Ga naar inhoud


[Kabel] RTL start in oktober HDTV op de kabel


kapoentje

Aanbevolen berichten

Maak ik me niet zo druk over. Voordat die peilvaart komt heeft CDS ook die kanalen in HD... Ze zullen we moeten want over een paar jaar (2 of 3 max) schakelt CDS waarschijnlijk zelfs de SD versies uit...

 

De toekomst zal het leren, maar dat CDS geen extra transponders huurt voor Nederland 1 en 2 HD is feitelijk wel logisch. Nog geen 1% HD content en daarvoor transponders huren waarvoor geen €€ in het laatje komen. De enige die nu momenteel kan verdienen hieraan is UPC. Moet je daarom terug gaan naar die club en minimaal elke maand 29.70 neertellen??? Zelfs Ziggo doet dit zonder meerkosten, uuh.. ik bedoel je hoeft niet aan een HD pakket, en heeft daarom Ziggo momenteel ook geen RTL-HD???

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 124
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Littlesat
De toekomst zal het leren, maar dat CDS geen extra transponders huurt voor Nederland 1 en 2 HD is feitelijk wel logisch. Nog geen 1% HD content

Dat maakt niet uit. Nu maakt de beeldkwaliteit mijn ouders gelukkig niet zo heel veel uit, maar ze kijken naar zowel RailAway als de Beagle. En een aantal van de films op Nederland 2 zal wellicht ook in HD uitgezonden worden. Wat dat betreft kan je als CDS echt niet achterblijven voor de mensen die HD wel belangrijk vinden.

Laat ze anders gewoon toch schakelen, en pas dan ook iedere keer de zendernaam aan. Zolang de PIDs gelijk blijven kunnen de ontvangers het kanaal dan wel blijven vinden, en dan is er volgens mij geen licentie voor een nieuw kanaal nodig. Dan geeft CDS gewoon alle drie die kanalen maar soms door. wink

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jan de Vries
Zolang ik niet kan kiezen tussen Ziggo en UPC is deze discussie mijns inziens tijdverspilling.


Hier sluit ik me bij aan.
Ik moet voor Ziggo kiezen omdat ik in het Ziggo gebied woon.
Een upc klant heeft weer hetzelfde voor zijn gebied.
Dus waar gaat het over?
Zolang je toch niet kunt kiezen heeft deze hele discussie GEEN zin.

Gr Cb1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Maak ik me niet zo druk over. Voordat die peilvaart komt heeft CDS ook die kanalen in HD...


Die pleitvaart is nu al gaande. Als de hoeveelheid opzeggingen die de afgelopen 2 maanden zijn gedaan in dit tempo door blijven gaan ziet het er niet best uit voor CDS. Dan is er over een jaar helemaal geen geld meer voor transponderuitbreidingen.

CDS loopt op HDTV gebied steevast achter de feiten aan, is keer op keer veel later dan de kabelaars, kijk er dan ook niet gek van op als je hierdoor klanten verliest.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...