pandora Geplaatst: 22 juli 2009 Geplaatst: 22 juli 2009 Als ik mijn nieuwe CDkaart in Diablo 2.3cam(UW181)doe blijft alles zwart . Beide data (managment en CD) spreken op 14-09-2009 Als ik er mijn oude Astoncam bijhaal gaat alles dan wel open Suggesties? We are all born wet and naked Topfield HSCI7710 orig.CDCam, Diablocam, VisiosatBigsat Canal+kaart met Entertainment HD pakket
Olie Geplaatst: 22 juli 2009 Geplaatst: 22 juli 2009 Nee geen suggesties maar wel dat het klopt dat de Diablo niet meer werkt met seca3, ik moest mijn oude CI module ook weer gebruiken, maar omdat deze niet goed werkt nu maar een Aston gekocht voor de HD kanalen van CD. Er gaan geruchten dat de Diablo binnekort wel weer werkt, geduld dus. HOMECAST HS 5101 CI HDTV (Duitse firmware) / Philips 32-8404H/ triax 88 cm- draaibaar CD+TVV /Diablo Light/Aston. Strong 6355 + 60 cm Triax (voor op vakantie)
pandora Geplaatst: 22 juli 2009 Auteur Geplaatst: 22 juli 2009 Ok bedankt wij zijn "in blijde verwachting dan" We are all born wet and naked Topfield HSCI7710 orig.CDCam, Diablocam, VisiosatBigsat Canal+kaart met Entertainment HD pakket
lindberg Geplaatst: 30 juli 2009 Geplaatst: 30 juli 2009 Hi, de diablo bij mij met stealth 2.06 werkt idd niet met de nieuwe seca3 codering , maar het grappige is dat ie wel je cd kaart heraktiveert !! heb zelf ook een x-cam angel die doet het prima met seca3 maar heraktiveren ho maar ( heeft ie overigens nooit gedaan ) . van de week ging bij mij weer alles op zwart..smartcard effe in de diablo geduwd,heraktivatie aangevraagd en voila even later weer beeld ,met de x-cam uiteraard. doe er je voordeel mee !~ grtz Lindie live long and prosper !
LAX Geplaatst: 31 juli 2009 Geplaatst: 31 juli 2009 Bij mij doet de nieuwe CanalDigitaal kaart (Seca 3) het wel in de Diablo light met stealth 2.54 zonder problemen in mijn Humax iCord, alleen niet op alle HD kanalen (wel op Eurosport HD, MTVNHD en HistoryHD). Zouden die wel werken met de nieuwe Underworld 1.82? Sony 46HX920 FullHD LED TV, Humax iCord HD (320 GB) Visiosat Bisat G4 Quadro
Paul555 Geplaatst: 1 augustus 2009 Geplaatst: 1 augustus 2009 Bij doet het tvvlaanderen kaart het niet met Diablo light. Stealth is ingeladen maar hoe moeten de instellingen staan ??
Gast ezra Geplaatst: 1 augustus 2009 Geplaatst: 1 augustus 2009 Die instellingen zou ik ook wel willen weten. Ik krijg mijn kaart met geen mogelijkheid aan de gang, noch met Stealth 2.54, noch met Underworld 1.82.
YUGI Geplaatst: 1 augustus 2009 Geplaatst: 1 augustus 2009 heb je de kaart met chip naar boven.hier werkt het prima met de maxplus 2100.
Gast ezra Geplaatst: 2 augustus 2009 Geplaatst: 2 augustus 2009 Ja gewoon met de chip naar boven. Als ik in het menu van de receiver ga naar "Cam" ga ziet ik de kaart ook gewoon staan. Ik kan de ATR en subscriptiondata gewoon via het menu lezen. Het enige probleem is dat de kanalen geen beeld geven. Welke instellingen heb jij in de cam? Software is Stealth 2.54?
YUGI Geplaatst: 2 augustus 2009 Geplaatst: 2 augustus 2009 underworld 1.82 de nieuwste keys er in en het hele pakket is te zien. gr
adri Geplaatst: 2 augustus 2009 Geplaatst: 2 augustus 2009 Origineel bericht van: YUGI underworld 1.82 de nieuwste keys er in en het hele pakket is te zien. gr Yugi, Dan denk ik dat de CAM geen gebruik maakt van je SECA 3 kaart, maar dat je alles via de Irdeto 2 emulator kan bekijken. Zet in de config de emulator maar eens uit en kijk hoe mooi zwart je beeld dan wel niet is! Adri.
YUGI Geplaatst: 2 augustus 2009 Geplaatst: 2 augustus 2009 klopt is maar net wat je wil,werkt inderdaad niet samen.als de keys verlopen zijn pak hij de kaart. gr
Gast ezra Geplaatst: 2 augustus 2009 Geplaatst: 2 augustus 2009 Ja, maar de HD kanalen zijn niet via de Irdeto emu te bekijken. Daarom wil ik m´n kaart er gewoon laten werken, zodat ik de kanalen kan kijken waar ik voor betaal.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen