The Iron Maiden Geplaatst: 22 juli 2009 Geplaatst: 22 juli 2009 Hallo, Ik heb een Canon Pixma IP4000 printer en vandaag heb ik gemerkt dat deze geen gele inkt meer geeft. Gisteren gaf de software aan dat de gele patroon bijna leeg was, dus ik heb deze vervangen. De gele inktpatroon was inderdaad leeg. Nu blijkt dat de printer geen gele inkt meer geeft, ook niet met de oude gele cartridge. Ik heb een aantal keer een diepte reiniging gedaan, maar zonder succes. Als ik een geel vlak wil printen, dan komt er gewoon geen inkt op het papier. Nu vermoed ik dat het probleem in de printkop zelf zit, maar hoe moet je zo'n ding reinigen en waarmee? mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
winwiz Geplaatst: 23 juli 2009 Geplaatst: 23 juli 2009 Wel alle stickers en cellofaantjes verwijderd (denk vooral aan de ontluchting). Trek de cardridge er nog eens uit en kijk eens in de houder of er niets is achtergebleven. Reset de printer eens. (minuutje ofzo van de stroom af) Het lijkt me sterk dat het aan de printkop ligt en dan alleen geel, maar bij canon is hij zelf vervangbaar. Maak hem eens los en zet hem eens terug? Er zit een hele rij contactjes aan, die misschien geen goed contact maken. Toen je hem nieuw kocht heb je hem zelf moeten plaatsen (de printkop) Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
The Iron Maiden Geplaatst: 23 juli 2009 Auteur Geplaatst: 23 juli 2009 Ik heb de printkop er eens uit genomen en er is niets merkwaardigs te zien aan de printkop. Vervolgens de printkop zonder te reinigen terug gezet en nu werkt alles weer prima. Misschien dat de printkop geen goed contact gemaakt heeft mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
winwiz Geplaatst: 23 juli 2009 Geplaatst: 23 juli 2009 Dat bedoel ik... mooi man. opgelost dus. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Gast ozzo Geplaatst: 23 juli 2009 Geplaatst: 23 juli 2009 Beterder ;-) Mooi dat alles weer goed gekomen is. Zo zie je maar, het zit vaak in een klein hoekje ;-) Electronica, het blijft oms modderen <GRIN>
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen