Ga naar inhoud


G mail met ontvangstbevestiging.??? Bestaat dat??


tipje

Aanbevolen berichten

Ik gebruik naar alle tevredenheid G mail.

Alleen mis ik de optie van ontvangstbevestiging.

Zou leuk zijn net als je bij sommige site,s hebt wanneer je een kaart verstuurt en de ontvanger bekijkt hem, je dan automatisch een bericht krijgt van dat de kaart/mail is ontvangen.

Is hier een programma of zoiets voor die ik nog niet ken?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: wanderer
onder "extra"

Volgens mij heb je via de Gmail Webmail pagina geen optie 'extra' en ook niet de mogelijkheid om een ontvangstbevestiging aan te zetten.
Ik gebruik Gmail i.c.m. Outlook 2003 en dan heb je uiteraard alle opties van Outlook ter beschikking, dus ook het aanzetten van een ontvangstbevestiging.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Outlook express is het bovenaan EXTRA --> OPTIES --> bevestigingen.

Daar een vinkje zetten bij: Voor alle verzonden berichten om leesbevestiging vragen.

Bij Outlook 2007 zal dat zowat net zo gaan lijkt mij

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: seije017
waar kan ik deze optie vinden bij outlook 2007 .


Nieuw bericht maken en dan opties. In het midden zie je dan: vragen om ontvangstbevestiging

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken wel meer dingen waarvan ik denk dat is je reinste flauwekul.

Zo heb je ook forum's waar mensen elkaar kunnen helpen met bepaalde vragen.

Ook daar heb je een optie om te antwoorden en een optie om iets te zeggen waar niemand wat aan heeft en de vraag niet word beantwoord en er dus niemand wat aan heeft.

Maar ik begrijp dat het met G mail dus niet mogelijk is, alleen in combinatie met een ander mail programma.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sjaak,

Misschien een beetje Off-Topic en uiteraard respecteer ik jouw mening, maar ik kan me bij jouw opmerking over Gmail niet aansluiten.

Ik heb circa 5 jaar gebruik gemaakt van Planet, wat een ellende.

Sinds één jaar gebruik ik Gmail i.c.m. Outlook 2003, wat een verademing en dat allemaal kosteloos.

Bij Planet had ik een supercontract en kon ik 30Mb aan data gebruiken, bij Gmail betaal ik niets en daar mag ik ruim 7300Mb aan dataopslag gebruiken.

Geef mij maar Gmail en alle commerciële e-mail aanbieders mogen wat mij betreft de boom in.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aart44 daar heb je gewoon gelijk in.

 

Ik heb beide, gmail en hotmail en een heel groot voordeel daarvan is

dat als je van provider gaat wisselen je email adres gewoon het zelfde blijft.

Ook heb ik het zo ingesteld dat alle emailaccounts de ontvangen email

doorstuurt naar een 2e gmail account die niet in outlook staat.

Als ik ergens anders ben kan ik met 1x inloggen al mijn accounts bekijken

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Jij cry
Alleen hoef ik niet iedere keer mijn kennissenkring in te lichten over mijn veranderde e-mail adres wink


Ja grote nadeel is dat de spammers dat ook weten, ik ben wel een paar keer blij geweest met een ander email adres.
Bij Planet kreeg ik soms een zooi spam was dat filter bij hun weer kapot zo om de drie jaar een keer wisselen van email adres en je bent weer spamvrij.

Nu bijna twee jaar bij Telfort krijg ik echt helemaal niets meer van spam. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

En dat is ook precies de reden dat een mailsysteembeheerder (b.v. ikzelf) deze optie standaard uitzet. Als namelijk de spammers een berichtje terug krijgen dat hun mailtje ontvangen en geopend is, dan weten ze dat het om een legitiem email adres gaat.

Uit dus.

 

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...