Ga naar inhoud


Beste keuze - Twin PVR


Gast pesseyur

Aanbevolen berichten

Gast pesseyur

Goeie avond,

 

Aangezien ik een tweede Twin pvr nodig heb, had ik graag van jullie gehoord wat nu (seca 3-tijdperk) de beste keuze (ontvanger, module) is voor gebruik met TV-V.

 

Wel een combinatie die stabiel en OTA upgedated kan worden.

 

thks,

 

pesseyur

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: RagdolletjeO

TOPFIELD 7710 HD PVR MET ASTON DUAL MODULE WERKT FANTATISCH GOED MET PRIMA BEELD EN KAN ALLES WAT U VRAAGD.


Caps Lock blijven hangen? Dat je gebeurd je toch niet meer anno 2009?

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast pesseyur
Origineel bericht van: Neptunus
Dreambox 7025, ben je van die CI module af en hét grote voordeel: neemt alles ongecodeerd en tegelijk op!


Had ik ook bekeken, maar aangezien TVV niet opgezet is met DBOX is de vraag : hoelang zal het kijkplezier nog duren ? En zijn er ook geen problemen met de voeding ?

grts,

pesseyur
Link naar reactie
Delen op andere sites

voor delen,met een dreambox kun je alle coderingen aan zonder ci modul,je progameerd gewoon de cam in die je wild hebben voor TVV en CD is dat Cccam 2.1.1 ,deze is ook voor Sky Germany en Itali en sexview geschikt. Deze kun je gewoon met de Dbox downloaden,zonder je PC.te gebruiken.Probeer dit maar eens met een aston module, dit zal echter nooit lukken.met een gecertiviseerde reciever al helemaal niet,daar kun je niks mee,dus geen online nieuws lezer of andere RS readers.problemen met de voeding zijn allang opgelost+ voor alles wat gehackt is,zit er een emulator in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pesseyur
Origineel bericht van: Neptunus
Dreambox 7025, ben je van die CI module af en hét grote voordeel: neemt alles ongecodeerd en tegelijk op!


Had ik ook bekeken, maar aangezien TVV niet opgezet is met DBOX is de vraag : hoelang zal het kijkplezier nog duren ? En zijn er ook geen problemen met de voeding ?

grts,

pesseyur


Als TVV en CDS het kijken met een Dreambox (op een legale manier met een smartcard in de reader) onmogelijk zou maken dan stort de markt in en gaan er nog veel meer dan nu al het geval is naar de digitale kabel!

Ik ga dan ieder geval de dreambox nog wel gebruiken voor DVB-t en DVB-c.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus

Als TVV en CDS het kijken met een Dreambox onmogelijk zou maken dan stort de markt in


Nou nou, je doet nou net of iedereen met de Dreambox satelliet kijkt.
Persoonlijk denk ik dat het niet zo'n vaart zal lopen en zijn velen met mij erg blij dat je NL TV kan kijken met een schotel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: RVP
Origineel bericht van: Neptunus

Als TVV en CDS het kijken met een Dreambox onmogelijk zou maken dan stort de markt in


Nou nou, je doet nou net of iedereen met de Dreambox satelliet kijkt.
Persoonlijk denk ik dat het niet zo'n vaart zal lopen en zijn velen met mij erg blij dat je NL TV kan kijken met een schotel.


Het gaat hier niet alleen over de Dreambox maar alle mogelijke ontvangers zonder CI slot.

En mogelijk ook nog over alle ontvangers met CI slot maar met andere module dan die van CDS.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus


Het gaat hier niet alleen over de Dreambox maar alle mogelijke ontvangers zonder CI slot.

En mogelijk ook nog over alle ontvangers met CI slot maar met andere module dan die van CDS.


Nou als ik naar je onderschrift kijk hebben al je Dreamboxen een ci slot dus zelf zul je er niet door getroffen worden.
En ontvangers met een andere ci module dan die van CDS daar past toch echt ook een CDS module in.

Vermoedelijk schat je het aantal mensen die legaal kijken met een Dreambox veel te hoog in, illegaal zou inderdaad de markt misschien instorten maar daar zullen ze bij CDS niet wakker van liggen. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Legaal kijken met de dreambox betekent voor mij gebruik maken van de card reader en CCcam en een interne share naar de slaapkamer. Ik ben al jaren abonnee met sport1 en film1, ook al toen het heel eenvoudig was om illegaal te kijken (seca 1 tijdperk). Gewoon uit principe omdat ik vind dat er betaald moet worden voor de content.

 

Ik heb vroeger al genoeg geklooi gehad met de Aston module, vooral de betrouwbaarheid van opnemen was erg laag.

 

Ik gebruik de Dreambox vooral vanwege het ongecodeerd en zeer betrouwbaar opnemen en om van de CI af te zijn. Bovendien is het spelen met images en plugins een hobby hé!

 

Maar geen paniek hoor! Als CDS inderdaad op de één of andere wijze de zaak weet te blokkeren ga ik toch gewoon naar DVB-t en DVB-c. Is het aanbod ook nog eens groter!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast pesseyur

Euh, mag ik de dreambox ook schrappen dan ? Ik geraak geen stap verder.

 

Een nieuwe box voor een paar maand is ook niet alles dan ! Nu 400 euro en indien TVV de cccam weet te blokkeren nog eens de aanschaf van een module ... en intern sharen zal dan ook niet meer lukken zeker.

 

grts,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om het meest zeker te zijn, dan kan je alleen maar de TVV gecertificeerde ontvangers nemen. Deze staan op hun website.

 

 

DM8000 1Tb 2,5"HDD (Openpli2.1)
2xGigaBlue HD Quad Plus 1Tb (Openmips 4.2)
Wavefield T90(Astra1-2-3 Hotbird)
Synology DS214+

Link naar reactie
Delen op andere sites

ranico,

 

Hoe zit het met het beeld kwaliteit van de dreambox? Had toch wel eens vernomen dat dit niet van goeie kwaliteit was vroeger of ben ik mis. Juist daarom heb ik mij een lemon 070 gekocht maar anders was het een dream geweest.

 

Homer

80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab

 

Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...