Gast pcinfo Geplaatst: 23 juli 2009 Geplaatst: 23 juli 2009 Hoi, Wie weet welke EMU(s) ik op mijn dreambox moet gebruiken om een officieele spaanse Digital+ (D+) kaart te kunnen gebruiken? Groetjes, Pcinfo
H2Deetoo Geplaatst: 23 juli 2009 Geplaatst: 23 juli 2009 Hoi, Er zijn 2 soorten kaarten in gebruik: - Mediaguard (caid 0100 en provid 4106) - Nagravision (1810) De Mediaguard is heel makkelijk te draaien met newcs, geen boxkey nodig. De Nagravision kaart gebruikt wel camcrypt en dus heb je je boxkey nodig. Van de nieuwere kaart (1810) kan je boxkey NIET meer terug lezen. De HD kanalen gebruiken altijd de Nagravision kaart. Groetjes H2Deetoo,
Gast pcinfo Geplaatst: 23 juli 2009 Geplaatst: 23 juli 2009 Het is op de Astra, dus dan neem ik aan dat het mediaguard is....en dus moet ik newcs gebruiken...?
Ptje Geplaatst: 24 juli 2009 Geplaatst: 24 juli 2009 Dat het op astra is, zegt niks. Een witte kaart kun je in de kast leggen en een licht grijze is met newcs te draaien. Is het net een nieuwe kaart, ga er maar vanuit dat ie wit is.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen