 Je krijgt een antwoord nummer van CanalDigitaal om je oude decoder terug te sturen dus terug sturen kost niets.. Nog beter ! Moet de spullen nog binnen krijgen namelijk. Duurt 10 werkdagen (max)
Johan45 Geplaatst: 21 augustus 2009 Geplaatst: 21 augustus 2009 Origineel bericht van: RVP Origineel bericht van: Johan45 Je krijgt een antwoord nummer van CanalDigitaal om je oude decoder terug te sturen dus terug sturen kost niets.. Nog beter ! Moet de spullen nog binnen krijgen namelijk. Duurt 10 werkdagen (max) Reken maar op 4 werkdagen, ze willen er erg snel van af momenteel. Vult u rustig aan !!!
RVP Geplaatst: 21 augustus 2009 Geplaatst: 21 augustus 2009 Origineel bericht van: Johan45 Reken maar op 4 werkdagen, ze willen er erg snel van af momenteel. Prima, dan verwacht ik het kadootje rond a.s. dinsdag.
Johan45 Geplaatst: 21 augustus 2009 Geplaatst: 21 augustus 2009 Ja de actie slaat wel aan. Wat heb je besteld een SD of een HD decoder.? Vult u rustig aan !!!
RVP Geplaatst: 21 augustus 2009 Geplaatst: 21 augustus 2009 De SD versie. Want ik ga hem op de slaapkamer neer zetten en daar hoef ik echt geen HDTV ;-) Vandaag hier op het forum een Seca3 kaart gekocht, dus daar gaat het 1 euro abbo op.
Gerard 76 Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 Heb voor m'n moeder een Thomson besteld. Die was na 10 dagen in huis. Kreeg een doos die al es open geweest was. Erg slordig! Bovendien ontbrak de afstandsbediening. Direct over gebeld Dat was 14 dagen geleden. Ab is er nu nog niet.... Wat een service daar... 't is dat bij haar (zonder hark) geen digitenne te krijgen is anders had ze dat gehad nu...
Johan45 Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 Ja de Thomson is op en losse AB zijn waarschijnlijk nooit in voorraad geweest.! Nu verstuurt men een Philips SD ontvanger, dus misschien nog eens bellen en je krijgt een Philips doosje met AB. Vult u rustig aan !!!
D.Quijote Geplaatst: 27 augustus 2009 Geplaatst: 27 augustus 2009 Vandaag ook even een oude echostar omgeruild voor een Philips HD ontvanger, was zo gebeurd alleen even een formuliertje invullen. Er stonden in die winkel 2 pallets met ontvangers voor omruil; de HD van Philips en de normale van Philips. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Gast doetiet Geplaatst: 7 september 2009 Geplaatst: 7 september 2009 Even een andere vraag (mischien domme vraag) tussen door, ik wil een omruil doen voor een HD, maar heb nog geen HD televisie die komt nog, werkt deze dan ook op een gewone televisie? Greetz doetiet
D.Quijote Geplaatst: 7 september 2009 Geplaatst: 7 september 2009 Het is een deco met zowel Scart als HMDI aansluiting, die SD en HD weergeeft. Dus ook gewoon beeld op een normale TV voor de SD kanalen, wat voor beeld hij geeft van een HD kanaal op een normale TV weet ik eigenlijk niet. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Moderator ceesv Geplaatst: 7 september 2009 Moderator Geplaatst: 7 september 2009 Origineel bericht van: D.Quijote wat voor beeld hij geeft van een HD kanaal op een normale TV weet ik eigenlijk niet. Salu2, D.Quijote HD wordt gedownscaled naar SD, en daardoor op een ouderwestse tv te bekijken Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Noordzee Geplaatst: 7 september 2009 Auteur Geplaatst: 7 september 2009 Origineel bericht van: ceesv Origineel bericht van: D.Quijote wat voor beeld hij geeft van een HD kanaal op een normale TV weet ik eigenlijk niet. Salu2, D.Quijote HD wordt gedownscaled naar SD, en daardoor op een ouderwestse tv te bekijken Je kan de HD-ontvanger wel aansluiten op een gewone TV. Op een HD kanaal ontvang je dan echter geen beeld. Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
exciter Geplaatst: 7 september 2009 Geplaatst: 7 september 2009 Origineel bericht van: Noordzee Origineel bericht van: ceesv Origineel bericht van: D.Quijote wat voor beeld hij geeft van een HD kanaal op een normale TV weet ik eigenlijk niet. Salu2, D.Quijote HD wordt gedownscaled naar SD, en daardoor op een ouderwestse tv te bekijken Je kan de HD-ontvanger wel aansluiten op een gewone TV. Op een HD kanaal ontvang je dan echter geen beeld. Nee, in de verreweg meeste gevallen wordt je beeld gedownscaled en dus wel zichtbaar, alleen de kwaliteit is foetsie... TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB
RVP Geplaatst: 7 september 2009 Geplaatst: 7 september 2009 Tuurlijk heb je wel beeld op SD. Maargoed, schiet je wel op met omruilen ? Je hebt nog maar 1 week.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen