RVP Geplaatst: 23 juli 2009 Geplaatst: 23 juli 2009 Hoi Maandag ga ik 5 dagen naar Parijs, en vind het altijd wel lekker om dan een koud biertje in de koelkast te hebben aan het einde van de dag. Ben geen dure bier liefhebber, iets als Amstel/Heineken is goed genoeg. Welk Frans biertje lijkt daar ongeveer op ? Opmerkingen over Bah en Vies negeer ik.
Alventali Geplaatst: 23 juli 2009 Geplaatst: 23 juli 2009 Euuh ik zou zeggen Ook in Frankrijk kom je volgens mij wel Heineken tegen in de Super. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
vGnp Geplaatst: 23 juli 2009 Geplaatst: 23 juli 2009 Origineel bericht van: RVP Opmerkingen over Bah en Vies negeer ik. Als je er maar wel op let dat je geen evenementenbier in de maag gesplits krijgt. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
matthew_be_wvl Geplaatst: 23 juli 2009 Geplaatst: 23 juli 2009 Bier in Frankrijk... Da's meestal niet goedkoop hoor. Wijn is meer een aanrader. Qua bier vind je echt alles in Frankrijk, de gangbare Belgische en Nederlandse bieren vind je overal. Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Ome Merde Geplaatst: 23 juli 2009 Geplaatst: 23 juli 2009 heb je geen ruimte meer voor een x aantal treetjes van je favo merk ? kan je het zelf meenemen .... merDe deze ruimte is te huur
bash! Geplaatst: 23 juli 2009 Geplaatst: 23 juli 2009 * hollander.... There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
Ome Merde Geplaatst: 23 juli 2009 Geplaatst: 23 juli 2009 als het om Frankrijk gaat wel, vreselijke mensen, bah, ik rij/vlieg er altijd met een grote boog omheen merDe deze ruimte is te huur
minplus Geplaatst: 23 juli 2009 Geplaatst: 23 juli 2009 Dan heb je waarschijnlijk de keer dat je er was vergeten te zeggen dat je een Nederlander bent en geen Duitser... 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
leo1949 Geplaatst: 23 juli 2009 Geplaatst: 23 juli 2009 Over Duitsland gesproken!!! De bekende duitse grootgrutter zit daar ook. Vervang het nederlandse NL achter de naam maar eens voor het franse FR Maar dan zit je wel aan de Grafenwalder pils Je kan ze in nederland wel alvast gaan voorproeven. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
metropar Geplaatst: 23 juli 2009 Geplaatst: 23 juli 2009 voor mij dan toch maar bier uit het buurland luxemburg : diekirch the best! gr metropar VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500, nokia9600 ,dbox2
Jan Ambers Geplaatst: 23 juli 2009 Geplaatst: 23 juli 2009 Leer eens een éCHT bier drinken zoals een Jupiler of Stella, en laat die kattepis maar een thuis... Wil je de "gold label" of hogere gistingsbieren eens proeven neem dan de 9° of 12° belgische bieren... (dubbel of tripel) Proost en geniet van het leven, het duurt maar even; en in de hemel is GEEN bier, alleen maar rijstpap, en daar geraak je van geconstipeerd... kijk maar naar de rijsteters!
leo1949 Geplaatst: 23 juli 2009 Geplaatst: 23 juli 2009 Het was even zoeken maar met de woorden deux bières s'il vous plaît heb ik in Parijs ooit eens de echte KNALPOTTEN gevonden. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
boarder Geplaatst: 23 juli 2009 Geplaatst: 23 juli 2009 Frankrijk heeft voldoende goede bieren. Kronenbourg, 1664, pelforth,.... Maar in het land van de vele wijngaarden ga je toch geen bier drinken .. en zeker geen Nederlands bier.....
leo1949 Geplaatst: 23 juli 2009 Geplaatst: 23 juli 2009 En dit zijn ze helemaal !!! Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
boaz Geplaatst: 23 juli 2009 Geplaatst: 23 juli 2009 Origineel bericht van: Alventali Euuh ik zou zeggen Ook in Frankrijk kom je volgens mij wel Heineken tegen in de Super. Tsjaa, had ik ook willen zeggen, zo van zet eens .fr achter dat bier van je. Tot ik het even probeerde...... VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen