Ga naar inhoud


[Kabel] RTL start in oktober HDTV op de kabel


kapoentje

Aanbevolen berichten

Gast calculator

Het is wel leuk hoor dat UPC RTL doorgeeft in HD, maar de prijs die de consument moet betalen daarvoor vind ik absurd.

RTL had het over 66 cent per maand meerprijs voor alle vier hun zenders in HD, maar UPC stopt het gewoon in een pakket wat de abonnee 13 euro per maand extra kost.

(vier euro toeslag digitale basispakket en 9 euro toeslag HD)

Ik verwacht niet dat veel mensen dat er voor over hebben.

Dezelfde programma's waar je al voor betaalt hebt!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 124
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast patje7of9
Origineel bericht van: Apple740
Dat betekent dat u alle programma's van RTL 7 en RTL 8 dan ook in superieure HD beeld- en geluidkwaliteit kunt bekijken.
[/i]



Alle programma's in HD,laat me niet lachen. laugh

Op deze zenders worden al oude series en B-films getoond en die werden al in 4:3 gemaakt,geen breedbeeld dus.

Ze gaan weer de mensen iets wijsmaken. sick
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: calculator
Het is wel leuk hoor dat UPC RTL doorgeeft in HD, maar de prijs die de consument moet betalen daarvoor vind ik absurd.
RTL had het over 66 cent per maand meerprijs voor alle vier hun zenders in HD, maar UPC stopt het gewoon in een pakket wat de abonnee 13 euro per maand extra kost.
(vier euro toeslag digitale basispakket en 9 euro toeslag HD)
Ik verwacht niet dat veel mensen dat er voor over hebben.
Dezelfde programma's waar je al voor betaalt hebt!


Komt nog bij dat er naar ik schat maar 1% echt HD content is. .
Dus zonde geld .
(mijn mening)

-- Dreambox 8000
-- Dreambox DM800

-- Xtrend ET10000
-- All OpenPli Powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net als de publieke omroep gaat RTL hier ook weer de fout is. Het was gewoon beter geweest als ze waren gekomen met een apart HD kanaal met fatsoendelijke content en dan ook 100% (eventueel met een carrousel vorm) en als er dan een show is op RTL4 dan deze ook in HD door te geven Live... Pas als de content is outgebouwd (over een jaar of 2-3) met meerdere HD kanalen te komen...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Net als de publieke omroep gaat RTL hier ook weer de fout is. Het was gewoon beter geweest als ze waren gekomen met een apart HD kanaal met fatsoendelijke content en dan ook 100% (eventueel met een carrousel vorm) en als er dan een show is op RTL4 dan deze ook in HD door te geven Live... Pas als de content is outgebouwd (over een jaar of 2-3) met meerdere HD kanalen te komen...

Leuke beschouwingen, alleen, de werkelijkheid is nu eenmaal anders.
Link naar reactie
Delen op andere sites

weet ik, maar vind de volgorde zeer onlogisch. Een HD zender met alle HD content is wat mij betreft ook prima, aangezien er nog veel oude content niet in HD is, veel nieuwe, vooral uit de VS, is wel een hd, aangezien ze daar veel verder zijn met hd als wij in europa.

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: allez l'om
weet ik, maar vind de volgorde zeer onlogisch. Een HD zender met alle HD content is wat mij betreft ook prima, aangezien er nog veel oude content niet in HD is, veel nieuwe, vooral uit de VS, is wel een hd, aangezien ze daar veel verder zijn met hd als wij in europa.


De volgorde is juist wel logisch. Van RTL7 en 8 hebben ze al veel films en aangekochte series in HD (en dus niet 1% zoals sommige doemdenkers willen laten geloven). Bij RTL4 en 5 hebben ze veel eigen producties. Men is nu bezig om die zoveel mogelijk ook in HD op te nemen.

Vandaar deze volgorde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: allez l'om
waarom wel RTL 7+8 in HD, en geen RTL4, al die shows in het weekend (waar ik overigens nooit naar kijk) zouden zich prima leven voor HD, natuurlijk wel icm dolby geluid


RTL 7 & 8 hebben veel ingekochte amerikaanse content.
Nieuwe programma's worden in de US allemaal in HD geproduceerd (is een verplichting daar)

RTL 4 & 5 hebben veel NL content die nog niet allemaal in HD worden aangeleverd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rosbag
Origineel bericht van: calculator
Het is wel leuk hoor dat UPC RTL doorgeeft in HD, maar de prijs die de consument moet betalen daarvoor vind ik absurd.
RTL had het over 66 cent per maand meerprijs voor alle vier hun zenders in HD, maar UPC stopt het gewoon in een pakket wat de abonnee 13 euro per maand extra kost.
(vier euro toeslag digitale basispakket en 9 euro toeslag HD)
Ik verwacht niet dat veel mensen dat er voor over hebben.
Dezelfde programma's waar je al voor betaalt hebt!


Komt nog bij dat er naar ik schat maar 1% echt HD content is. .
Dus zonde geld .
(mijn mening)


Heel kort: de prijs van het UPC HDTV pakket gaat met de komst van de RTL zenders NIET omhoog.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Heel kort: de prijs van het UPC HDTV pakket gaat met de komst van de RTL zenders NIET omhoog.

Dan gebeurt dat wel na de komst van RTL HD... of ze verhogen het basispakket gewoon met ca. 1 Euro per maand dan kan elke abonnee er aan meebetalen. Of ze lokken kijkers naar RTL on Demand, daar begon UPC toch ook mee... Betaalt zal het moeten worden zeer zekers te weten(!)
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Citaat:

Heel kort: de prijs van het UPC HDTV pakket gaat met de komst van de RTL zenders NIET omhoog.

Dan gebeurt dat wel na de komst van RTL HD...


Dat dacht men ook toen NL1-/2-/3-HD er bij kwamen, maar ook dit
is zonder achteraf meerkosten gegaan.

Uiteraard zal je uiteindelijk weer ieder jaar de welbekende prijsstijgingen hebben, maar dat is met alles zo.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...