Ga naar inhoud


[Satelliet] Nu ook omruilactie bij CanalDigitaal


Noordzee

Aanbevolen berichten


  • Reacties 102
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik had zelf ook nog maar even (door)gezocht en uiteindelijk (ook) nog gevonden maar toch bedankt wink

 

Dat je de omruil actie bij beelduitval zou moeten zoeken is niet echt logisch. Aan de andere kant toch mischien eigenlijk weer wel want het is tenslotte (ook of is het juist) bedoeld voor mensen die geen beeld hebben met hun ontvanger.

 

Ik ben maar naar een goedwerkende SAT/HTPC overgestapt maar een werkende ontvanger in huis kan helemaal geen kwaad wink

Link naar reactie
Delen op andere sites

De aktie heeft natuurlijk ook een comercieel doel. Ten eerste moet je er volgens mij een jaarabo bij nemen en ten tweede wil Canal Digitaal natuurlijk zoveel mogelijk omruilen voor de 7121. Hierdoor zullen toch meer mensen een HD abo nemen.

 

Het maakt Canal Digitaal dus waarschijnlijk niks uit wat jij als ontvanger opstuurt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag ook maar even gebeld, werd vrijwel direct geholpen.

Moest alleen het oude merk doorgeven, en de abonnee naam werd gecontroleerd, en meer keuze had ik niet. Krijg gewoon een thomson opgestuurd. Wilde eigenlijk voor HD alvast, maar het gesprek ging zo snel....

 

In iedergeval een backup ontvanger achter de hand, mocht de dreambox toch niet meer gaan werken met de emu in de toekomst, blijf ik in iedergeval beeld houden.

 

 

VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90

Link naar reactie
Delen op andere sites

yep, ga maandag even bellen of ze het willen veranderen voor me. Duurde toch iets van 2 weken voordat hij zou komen.

 

Zat alleen net nog even rond te neuzen op internet, kwam ik tegen dat de strong 8000 wel gecertificeerd bleek frown

Hoop maar dat ze niet genoeg controleren dan.

VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Na 2 weken nog steeds geen 7121 ontvangen.

 

Vandaag gebeld met de klantenservice. Er stond bij mijn kaartnummer wel een aanvraag van 2 weken geleden. Echter is er iets mis gegaan met de doorsturing van de aanvraag inzake mijn kaartnummer, hij had het ook over een codering. De medewerker zou dit alsnog in orde gaan maken onder dezelfde voorwaarden. Dus 59 euro, 1 jaar contractsverlenging etc...De fout in deze lag bij Canaldigitaal zei hij.

 

We wachten wel weer af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...