Gast c.c. Geplaatst: 22 juli 2009 Geplaatst: 22 juli 2009 Wie zou mij kunnen helpen. Iemand uit de buurt Om mijn unbutu server aan de praat te krijgen. Ik heb echt geen verstand van linux. De server is goed alles is aanwezig. Ik woon in woerden.
Ome Merde Geplaatst: 22 juli 2009 Geplaatst: 22 juli 2009 server ? waarvoor moet dit dienen dan ? wat is het struikelblok ? wat heb je allemaal al geprobeerd en waarom niet ? voorkauwen kan iedereen, zelf doen m.b.v van anderen is veel leuker en je steekt er ook nog wat van op hetgeen weer handig kan zijn bij calamiteiten. en trouwens, een installatie van Linux is appeltje-eitje (standaard install) als je voor de grafische manier gaat tenminste. de te branden iso is bootable ... merDe deze ruimte is te huur
Big fellow Geplaatst: 22 juli 2009 Geplaatst: 22 juli 2009 Kijk eens bij www.howtoforge.com voor goede howto's :-) . Als er dan iets niet lukt, laat dan maar weten wat er precies niet lukt... “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Gast c.c. Geplaatst: 22 juli 2009 Geplaatst: 22 juli 2009 Bedankt voor jullie steun. Er zijn ten eerste veel keuzes van software. ubuntu / debian / clarkconect 30days. Ik heb nu ubuntu er in maar dat is best moeilijk. Ben natuurlijk programatjes gewend geen comandoos. Meschien ff een ander proberen. Wie weet wat het makelijkste is of zijn ze alle 3 op de zelfde manier.