Ga naar inhoud


Nokia E51 - Vraag mbt lezen Webmail (Gmail)


Aanbevolen berichten

Sinds kort ben ik in het bezit van een Nokia E51 en kan daarmee al aardig overweg.

Een ding wil mij echter maar niet lukken ondanks het uitgebreid raadplegen van de handleiding.

Nu zal het volgende wel op meerdere types Nokia van toepassing zijn, dus ik denk dat deze vraag niet precies E51 gerelateerd is.

 

Als ik via WLAN verbinding heb met het Internet en ik de site www.gmail.com heb opgestart dan zie ik na de automatische inlogprocedure een overzicht van mijn meest recente mailberichten.

Als ik nu op een willekeurig (het 1e of het 4e) mailbericht klik dan opent het betreffende mailbericht en kan ik het mailbericht lezen.

Hierna wil ik dit mailbericht afsluiten en uit het eerder genoemde overzicht weer een nog niet gelezen mailbericht raadplegen maar dat krijg ik nu niet voor elkaar.

Het lukt mij niet om vanuit het gelezen mailbericht terug te gaan naar het overzicht en daar een ander bericht te openen, althans ik zie geen passende optie waarmee dat zou kunnen.

Iemand een idee?

 

Voor alle duidelijkheid stuur ik nog even een foto mee wat ik bedoel met overzicht.

post-21534-1318260365,3889_thumb.jpg

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mede door de hulp van mijn buurman gevonden.

Als je het gelezen mailbericht d.m.v. de toets Terug afsluit dan zie een aantal niet leesbare en als niet dusdanig herkenbare plaatjes welk o.a. een totaaloverzicht is van het Postvak In.

Door een van deze plaatjes te selecteren komt het overzicht weer duidelijk in beeld.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...