NINjak Geplaatst: 7 september 2009 Geplaatst: 7 september 2009 kijk ik er nou echt helemaal overheen waar je het op de CD site kan vinden want ik heb nog wel een ontvanger die ik beter kan omruilen voor iets wat beeld geeft
RVP Geplaatst: 7 september 2009 Geplaatst: 7 september 2009 http://www.canaldigitaal.nl/klantenservice/nieuws/oplossingen-bij-beelduitval.aspx#3
NINjak Geplaatst: 7 september 2009 Geplaatst: 7 september 2009 Ik had zelf ook nog maar even (door)gezocht en uiteindelijk (ook) nog gevonden maar toch bedankt Dat je de omruil actie bij beelduitval zou moeten zoeken is niet echt logisch. Aan de andere kant toch mischien eigenlijk weer wel want het is tenslotte (ook of is het juist) bedoeld voor mensen die geen beeld hebben met hun ontvanger. Ik ben maar naar een goedwerkende SAT/HTPC overgestapt maar een werkende ontvanger in huis kan helemaal geen kwaad
supercop1973 Geplaatst: 10 september 2009 Geplaatst: 10 september 2009 Heeft iemand ervaring met het inruilen/opsturen van een defecte ontvanger. Het is natuurlijk niet netjes om dit te doen, maar controleerd Canaldigitaal al die ontvangers die ze opgestuurd krijgen? Lijkt me een flinke job.
RVP Geplaatst: 10 september 2009 Geplaatst: 10 september 2009 Origineel bericht van: supercop1973 controleerd Canaldigitaal al die ontvangers die ze opgestuurd krijgen? Volgens mij boeit het ze niks gezien de tuner die ik heb opgestuurd. Meer wil ik er niet over zeggen hier op internet.
Gast Edwinmtb Geplaatst: 11 september 2009 Geplaatst: 11 september 2009 De aktie heeft natuurlijk ook een comercieel doel. Ten eerste moet je er volgens mij een jaarabo bij nemen en ten tweede wil Canal Digitaal natuurlijk zoveel mogelijk omruilen voor de 7121. Hierdoor zullen toch meer mensen een HD abo nemen. Het maakt Canal Digitaal dus waarschijnlijk niks uit wat jij als ontvanger opstuurt.
supercop1973 Geplaatst: 11 september 2009 Geplaatst: 11 september 2009 Ik heb alleen een merk door moeten geven. Echter wil het feit dat de deze ontvanger(wel van het zelfde merk) van de week de geest gegeven heeft.
supercop1973 Geplaatst: 11 september 2009 Geplaatst: 11 september 2009 Origineel bericht van: RVP Origineel bericht van: supercop1973 controleerd Canaldigitaal al die ontvangers die ze opgestuurd krijgen? Volgens mij boeit het ze niks gezien de tuner die ik heb opgestuurd. Meer wil ik er niet over zeggen hier op internet. je hebt een PM.
pietpiet50 Geplaatst: 12 september 2009 Geplaatst: 12 september 2009 vandaag ook maar even gebeld, werd vrijwel direct geholpen. Moest alleen het oude merk doorgeven, en de abonnee naam werd gecontroleerd, en meer keuze had ik niet. Krijg gewoon een thomson opgestuurd. Wilde eigenlijk voor HD alvast, maar het gesprek ging zo snel.... In iedergeval een backup ontvanger achter de hand, mocht de dreambox toch niet meer gaan werken met de emu in de toekomst, blijf ik in iedergeval beeld houden. VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90
Gast Edwinmtb Geplaatst: 12 september 2009 Geplaatst: 12 september 2009 Kun je niet beter er ff achteraan bellen dat je graag die HD ontvanger wil?
pietpiet50 Geplaatst: 12 september 2009 Geplaatst: 12 september 2009 yep, ga maandag even bellen of ze het willen veranderen voor me. Duurde toch iets van 2 weken voordat hij zou komen. Zat alleen net nog even rond te neuzen op internet, kwam ik tegen dat de strong 8000 wel gecertificeerd bleek Hoop maar dat ze niet genoeg controleren dan. VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90
Gast Edwinmtb Geplaatst: 13 september 2009 Geplaatst: 13 september 2009 Zij hebben er ook belang bij om om te ruilen. Jij hebt dadelijk weer een verlenging van jou abo voor een jaar. Ze ruilen het vast wel om dus.
supercop1973 Geplaatst: 21 september 2009 Geplaatst: 21 september 2009 Na 2 weken nog steeds geen 7121 ontvangen. Vandaag gebeld met de klantenservice. Er stond bij mijn kaartnummer wel een aanvraag van 2 weken geleden. Echter is er iets mis gegaan met de doorsturing van de aanvraag inzake mijn kaartnummer, hij had het ook over een codering. De medewerker zou dit alsnog in orde gaan maken onder dezelfde voorwaarden. Dus 59 euro, 1 jaar contractsverlenging etc...De fout in deze lag bij Canaldigitaal zei hij. We wachten wel weer af.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen