Ga naar inhoud


[Pioneer] pioneer kan nog steeds hotbird niet vinden help?


rave62

Aanbevolen berichten


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

kanalenn lijst opnieuw ingevoerd deco opnieuw nog gepatch nog een keer de originel kanalenlijst ingevoer die bij dynamyte 4.32 met eprom 4.22 afgewerkt.

Frequenties verandert deco kanalen laten lezen op beide diseq en begint ieder keer de astra te lezen,ik heb de neiging om dat ding uit het raam te pleuren.

jouw kanalen lijst ook geprobeert maar ik noepg 4.32 eringezet en ik blijf met het bekende rode puntje zitten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het geeft geen zin om de eeprom die bij de firmware zit er opnieuw in te zetten. De kanalenlijst en eeprom horen bij elkaar.

 

Wil je svp precies doen wat ik hieronder beschrijf, dan kunnen we hier systemeatisch doorheen lopen.

 

- Zet je deco in service mode 2 (k6003 aan aarde/opstarten/8888 in de display)

- Stuur de A_HB kanalenlijst naar de deco

- Ga naar eeprom sectie

- Clear eeprom sectie: (alles wordt FF)

- Stuur deze naar de deco

- Voor de zekerheid: Restart deco: Je krijgt het menu.

- Zet je deco opnieuw in service mode 2 (k6003 aan aarde/opstarten/8888 in de display)

- Ga naar eeprom sectie

- Laadt de NoEPG eeprom (die bij de kanalenlijst zit) in geheugen

- Stuur deze naar de deco

- Restart de deco

 

Als dit niet werkt heb ik nog een optie. Dus wacht even met weggooien.

Ik ben nog niet naar bed!!

 

Succes

Satori

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

email ontvangen eeprom geeft geen kanalen lijst weer ,laat nu de deco zelf naar kanalen bedankt voor jouw goede hulp ,morgen weer een dag voorlopig zal ik het nog allen met de astra moeten doen maar ik laat voor de zekerheid mijn diseq doormeten.

Bedankt en welterusten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zoeken naar zenders lukt maar behalve de palco`s vindt hij niet en de roemenen ,ik heb het gevoel dat ik sommigen kanalen mis.IK laat de deco zoeken op store 5.5.b 2x naar beneden en dan diseq B.Het punt is dat hij dan 1999 kanalen vindt met Astra en Hotbird door elkaar sommigen dubbel.Dus hij laadt nog niet correct.Zodra ik de kanalen van Sataori erin laat geeft hij op de zenders van de hotbird de bekende rode stip.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn laatse eeprom (a_versie) behoort goed te werken met de A_HB kanalenlijst. Heb je de A_HB 432 14 versie van de kanalenlijst ?

 

Vwb het zoeken is het handig om dat apart per LNB te doen.

Je kunt er 1 loskoppelen of (en dat gaat sneller) aluminium folie over de LNB doen. Daarna kun je de via de andere LNB kanalen zoeken. Als dat gelukt is, doe je dat vervolgens met de andere LNB. Kies wel de goede dish, zodat je Diseq info goed is.

 

Groeten

Satori

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het vreemde van het hele verhaal is dat als ik op het menu 7 de schotel verander dat hij op beiden hetzelfde signaal geef 4 groen verander ik de freqentie van other in de freq die jij megegeven had dan valt het signaal hiervan terug naar 3.3 . moet ik nou wel de freq veranderen of dezelfde instellingen houden van de Astra?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet even niet wat ik hier op moet schrijven. Maar dit geeft toch aan dat er iets niet goed zit in diseq aansturing zou ik zeggen.

Misschien dat ik later nog ideeen krijg. Het valt niet altijd mee om remote diagnose te stellen.

 

Groeten

Satori

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe kan ik zien op de diseq werkt ,of hoe kun je hem op een makkelijke manier doormeten?DiseqC 2/1 level 1.1.

Ik heb de de linker lnb op de schotel kanalen laten zoeken die vond 949 astra kanalen en daarna in het store menu de diseq omgeschakelt toen vond hij hotbird kanalen beperkt.Knap he en dat op 1 lnb!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...