Ga naar inhoud


Beste keuze - Twin PVR


Gast pesseyur

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: Homer
ranico,

Hoe zit het met het beeld kwaliteit van de dreambox? Had toch wel eens vernomen dat dit niet van goeie kwaliteit was vroeger of ben ik mis. Juist daarom heb ik mij een lemon 070 gekocht maar anders was het een dream geweest.

Homer


Voor mij is er niets verkeerd met de beeldkwaliteit van de db's.

DM8000 1Tb 2,5"HDD (Openpli2.1)
2xGigaBlue HD Quad Plus 1Tb (Openmips 4.2)
Wavefield T90(Astra1-2-3 Hotbird)
Synology DS214+

Link naar reactie
Delen op andere sites

A ok, sorry van de vraag dan!

 

Heb wel juist een telefoonke gehad van collega die problemen heeft met ontvanger, maar heb dit in het dream forum gezet.

 

Groeten

 

Homer

80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab

 

Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Homer
ranico,

Hoe zit het met het beeld kwaliteit van de dreambox? Had toch wel eens vernomen dat dit niet van goeie kwaliteit was vroeger of ben ik mis. Juist daarom heb ik mij een lemon 070 gekocht maar anders was het een dream geweest.

Homer


Dat gerucht heeft wel eens gecirculeerd her en der en gaat dan een eigen leven leiden. Of het moet van de één of andere freak afkomstig zijn die ook vergulde pluggen voor zijn HIFI installatie gebruikt en er stellig van overtuigd is dat dan het geluid beter is.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pesseyur
Euh, mag ik de dreambox ook schrappen dan ? Ik geraak geen stap verder.
Een nieuwe box voor een paar maand is ook niet alles dan ! Nu 400 euro en indien TVV de cccam weet te blokkeren nog eens de aanschaf van een module



@pesseyur,

Bedoel je met de nieuwe box een Dreambox Twin PVR voor 400 Euro?
Die kost ongeveer 1000 Euro...


Met vriendelijke groeten wink

sattaz
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Happy2000
Sattaz, kost nog geen 400 euro hoor een twin pvr van dream.

Origineel bericht van: Neptunus
Sattaz haalt de 7025 en de 8000 door elkaar.



@pesseyur, Happy2000 & Neptunus,

Inderdaad was ik uitgegaan van een Twintuner HD PVR blush
HDTV is geen voorwaarde dus is de Dreambox 7025 ook een mogelijkheid.

Met een snel groeiend aanbod van HDTV zenders is mijn advies een HDTV ontvanger.
Maar goed, die keuze is aan pesseyur.


Met vriendelijke groeten wink

sattaz
Link naar reactie
Delen op andere sites

dit alles lezend..... al eens gedacht aan een arion...diverse uitvoeringen gecertificeerd als je wil met kaartlezer of ci. of beide ...erg makkelijk in gebruik.....

 

Heb er hier zelf twee staan een 9400 se en een 9280 voor de vrouw heb ook nog een reelbox pvr maar prefereer de arion voor het gebruikersgemak en de mogelijkheid om tot 4 opnames tegelijk te kunnen maken......

 

groetjes.............

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast pesseyur
Origineel bericht van: sattaz


Met een snel groeiend aanbod van HDTV zenders is mijn advies een HDTV ontvanger.
Maar goed, die keuze is aan pesseyur.


Met vriendelijke groeten wink

sattaz


Geloof me vrij sattaz, ik neem alles in overweging. Ik heb in het Topfieldforum daar reeds een topic over het prijsverschil.

Ivm de Dreambox :

Hoe meer ik lees in het db forum, hoe minder zeker ik word of ik het apparaat degelijk zal kunnen laten werken.

Ik werk met een imac G5 met tiger osx, en het grootste deel van de uitleg die ik vind heeft betrekking op de werking van het apparaat in samenwerking met windows.

Vrijdag heb ik een satellietshop bezocht, en veel meer als een beschrijving van de verschillende modellen heb ik eigenlijk niet gekregen. Geen voorbeeld van het db-menu op tv gekregen bv.
Ik probeer nog wel ergens anders.

Indien ik mensen hier op de heupen werk met mijn gezaag, mijn excuses, maar ik wil degelijk geïnformeerd zijn en dit is hier de beste plaats daarvoor blush
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pesseyur


Ivm de Dreambox :

Hoe meer ik lees in het db forum, hoe minder zeker ik word of ik het apparaat degelijk zal kunnen laten werken.

Ik werk met een imac G5 met tiger osx, en het grootste deel van de uitleg die ik vind heeft betrekking op de werking van het apparaat in samenwerking met windows.


Nieuwe FW downloaden is via een webinterface.
Alsook DB access is een webinterface.
De enige windows tool die ik nu momenteel gebruik voor de db is dbedit.

Origineel bericht van: pesseyur


Indien ik mensen hier op de heupen werk met mijn gezaag, mijn excuses, maar ik wil degelijk geïnformeerd zijn en dit is hier de beste plaats daarvoor blush


Welk gezaag ?
Het is zeker een goede plaats hier om zoveel mogelijk info te verkrijgen, om tot een goede keus te komen.
Veel success

DM8000 1Tb 2,5"HDD (Openpli2.1)
2xGigaBlue HD Quad Plus 1Tb (Openmips 4.2)
Wavefield T90(Astra1-2-3 Hotbird)
Synology DS214+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...